V Praze, 11. říjen 2017 – Od začátku října mohou klienti Komerční banky využívat chat, novou službu přístupnou z internetových stránek KB. Prostřednictvím moderního a oblíbeného komunikačního nástroje je možné získat pohodlně a rychle informace nejenom o nabízených bankovních produktech, ale také o postupu při ztrátě karty, dohodnout schůzku na pobočce, pomoc při zadávání platby apod. On-line chat je v provozu každý pracovní den od 8 do 18 hodin.

„Věříme, že chat se stane využívaným způsobem pro rychlou komunikaci s bankou v případech, kdy klient bude potřebovat získat informace o produktech, poradit s nějakým procesem nebo získat podporu v neočekávané situaci. Od letošního prosince chceme možnost chatu vložit i přímo do internetového bankovnictví Komerční banky, což umožní například sdílení obrazovky. Operátor uvidí stejnou obrazovku jako klient a tím bude schopen lépe a rychleji poradit s jakýmkoli dotazem při obsluze internetového bankovnictví Komerční banky,“ uvedl Mojmír Prokop, manažer distribučních kanálů a Customer Intelligence Komerční banky.

Komerční banka plánuje na konci letošního roku rozšířit chat o další možnosti, jako je například poradenství investičního specialisty nebo technická podpora.