Personální změny v Marketingu a Komunikaci Komerční banky

Tisková zpráva

Novým výkonným ředitelem pro Marketing, Komunikaci a Business Development Komerční banky byl od 1. září 2011 jmenován Charles-Pierre Serain. Charles-Pierre Serain bude mít dvě zástupkyně. Pozici nové zástupkyně výkonného ředitele, která povede nově vzniklý útvar Komunikace, bude od 1. října zastávat Kateřina Šušáková. Nový útvar Komunikace bude zastřešovat externí komunikaci, marketingovou komunikaci, interní komunikaci a regionální komunikaci včetně sponzoringu. Monika Truchliková bude nadále v pozici zástupkyně výkonného ředitele zodpovídat za Marketing a Business Development.

Charles-Pierre Serain nastoupil do skupiny Société Générale v roce 2007, kde působil na různých vedoucích pozicích, jako například ředitel strategického výzkumu a vedoucí inovací v retailovém bankovnictví. Předtím strávil sedm let ve skupině Crédit Agricole jako ředitel marketingu a také jako vedoucí interního auditu. Zastával mimo jiné řadu manažerských pozic v nadnárodních skupinách, jako jsou Unilever, Henkel, Perrier nebo Bahlsen. V pozici výkonného ředitele pro Marketing, Komunikaci a Business Development KB nahradil Renauda Sterna, který se stal generálním ředitelem společnosti ESSOX v České republice, která je součástí Skupiny Komerční banky.

Kateřina Šušáková nastoupila do Komerční banky v roce 2005 na pozici vedoucí strategického a operativního marketingu. Před nástupem do KB zastávala pozici ředitelky marketingu a komunikace ve společnosti  Credit Suisse Life & Pension. Předtím řídila sedm let svoji vlastní PR agenturu a působila také jako vedoucí tiskového odboru Ministerstva privatizace.

Monika Truchliková působí na pozici zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing a Business Development již od 1. listopadu 2009.