Nechodí mi autorizační SMS zprávy

Pomůžeme vám na infolince nebo na pobočce. Zřejmě se jedná o technickou závadu

Co můžete udělat

Zkontrolujete v nastavení vašeho telefonu, zda je správně nastaven pro přijímání SMS.

Zkuste zapnout a vypnout telefon, aby se nově přihlásil k síti operátora.

Pokud problém přetrvává, ověřte na zákaznické lince vašeho operátora, zda jsou všechny služby dostupné a zda neeviduje výpadek.

Neměnili jste v poslední době telefonní číslo? Nezapomeňte nové číslo nastavit i pro zasílání autorizačních SMS. Správné nastavení čísla si můžete ověřit na Klientské lince přímého bankovnictví nebo na vaší pobočce.

Důležité kontakty

Expresní linka (pokud máte službu sjednanou)

Expresní linka (pokud máte službu sjednanou)

Klientská linka  +420 955 559 559
(Po–Pá 8–20)
Na pobočce

Na pobočce

Vyhledejte si nejbližší pobočku.

Související články