Informace pro podnikatele, firmy a municipality zasažené živelní pohromou
Skupina Komerční banky je připravena pomoci i svým podnikatelským, firemním a municipálním klientům, které zasáhla aktuální povodeň.
Pokud bylo vaše podnikání nebo jiná činnost zasažena povodní, v jejímž důsledku nebudete moci splácet své závazky, kontaktujte svého bankovního poradce.
Stejně tak vám jsou k dispozici account manažeři společnosti SGEF a u společnosti Ayvens (ALD) využijte pro kontaktování emailovou adresu cz.pohledavky@aldautomotive.com. Najdeme cestu, jak vám pomoci.
V případě potřeby rychlého pokrytí finančních potřeb v důsledku povodní, zpřístupníme okamžitě vaše prostředky vázané na termínovaných vkladech či spořících účtech s výpovědní dobou. Pro zrušení výpovědní lhůty a rychlou výplatu prostředků kontaktujte svého bankovního poradce.
Partnerská společnost Komerční banky KB SmartPay je připravena na individuální bázi poskytnout zasaženým obchodníkům podporu formou odpuštění fixních poplatků či bezplatného servisu a výměny poškozeného nebo zničeného terminálu.
V případě zaplavení vašich platebních terminálů kontaktujte prosím klientskou linku na čísle 228 883 241, případně schránku podpora@kbsmartpay.cz , kde se s vámi domluví na dalším postupu.
Pro vyřízení pojistných událostí v souvislostí s aktuální živelní pohromou jsou vám k dispozici pracovníci KB Pojišťovny. Postup pro nahlášení škody a další informace naleznete zde