Polovina klientů Komerční banky používá mobilní aplikaci

Každý druhý klient Komerční banky aktivně využívá některou z mobilních aplikací pro on-line bankovnictví. Jen v minulém roce začalo nově tuto možnost využívat 175 tisíc klientů (téměř 30% meziroční nárůst). Aktuálně se počet klientů přehoupnul přes 800 tisícovou hranici.

19. 2. 2020 10:00

„Jasně se potvrzuje, že jsme vstoupili do další evoluční fáze. Nyní již můžeme definitivně říci, že se podařilo překonat přirozené mentální bariéry z bankovních aplikací v mobilních telefonech, stejně jako tomu bylo u všech velkých inovací, například bankomatů nebo internetového bankovnictví. Všechny výhody mobilního bankovnictví, jako jsou rychlost, jednoduchost, přehlednost, ale i bezpečnost, jasně ukazují nejbližší bankovní budoucnost.“

David Barczi, manažer Digitálních kanálů v KB

Měsíčně přes mobilní telefony klientů Komerční banky „proteče“ miliarda korun. Průměrná částka placená mobilem či hodinkami je okolo 500 Kč, zatímco průměrná platba kartou je necelých 700 Kč.

V případě Apple Pay tvoří nejpočetnější skupinu klienti ve věku mezi 17. a 22. rokem. V objemech transakcí je pak silnější skupina klientů ve věku 39 až 47 let. Aktivní klient použije Apple Pay průměrně 21 krát měsíčně pro platby u obchodníků.


Pavel Zúbek
Komunikace KB
+420 725 420 107
pavel_zubek@kb.cz