Zcela nové účty přinesou klientům další miliony na odměnách

Tisková zpráva

Nová cenová politika přinesla klientům KB na odměnách za aktivní využívání bankovních služeb již téměř 35 milionů korun. V souvislosti s rozvojem unikátního konceptu MojeOdměny nyní KB mění nabídku bankovních účtů. Od 1. 4. 2011 nahrazují nejrozšířenější balíčková konta v nabídce KB dva účty: MůjÚčet pro občany a Profi účet pro firmy a podnikatele.

MůjÚčet je balíček základních bankovních služeb, který nahrazuje v nabídce KB dnes nejčastěji nabízená konta. MůjÚčet přináší na český trh zcela novou obchodní logiku: nabízí za atraktivní cenu všechny základní bankovní služby, klient navíc získá odměny v podobě vrácení až 50 % měsíčního poplatku za vedení balíčku.

MůjÚčet přináší klientům KB za 68 Kč měsíčně korunový běžný účet s elektronickými výpisy, všechny příchozí transakce, embosovanou mezinárodní platební kartu s cestovním pojištěním, telefonní, internetové a mobilní bankovnictví či výběry z bankomatů KB zdarma, pokud klient s kartou platí u obchodníků.

„Pro specifické skupiny klientů připravila KB výhodné programy, které jsou přizpůsobeny jejich požadavkům i možnostem. Programy jsou připraveny pro studenty, absolventy, rodiny i seniory,“ uvedla Monika Truchliková, zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing a Business Development Komerční banky.

Například v rámci Programu Rodina mohou partneři propojit své účty a získat tak společně odměny až do výše 50 % poplatku za vedení obou účtů. Program Senior zase umožňuje klientům nad 60 let získat odměny za výrazně jednodušších podmínek.

Profi účet je nově jediný balíček služeb, který nahrazuje stávající balíčková konta pro firmy a podnikatele. Stejně jako u nového účtu pro občany získají také podnikatelé základní bankovní služby za dostupnou cenu a mohou přikupovat další služby s tím, jak se firma vyvíjí a roste.

V základní variantě nabízí Profi účet zdarma 10 příchozích transakcí nebo odchozích transakcí zadaných přes internetové bankovnictví MojeBanka. Pokud firma roste a potřebuje realizovat více plateb, klient jednoduše přikoupí Balíček transakcí a rozšíří si počet transakcí zdarma o 10, 25, 50, 75 nebo 100.

Začínajícím podnikatelům vyplatí KB v rámci programu MojeOdměny každý měsíc odměnu ve formě vrácení části poplatku za vedení Profi účtu v předchozím měsíci. V prvních dvou letech od otevření Profi účtu vyplatí KB na účet podnikatele 70 Kč, fakticky proto bude stát vedení Profi účtu v začátku podnikání pouze 99 Kč měsíčně. Tato výhoda bude navíc zachována i v následujících dvou letech, pokud dosáhne kreditní obrat na účtu každý měsíc alespoň 50 000 Kč.

Také pro podnikatele připravila KB specifické programy, které mohou formou odměn bankovní služby zvýhodnit. Například díky Profi programu může každý podnikatel nebo statutární zástupce firmy získat vedení osobního balíčku MůjÚčet za zvýhodněných podmínek.

„Nové účty se stanou od 1. dubna základem nabídky KB pro segmenty občanů, podnikatelů a malých firem. Díky konceptu MojeOdměny mohou být bankovní služby pro klienty KB nyní ještě výhodnější,“ doplnila Monika Truchliková.

V rámci konceptu MojeOdměny může od začátku roku každý klient KB svým chováním ovlivnit, kolik zaplatí bance na poplatcích za využívání bankovních služeb. MojeOdměny odstartovaly naplno v lednu vracením poplatků za výběr hotovosti z bankomatů KB, pokud klient aktivně platí kartou u obchodníků. Další zvýhodnění přináší kreditní Lady karta, která klienty KB také odměňuje: Komerční banka přispěje držitelkám 1 % z realizovaných transakcí kartou na spoření u Penzijního fondu Komerční banky.

Komerční banka je jednou z nejefektivnějších univerzálních bank ve střední Evropě. Poskytuje klientům komplexní služby v oblasti drobného, podnikového a investičního bankovnictví. Celkem 8 619 zaměstnanců skupiny Komerční banky obsluhuje 2,5 milionu klientů, kteří mohou využít rozsáhlé sítě 395 obchodních míst v celé České republice. KB nyní provozuje 677 bankomatů. Jeden z kanálů přímého bankovnictví využívá více než 1 milion klientů. KB je součástí skupiny Société Générale.

Société Générale patří mezi největší evropské finanční skupiny. Skupina díky svému diverzifikovanému modelu univerzálního bankovnictví propojuje své pevné finanční zázemí se strategií udržitelného růstu. Sleduje cíl stát se referencí pro bankovnictví založené na vztazích, referenční bankou uznávanou na trzích, kde působí, bankou nablízku svým klientům, kteří ji volí díky kvalitě a nasazení jejích týmů.

Jejích 157 tisíc zaměstnanců* denně v 85 zemích celého světa doprovází více než 33 milionů klientů. Týmy skupiny Société Générale nabízejí poradenství a služby klientům z řad občanů, podniků a institucí ve třech základních oblastech činnosti:

  • Drobné bankovnictví ve Francii poskytované v rámci pobočkové sítě Société Générale a společnostmi Credit du Nord a Boursorama
  • Mezinárodní drobné bankovnictví se zastoupením ve střední a východní Evropě a Rusku, v oblasti Středomoří, v subsaharské Africe, Asii a ve francouzských zámořských územích
  • Podnikové a investiční bankovnictví disponující celosvětovými znalostmi a zkušenostmi v oblastech investičního bankovnictví, financování a působení na globálních trzích.

Société Générale je také významných hráčem v oborech specializovaného financování a pojištění, privátního bankovnictví, správy aktiv a služeb cenných papírů.

Société Générale je zahrnuta do mezinárodních indexů společensky odpovědného investování FTSE4good a ASPI.

* včetně zaměstnanců banky Société Marseillaise de Credit, kterou v září 2010 koupila banka Credit du Nord.