Nová generace aplikace MojeBanka obsluhuje již více než 907 tisíc klientů

Tisková zpráva

Nová generace internetového bankovnictví MojeBanka nalákala v červenci a srpnu více než 20 tisíc nových uživatelů. Celkový počet klientů, kteří aplikaci používají, tak překročil 907 tisíc osob. Internetové bankovnictví MojeBanka spuštěné v červnu 2012 přineslo nejen nový vzhled a funkce, ale také unikátní propojení s mobilním bankovnictvím Mobilní banka.

Aplikaci MojeBanka si mohou klienti maximálně přizpůsobit svým potřebám a preferencím. Zásadním přínosem je jednoduché a intuitivní ovládání. Každý klient si může sám jednoduše přizpůsobit vzhled aplikace tak, aby co nejlépe vyhovovala jeho potřebám a operacím, které přes internet provádí. Všechny hlavní informace a funkce jsou dostupné již z první strany, tedy na jedno kliknutí.

„MojeBanka je nejrobustnější a nejvíce využívanou aplikací svého druhu na českém trhu. Jen v průběhu letních prázdnin musela odbavit 9,1 milionu aktivních přihlášení, během kterých zadali uživatelé 5,8 milionu transakcí,“ uvedl Mojmír Prokop, manažer Přímých kanálů KB.

Velkou změnou je propojení internetového bankovnictví MojeBanka s mobilní aplikací Mobilní banka. Základní nastavení a preference, které si klient nastaví v internetové aplikaci, uvidí nově i v bankovní aplikaci, kterou používá na svém mobilním telefonu.

Kromě běžných operací a nastavení mohou individuální klienti v nové verzi aplikace MojeBanka požádat online o spotřebitelský úvěr nebo kreditní kartu. Přes internet lze v Komerční bance i podepsat smlouvu, takže klient do kamenné pobočky vůbec nemusí. Zachována zůstala také na českém trhu jedinečná možnost plánovat schůzky s bankovním poradcem přímo z internetového bankovnictví a uložit je do pracovního kalendáře bankovního poradce.