Mobilní banku 2 využívá téměř 120 tisíc klientů

Všechny informace z trhu Úterý, 20. 5. 2014

Zájem o správu financí přes mobilní telefon stále roste. Aplikaci Mobilní banka 2 od Komerční banky má již téměř 120 tisíc klientů, z toho 90 tisíc ji užívá aktivně. Aplikace přináší řadu funkcí a užitečných informací nejen klientům Komerční banky, ale i ostatním uživatelům chytrých telefonů.

Naplno využijí možnosti Mobilní banky 2 zejména klienti Komerční banky. Ti mohou mimo jiné zadávat příkazy k úhradě, platit jednoduše s pomocí QR kódů nebo mít přehled o investicích v podílových fondech. Majitelky kreditní Lady karty oceňují jednoduchou možnost vyhledat obchody, kde mohou získat speciální slevy pro vlastníky kreditní karty.

Užitečná je však Mobilní banka 2 pro každého bez ohledu na to, v jaké bance má svůj účet. Aplikace pomůže vyhledat nejbližší bankomat či pobočku Komerční banky, užitečné a často využívané jsou simulátory pro plánování hypotečních a spotřebitelských úvěrů.

Neustále pracujeme na tom, aby Mobilní banka 2 byla pro uživatele multifunkčním nástrojem, s jehož pomocí budou moci zařídit většinu svých finančních záležitostí. Prostřednictvím chytré aplikace si již dnes mohou uživatelé sjednat cestovní pojištění, zaplatit letenky a zjistit, jaký je aktuální kurzový lístek Komerční banky,“ uvádí Mojmír Prokop, manažer odboru Multichannels KB.

Mobilní banka 2 plní funkci virtuálního bankéře, který je v chytrém telefonu jeho majiteli k dispozici 24 hodin denně. Mobilní banku 2 mohou stáhnout do svého zařízení majitelé telefonů s operačními systémy Android, Apple iOS a nově také Windows Phone.