Komerční banka má nejlepší obsluhu klientů na českém trhu

Všechny informace z trhu Pátek, 31. 5. 2013

Podle výzkumné agentury NMS Market Research nabízí Komerční banka nejvyšší kvalitu obsluhy svým klientům. Získala dokonce nejvyšší hodnocení ve všech sledovaných parametrech výzkumu. Celkový index kvality obsluhy dosáhl u Komerční banky 78 %, druhá banka v pořadí dosáhla hodnocení o 12 procentních bodů horší.

Výzkum agentury NMS Market Research byl proveden formou mystery shopping. Pracovníci agentury provedli celkem 500 návštěv poboček vybraných českých bank.

Komerční banka dosáhla nejvyššího hodnocení ve všech hodnocených oblastech – zejména v oblastech přivítání klienta, zjišťování potřeb a následné nabídce vhodných produktů a služeb a to s výrazným náskokem od ostatních bank na trh v ČR.

“Velmi důležité je pro klienty i ty, kteří přemýšlejí nad novou bankou, že Komerční banka předčila průměrnou úroveň na trhu nejen v přivítání klienta a v rozloučení, kde měření vypovídá spíše o nasazených standardech profesionálního jednání, ale také v obchodních oblastech se skutečnou přidanou hodnotou pro klienta. Na tuto oblast se dlouhodobě zaměřujeme a budeme v této činnosti dále pokračovat,“ uvedl Vladimír Jeřábek, člen představenstva Komerční banky zodpovědný za řízení úseku Distribuce.

Ve zjišťování potřeb klienta dosáhla Komerční banka o 17 % lepší výsledek, než je průměr trhu. V oblasti předložení vhodné nabídky pak získala 76 %, zatímco průměr trhu byl 59 %.

“Výsledek nezávislého měření nás velmi těší. V Komerční bance vnímáme pobočky a poradce na pobočkách jako sice tradiční, ale tím spíše velmi důležitý prvek klientského servisu. Právě proto investujeme do jejich rozvoje dlouhodobě nemalé zdroje a používáme nejmodernější metody a přístupy k jejich zlepšování. Naší primární prioritou není pouze prodej produktů, ale zejména poradenství vůči našim klientům a budování dlouhodobého obchodního vztahu,” dodává Vladimír Jeřábek.

Další zlepšení kvality obsluhy i poradenství klientům připravuje Komerční banka v těchto dnech. Poradenství klientům bude rozšířeno o unikátní službu KB MojePlány. Díky ní zpracují bankovní poradci klientům přehledný finanční plán, který ulehčí rozhodování ve finančních otázkách a pomůže splnit stanovené cíle.

Finanční plán od Komerční banky zpracují bankovní poradci na všech pobočkách Komerční banky. Unikátní přidanou hodnotou Komerční banky se tak stává fakt, že každý klient má v bance svého vlastního finančního poradce.

Celkový index kvality obsluhy

Zdroj: NMS Market Research