KB Klíč

Aplikace v chytrém telefonu, která je funkční i bez připojení k internetu

Dvoufázové ověření

Pokud se budete přihlašovat do internetového bankovnictví z nového zařízení, které ještě neznáme, vyzveme vás nejprve k naskenování QR kódu pomocí aplikace KB Klíč. Po naskenování stačí jen potvrdit přihlášení v aplikaci.

Platba kartou na internetu

K potvrzení platby kartou na internetu potřebujete aplikaci KB Klíč. S ní je placení na internetu bezpečné a pohodlné. Jak potvrzení funguje, najdete v naší Podpoře: Jak pohodlně platit kartou na internetu.

Jak zprovoznit KB Klíč

Jak můžete ještě KB Klíč využít?

Jak můžete ještě KB Klíč využít?

Více informací

Jak se pracuje s KB Klíčem

Pro přístup a potvrzování v internetovém bankovnictví MojeBanka a MojeBanka Business pomocí aplikace KB Klíč využijte následující postup.

  1. Zadejte v počítači své uživatelské jméno
    Na přihlašovací stránce zadejte svoje uživatelské jméno, které jste si vybrali při aktivaci KB Klíče.

  2. V aplikaci KB Klíč potvrďte

    První přihlášení (přihlašujete se poprvé, nebo z nového zařízení, které ještě neznáme):
    Při přihlašování do internetového bankovnictví se objeví na obrazovce QR kód, který naskenujete pomocí aplikace KB Klíč. Následně stačí jen potvrdit vaším PIN nebo otiskem prstu/skenem obličeje.

    Opakované přihlášení (přihlašujete ze zařízení, které už známe):
    Na vašem chytrém telefonu se zobrazí notifikace, na kterou stačí kliknout a potvrdit vaším PIN nebo otiskem prstu/skenem obličeje.

  3. Pokračujte v práci na počítači
    Jste přihlášení do internetového bankovnictví.*
    *Otisk prstu/sken obličeje banka neuchovává.

Videonávod

Video je vložené z YouTube a nastavení cookies na našem webu se na něj nevztahuje. Pokud ho přehrajete, YouTube může informace z vašeho prohlížeče sbírat, i když jste cookies na kb.cz nepřijali.

Sjednání KB Klíče pro zmocněnce

Sjednání KB Klíče pro zmocněnce

Pokud nemáte vlastní účet, můžete si KB Klíč zřídit ve speciálním procesu.

Nemám účet u KB

Sjednejte si KB Klíč

Často kladené dotazy

Ke stažení

Stáhnout aplikaci KB Klíč

Kontakty

Kontakty

+420 955 551 552 (PO-PÁ 7:00 - 20:00, SO-NE 8:00 - 22:00)

mojebanka@kb.cz