Nová podoba webových stránek Komerční banky plnohodnotně doplňuje a rozšiřuje on-line prodej hlavních produktů, který tvoří podstatnou a nepřehlédnutelnou část hlavní stránky. Charakteristický je rovněž větší prostor pro sociální sítě a partnery, které Komerční banka podporuje, jakými jsou například Národní divadlo či Národní galerie v Praze.
„Vedle povedené grafiky bych chtěla vyzdvihnout dvě zásadní novinky. Především je to nové členění podle produktů, které umožnilo, že si návštěvník stránky vybírá pouze to, co skutečně chce a potřebuje. Již se nemusí nejprve zařadit do správného segmentu a teprve potom hledat nejvhodnější řešení. Druhou novinkou je automatická optimalizace zobrazení webu pro všechny druhy zařízení. Naše stránky se nyní prohlížejí stejně pohodlně v počítači, mobilu i na tabletu,“ uvedla Kateřina Šušáková, zástupkyně výkonného ředitele pro komunikaci a marketing KB.
Nové webové stránky navrhla a kompletně realizovala internetová agentura FG Forrest. „Naším úkolem bylo zmodernizovat web graficky a přizpůsobit jeho zobrazení možnostem cílových zařízení uživatelů. V dnešní době řada lidí využívá mobilních zařízení, tedy jednou z nejdůležitějších úprav bylo to, aby si každý mohl stránky zobrazit kdekoliv a kdykoliv,“ vysvětluje Radovan Jelen, ředitel FG Forrest.