Charles-Pierre Serain nastoupil do skupiny Société Générale v roce 2007, kde působil na různých vedoucích pozicích, jako například ředitel strategického výzkumu a vedoucí inovací v retailovém bankovnictví. Předtím strávil sedm let ve skupině Crédit Agricole jako ředitel marketingu a také jako vedoucí interního auditu. Zastával mimo jiné řadu manažerských pozic v nadnárodních skupinách, jako jsou Unilever, Henkel, Perrier nebo Bahlsen. V pozici výkonného ředitele pro Marketing, Komunikaci a Business Development KB nahradil Renauda Sterna, který se stal generálním ředitelem společnosti ESSOX v České republice, která je součástí Skupiny Komerční banky.
Kateřina Šušáková nastoupila do Komerční banky v roce 2005 na pozici vedoucí strategického a operativního marketingu. Před nástupem do KB zastávala pozici ředitelky marketingu a komunikace ve společnosti Credit Suisse Life & Pension. Předtím řídila sedm let svoji vlastní PR agenturu a působila také jako vedoucí tiskového odboru Ministerstva privatizace.
Monika Truchliková působí na pozici zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing a Business Development již od 1. listopadu 2009.