Chci poslat stížnost

Na vašem názoru nám záleží

Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni. Vždy jsme rádi za zpětnou vazbu. Vaše podněty nám pomáhají neustále zlepšovat naše služby.

S čím jste byli nespokojeni

Pokud nejste spokojeni s vedením svého účtu nebo s nabízenými službami, máte možnost podat stížnost nebo reklamaci. Vyřídíme ji do 30 kalendářních dnů. V případě, že se bude týkat platebních služeb, do 15 pracovních dnů. Můžete k tomu použít následující formulář nebo si přečíst více o řešení stížností a reklamací.

Vaše údaje zpracováváme jen za účelem zpětného kontaktování. Bližší informace naleznete v dokumentu Informace o zpracování osobních údajů.

Mohlo by vás zajímat

Řekněte nám svůj názor

Řekněte nám svůj názor

Vaše podněty nám pomáhají neustále
zlepšovat naše služby
Stížnosti a reklamace

Stížnosti a reklamace

Můžete se na nás obrátit online,
telefonicky a osobně
Tarify

Tarify

Vyberte si sadu produktů a služeb, které se hodí k vašemu životnímu stylu