Komerční banka získala jako první z neamerických bank v konkurenci 500 peněžních ústavů celého světa cenu OMNI za rok 2001. Ocenění uděluje společnost Kirchman Corporation od roku 1998 bankám, které mají vedoucí postavení v zavádění nových technologií, využívají výjimečně obchodní příležitosti a pracují na maximálním zefektivnění svých technologických platforem. Komerční bance náleží toto ocenění za vynikající technologické úspěchy při implementaci alternativních distribučních kanálů, zejména telefonního a internetového bankovnictví.

Cenu, která je udělována některé z bank, které používají centrální systém Dimension, resp. Dimension International, převzal v minulém týdnu z rukou prezidenta firmy Kirchman Corporation Ken Kirchmana předseda představenstva a generální ředitel Komerční banky Radovan Vávra. O výjimečnosti produktu MojeBanka napovídají i slova člena představenstva KB a náměstka generálního ředitele pro provoz a podporu Jiřího Humla: "Jedná se o naprosto špičkový produkt, který snese porovnání s nejlepšími ve světě, a který by měl v blízké budoucnosti nahradit nejen BEST/MBEST, ale i starší BBS/KM. Přitom již dnes nabízí klientům nové služby, z nichž asi nejdůležitější jsou platby v reálném čase téměř po celý den včetně víkendů. Technologickou úroveň návrhu i implementace pak potvrdili při nedávném auditu mojíbanky odborníci z firem SUN a Netscape, kteří je srovnávali s připravovaným řešením Deutsche Bank, které bylo až dosud považováno na platformách SUN za nejlepší na světě. Takovéto hodnocení projektu, který v loňském roce dokázal od rozhodnutí o realizaci spustit pilotní provoz během 87 dní, je obrovským vyznamenáním pro celou KB!"

Počátkem května užívalo internetové bankovnictví KB MojeBanka.cz již více než 9 000 klientů, když produkt je nabízen teprve od počátku dubna. Telefonní bankovnictví, tedy služby Expresní linky KB, užívalo v lednu 2000 na 28 600 klientů a v současné době je to již 172 000 klientů.