Přečtěte si rozhovor s jedním z jednatelů společnosti Radkem Huškem.
V podnikání je vždy stěžejní první impuls. Jaký byl ten váš?
Cvrččí protein není náš nápad, vědci jeho konzumaci doporučují už po desetiletí. Nám se tato myšlenka zdála skvělá, a když jsme viděli, že nikde v obchodech výrobky s hmyzím proteinem neprodávají, chopili jsme se výzvy a šli do toho.
Jaké byly nejtěžší okamžiky v historii vaší firmy?
Problémy přicházejí každý měsíc. Je to především způsobené tím, že děláme úplně novou věc, a navíc máme farmu v Thajsku. Každá překážka jde ale překonat, to je na tom vlastně i ta zábava.
Co je to vlastně cvrččí protein?
Jsou to cvrčci namletí na prášek, který nemá žádnou výraznou chuť. Dá se přidat do normálních produktů, které znáte, a tím docílit toho, že jsou mnohem výživnější. Obsahuje mnoho bílkovin, mikroživin, vápník, železo nebo vitamín B12, a zároveň má minimální dopad na planetu.
Jaký je přístup zákazníků k výrobkům ze cvrččího proteinu?
My jsme cvrččí protein vnímali hlavně jako skvělý zdroj bílkovin. Mysleli jsme si, že když lidem nabídneme naše produkty a představíme jejich příběh, budou všichni nadšení jako my, což se samozřejmě nestalo. Momentálně máme zákazníky především mezi sportovci, kteří vnímají svůj příjem bílkovin a zároveň se snaží žít udržitelně.