Jednou z hlavních novinek je nová webová aplikace pro nahlášení pojistných událostí, jejíž řešení vytvořila technologická digitální agentura ACTUM Digital, která s Komerční bankou dlouhodobě spolupracuje. Vše, co bylo doposud potřeba zajistit „papírově“, je dnes plně digitalizováno. Pojišťovna navíc odstranila všechny bariéry ve snaze klientům proces hlášení škody maximálně zjednodušit. „Prakticky všechny významné pojišťovny chtějí při on-line hlášení škody znát číslo pojistné smlouvy. Pro klienty je to často velmi nepříjemné, protože číslo smlouvy musejí složitě hledat. Zejména pak v závažných životních situacích, jako je například požár. Proto jsme se rozhodli proces hlášení škod napojit na klientovi běžně známé osobní údaje. Dále jsme výrazně zredukovali veškeré formuláře na nezbytné minimum a odbourali nutnost návštěvy pobočky. Klient tak v drtivé většině případů nemusí nikam chodit,“ uvádí Jan Navrátil.
Jan Havel, zakladatel technologické digitální agentury ACTUM Digital, doplňuje: „Digitální řešení pomáhají zjednodušovat práci nejen našim zákazníkům, ale v tomto případě také jejich koncovým klientům. Od prvního dne spuštění webu registrujeme vysoký zájem uživatelů o možnost on-line hlášení škod. To je ta nejlepší pochvala pro celý tým."
KB Pojišťovna nabízí plnou digitalizaci hlášení pojistných událostí u všech pojistných produktů. Zjednodušeně řečeno, co lze v KB Pojišťovně sjednat, lze i digitálně nahlásit. To je další věc, která u ostatních pojišťoven není zcela běžná.
Nový web KB Pojišťovny je klientům k dispozici na adrese www.kbpojistovna.cz.