On-line investování v nové Mobilní bance od Komerční banky

Tisková zpráva

Z hodiny na deset minut, a ještě odkudkoli a kdykoli. Rovných 50 minut ušetří klient Komerční banky (KB), který uzavře smlouvu o investování do fondů Amundi ve svém mobilním telefonu a nikoli na pobočce. To je jedna z novinek v modernizované aplikaci Mobilní banka.

„Nově mají klienti možnost uzavřít přímo v Mobilní bance smlouvu o investování. Novinky a úpravy, o které jsme rozšířili bankovní aplikace pro systémy iOS i Android, fungující v telefonech i tabletech, jsme testovali a vyvíjeli společně s našimi klienty. I proto má KB největší počet aktivních uživatelů mobilního bankovnictví. Aktuálně se jedná o 650 tisíc,“ uvedl David Barczi, Tribe leader Digital Channels v KB.

Ihned po uzavření smlouvy o investování v mobilním bankovnictví KB, může klient začít novinku využívat. A to jak pro jednorázovou investicí, tak si rovnou založit investování i formou pravidelné investice. Klient vyplňuje v on-line prostředí i dotazník MIFID podle směrnice o společném tržním a regulatorním režimu pro poskytování investičních služeb.

Aplikace Komerční banky, které nyní prošly první fází redesignu, zahrnují i další novinky – například zobrazení firemních log v historii plateb, zadaných platbách a blokacích; možnost propojení účtů u jiných bank; on-line zamykání / odemykání a stoplistace digitální verze tokenu pro Google Pay.