Komerční banka aktivně podpoří své klienty v oblasti EET

Tisková zpráva

V Praze, 19. září 2016 – Komerční banka ve spolupráci se společností Worldline bude od října nabízet vlastní řešení v oblasti elektronické evidence tržeb (EET). Připravovaná řešení pro EET budou zohledňovat specifika různých oblastí podnikání, jejich odlišné nároky a požadavky. KB bude tato řešení nabízet pod značkou KB SmartPay.

„Naše řešení nabídneme nejprve klientům z oblasti HoReCa (hotely, restaurace, kavárny) kterých se týká první vlna EET. Jde o zásadní změnu v evidenci tržeb, a proto bude řada obchodníků potřebovat aktivní spolupráci ze strany banky a také záruku, že přechod na nový systém proběhne co nejhladším způsobem a v souladu se zákonem. Naši klienti se kromě osobní asistence budou moci spolehnout i na podporu prostřednictvím klientské linky nebo podpůrné informace na našich webových stránkách,“ uvedl Radek Basár, zástupce výkonného ředitele pro Marketing a Komunikaci KB.

Elektronická evidence tržeb spočívá v zaznamenání každé platby u obchodníka či podnikatele (hotovostní i bezhotovostní) a zákazník obdrží od obchodníka účtenku s unikátním kódem potvrzující zaevidování této platby u Finanční správy. Od 1. prosince 2016 se bude EET týkat podnikatelů v oblastech ubytování, stravování a pohostinství. Do poloviny roku 2018 by měli být na systém elektronické evidence tržeb napojeni všichni zbývající podnikatelé a firmy.