Komerční banka zjednodušila a modernizovala internetové bankovnictví

Komerční banka spustila modernizované internetové bankovnictví MojeBanka (občané). Na změnách se podíleli přímo klienti. Už úvodní stránka s přehledem produktů je výrazně jednodušší a přehlednější. Klienti ocení zejména vylepšení nejvyužívanější funkce - přehled plateb, která nově zobrazuje všechny platby, a to i ty uskutečněné v aktuální den (včetně dosud nezaúčtovaných), pohromadě v jednom přehledu snadno dostupném z úvodní stránky.

2. 5. 2018 15:00

„Internetové bankovnictví Komerční banky aktuálně prošlo novým evolučním stádiem. Hlavní slovo při modernizaci našeho internetového bankovnictví i při výběru nejužitečnějších novinek měli naši klienti. Zapojení klientů do vývoje a jejich zpětná vazba se pro nás již staly standardními postupy, které nám umožňují zlepšovat, zjednodušovat a zpřehledňovat služby nabízené občanům, podnikatelům i firmám. A právě nejviditelnější je to u internetového a mobilního bankovnictví KB.“

Mojmír Prokop, manažer distribučních kanálů a klientského výzkumu Komerční banky

Vedle přehledu uskutečněných plateb je pro klienty zajímavou novinkou i to, že se stejným způsobem zobrazují i platby čekající na zpracování v horizontu až 30 dnů, například trvalé příkazy, inkasa nebo splátky úvěrů. V tuto chvíli se jedná o jakýsi předstupeň pro sofistikovanější predikci s umělou inteligencí. Cílem je, aby se klientům již nestalo, že nějakou důležitou informaci o platbě přehlédnou jen proto, že ji aktivně nehledali.

Kromě plateb je výrazně zjednodušený i přehled produktů, které má klient v rámci celé skupiny Komerční banky. Nově byla do kontaktů doplněna fotografie bankovního poradce.

Komerční banka byla první bankou, která v souvislosti se směrnicí PSD2 začlenila do internetového bankovnictví aplikaci třetí strany. Letos v březnu totiž zahájila spolupráci se společností Fakturoid a představila společnou službu pro podnikatele, kteří mohou vystavovat faktury přímo z prostředí internetového bankovnictví.

V průběhu roku 2018 představíme celou řadu dalších novinek. Nejzásadnější z nich bude náhrada souborového certifikátu pro přihlášení do internetového bankovnictví za novou, pohodlnější a neméně bezpečnou metodu. Certifikát nahradíme mobilní aplikací KB Klíč, pomocí které se do svého internetového bankovnictví pohodlně přihlásíte.