Mobilním telefonem ovládá svůj účet již 500 tisíc klientů Komerční banky

Dnes v 8:40 si stáhl a aktivoval aplikaci KB pro mobilní bankovnictví Mobilní banka již půlmiliontý uživatel. Jubilejní klient obdrží od banky telefon značky Apple - iPhone 8 Red. Komerční banka zaznamenala výrazný růst zájmu o mobilní bankovnictví již v minulém roce (nárůst o 44 %) poté, co nabídla klientům bezpečnostní řešení Trusteer od IBM a zavedla řadu inovativních prvků, jako například face ID (identifikace obličejem), potvrzování transakcí otiskem prstů nebo propojení na chytré hodinky Apple Watch a Android Wear. Měsíční objem plateb zadaných přes mobilní bankovnictví je téměř 3,5 miliardy Kč.

24. 5. 2018 11:15

„Mobilní bankovnictví využívá v Komerční bance již téměř třetina všech klientů, což je na českém trhu velmi výrazný podíl. Kromě důrazu na bezpečnost a inovativnost se zaměřujeme rovněž na to, aby bylo ovládání mobilního bankovnictví jednoduché, rychle a intuitivní. Proto také na jeho vylepšování spolupracujeme přímo s našimi klienty. Tento postup se na nám osvědčil a budeme v něm i nadále pokračovat.“

Mojmír Prokop, manažer digitálních kanálů Komerční banky

Komerční banka je první bankou v ČR, která umožňuje při ovládání účtu prostřednictvím mobilního telefonu autorizovat platební transakce pouhým otiskem prstu. Výrazně se tak zrychluje a zjednodušuje schvalování plateb, a to při zvýšení bezpečnosti. Jako jedna z prvních bank v ČR zavedla KB možnost platby u obchodníků přes mobilní telefon s NFC – dříve prostřednictvím produktu MojeMobilní karta a nyní přes Google Pay. Dále jako první ve své aplikaci začala zobrazovat i bankomaty cizích bank (aktuálně Air bank a další připravuje) a dokonce umožnila prostřednictvím mobilní aplikace nahrát klientům jejich občanský průkaz a ušetřit jim cestu na pobočku.