Komerční bance vzrostl počet klientů z řad občanů o dvě procenta

Tisková zpráva

V Praze, 12. květen 2015 – Komerční banka zaznamenala ke konci letošního března meziroční nárůst celkového počtu klientů o 1,8 % na 1 630 000.

  • Komerční bance meziročně stoupl celkový počet klientů o 1,8 % na 1 630 000 (údaje k 31. 3. 2015)
  • O více než dvě procenta vzrostl ve stejném období počet klientů – občanů, a to na 1 374 000 klientů
  • Komerční banka má o 30 tisíc klientů více než před rokem

Komerční banka zaznamenala ke konci letošního března meziroční nárůst celkového počtu klientů o 1,8 % na 1 630 000. Ještě dynamičtěji rostl počet klientů z řad občanů. V tomto případě činil meziroční vzestup více než dvě procenta a KB obsluhovala ke konci března již 1 374 000. Dalších 256 000 zákazníků bylo z řad podnikatelů, firem a korporací (včetně obcí a sdružení).

Klienti Komerční banky oceňují mimo jiné širokou pobočkovou síť s pokladní službou. Vybrat nebo vložit větší hotovost je tak pro ně snadné, na rozdíl od některých malých bank, které tuto standardní bankovní službu vůbec nenabízejí. Komerční banka také myslí na bezpečnost svých klientů a jako jediná na trhu nabízí bezplatný bezpečnostní software určený pro ochranu jejich osobních počítačů proti phishingu a malwaru,“ uvedla Kateřina Šušáková, zástupkyně výkonného ředitele pro Marketing a Komunikaci Komerční banky.

Klienti Komerční banky mají k dispozici 399 bankovních poboček (včetně divize pro korporátní klienty na Slovensku), 759 bankomatů a plnohodnotné přímé bankovnictví podporované dvěma telefonními centry. Počet klientů využívajících alespoň jeden kanál přímého bankovnictví, jako je internet nebo telefonní bankovnictví, dosáhl 1 289 000 na konci března 2015, což znamenalo 79,1 % z celkového počtu klientů. Zákazníci využívali 1 585 000 aktivních platebních karet, z toho 200 000 kreditních.