Komerční banka otevřela modernizovanou pobočku ve Spálené ulici v Praze

Všechny tiskové zprávy Čtvrtek, 24. 9. 2015

V Praze, 24. září 2015 – Modernizovanou pobočku Komerční banky charakterizuje rychlost a kvalita obsluhy, komfort prostředí a moderní technologie. Cílem této inovace je posílit pozici Komerční banky v kvalitě obsluhy klientů. Letos projde modernizací celkem 45 poboček KB. Nový pobočkový model testovala KB více než rok na pobočce Anděl.

Rychlejší a kvalitnější obsluha, příjemné prostředí, bezbariérový kontakt s klientem a moderní technologie – to jsou základní charakteristiky modernizované pobočky Komerční banky v ulici Spálená (Praha 1). Zcela nový koncept klientsky přívětivé pobočky banka testovala více než rok na pobočce Anděl (Praha 5). Během letošního roku projde obdobnou změnou 45 poboček (například v Hradci Králové, Plzni nebo Příbrami), dalších přibližně 40 z celkových 398 poboček Komerční banky bude následovat v roce 2016.

„Po mimořádně pozitivních ohlasech klientů, které máme z pilotního projektu na pobočce Anděl, jsme se rozhodli rekonstruovat v novém designu větší pobočky banky a některé změny promítneme i na menších pobočkách. Podle našeho průzkumu klienti oceňují na novém pobočkovém konceptu zejména rychlost obsluhy, přívětivost a moderní design. Podařilo se nám vytvořit prostředí, kde se cítí dobře nejenom klienti, ale i naši zaměstnanci,“ vyzdvihl Vladimír Jeřábek, člen představenstva Komerční banky.

Cílem inovace poboček je posílit vedoucí pozici Komerční banky v kvalitě obsluhy klientů a zvýšit jejich spokojenost se službami KB. Klientům jsou k dispozici pracovníci rychlého servisu na řešení jednodušších servisních požadavků (jako je zadání platby, změna kontaktní adresy či vyzvednutí nové platební karty), což výrazně zrychluje obsluhu klientů. Nové uspořádání pobočky umožňuje větší diskrétnost při jednáních s bankovním poradcem. Výraznou změnou je také využití moderních technologií (samoobslužné kiosky a tablety), na nichž budou moci klienti řešit vybrané bankovní operace nebo jednoduchou a interaktivní formou získávat informace o produktech a službách bez asistence bankovních poradců.

„Za posledních deset let se role bankovních poboček zásadně změnila. Zatímco dříve byly hlavními požadavky klientů zejména hotovostní operace a převody, dnes je to poradenství - profesionální a komplexní poradenství ve všech finančních aspektech života. Potřeby našich klientů se mění a my se měníme s nimi. Naším cílem je, aby se klienti, ale i zaměstnanci banky, cítili na naší moderní pobočce příjemně, byli rychle a profesionálně obslouženi a rádi se k nám vraceli,“ uvedla Petra Černohorská, ředitelka pobočky KB ve Spálené ulici v Praze 1.