Komerční banka spustila „prázdninové“ vylepšení internetového bankovnictví

Novinky v internetovém bankovnictví Komerční banky MojeBanka se nesou přesně v duchu letních měsíců – vše podřídit pohodlí a jednoduchosti. Například přeposílání peněz mezi osobními i firemními účty nebylo nikdy jednodušší. Stačí přetáhnout v hlavním přehledu produktů kartičku účtu, ze kterého se budou posílat peníze, na kartičku, kam mají být doručeny, a vyplnit částku.

15. 8. 2018 14:00

„Aktuální vylepšení našeho internetového bankovnictví je předzvěstí zásadní změny, kterou plánujeme spustit po důkladném otestování v horizontu několika týdnů. Jedná se o postupné nahrazení přihlašovacího certifikátu, který je uložen na konkrétním počítači, novým způsobem přihlašování do internetového bankovnictví prostřednictvím mobilní aplikace KB Klíč. Přechod na KB Klíč považujeme za nejvýznamnější inovaci Komerční banky v letošním roce.“

Mojmír Prokop, manažer distribučních kanálů a Customer Intelligence Komerční banky

Mezi další vylepšení internetového bankovnictví Komerční banky patří například snadné zobrazení všech kartiček všech majitelů jediným kliknutím. Tuto funkci využijí zejména klienti, kteří mají více produktů a spravují účet svého dítěte, své firmy apod. Dále jsme, pro lepší orientaci v novém přehledu plateb, přidali variabilní symboly do primárního přehledu.