Klienti jsou na prvním místě

Vážíme si zpětné vazby a dbáme na bezpečnost a dostupnost našich produktů

Zpětná vazba

Všechny stížnosti a reklamace bereme jako příležitost pro zlepšení zkušenosti našich klientů. Pokud to jen trochu jde, vycházíme klientům vstříc, snažíme se obnovovat jejich důvěru a z nespokojených dělat opět spokojené. Většinu negativní zpětné klientské vazby řeší na individuální bázi bankovní poradci na pobočkách a v Kontaktním centru, a to obvykle do 48 hodin. Situace a podněty, které vyžadují širší kontextové znalosti či případné procesní změny, předáváme prostřednictvím funkčního systému kolegům, kteří se danou problematikou zabývají. Na základě práce s těmito podněty následně upravujeme, zlepšujeme a inovujeme produkty a služby tak, aby odpovídaly potřebám klientů.

Pokud i vy máte nějaký námět na zlepšení nebo nám chcete dát vědět, jak jste s našimi službami spokojeni, napište nám.

Bezpečnost dat klientů

Neustále investujeme do bezpečnosti dat našich klientů a dále rozvíjíme systém pro detekci podezřelých plateb.

Trusteer Rapport​

Bezpečí klientů v online světě již dlouho podporuje Trusteer Rapport. Trusteer Rapport je nástroj vyvinutý na ochranu proti specifickým hrozbám typu podvržených škodlivých stránek (phishing), škodlivých programů (malware) a na zamezení pokusům o zjištění hesel (keylogger). Na konci ledna 2021 mělo Trusteer Rapport nainstalováno více než 275 000 klientů a od spuštění zabránil 2 359 potenciálním podvodům.

MůjPodpis

Naše služba MůjPodpis ukazuje, že bezpečnost umíme propojit se vstřícností a jednoduchostí – ušetří totiž klientům čas i peníze a umožňuje podepisovat dokumenty bezpečně elektronicky, rychle, vzdáleně a bez tisknutí dokumentů.

Detekce podezřelých plateb

I nadále rozvíjíme systém pro detekci podezřelých plateb. Tým zabývající se prevencí platebních podvodů v roce 2020 zachytil platby v celkové výši téměř 45 milionů Kč.

Ocenění Nejbezpečnější banka

Důkazem, že klademe důraz na stabilitu a bezpečnost udržitelného podnikání, je skutečnost, že Komerční banka získala ocenění Nejbezpečnější banka ve střední a východní Evropě, které jí udělil americký časopis Global Finance. Hodnocení renomovaného finančního periodika vychází z dlouhodobých ukazatelů ratingových agentur Moody’s, Standard & Poor’s a Fitch. Kromě regionálního evropského úspěchu jsme získali prvenství i v rámci České republiky, což jen potvrzuje, že cesta, kterou se vydáváme, je správná.

Nejlepší banka v České republice

Výzkum globální bankovní databáze Lafferty 1000, který hodnotí banky na základě kvality a udržitelnosti, ocenil Komerční banku jako nejlepší banku v České republice a zároveň ji zařadil do exkluzivního klubu 100 nejlepších bankovních institucí světa. Hodnocení kvality vychází z výročních zpráv – prostřednictvím 21 ukazatelů se zaměřuje například na finanční výkonnost, vztahy s klienty a zaměstnanci, přístup k životnímu prostředí nebo přínos pro akcionáře.

Dostupnost služeb pro znevýhodněné klienty

Dlouhodobě usilujeme o dostupnost našich produktů a služeb v mnoha ohledech. Jedním z nich je požadavek, aby byly dostupné a použitelné pro všechny skupiny klientů, včetně těch s handicapem. Nyní funguje 168 poboček (z celkového počtu 243) v bezbariérovém režimu a 734 bankomatů je přístupných i pro fyzicky handicapované.

Klienti s poruchou sluchu mají možnost využít službu Transkript, díky které se jejich rozhovor s bankovním poradcem živě přepisuje na obrazovku monitoru. Neslyšící klienti tak mohou komunikovat se svým poradcem pohodlně a samostatně.

Dalším příkladem produktu, který se snažíme vylepšit tak, aby bylo jeho používání pro klienty s handicapem co nejjednodušší, je aplikace Mobilní banka. Ta již nyní dovoluje spustit nástroj Google TalkBack – čtečku obrazovky, která poskytuje hlasovou odezvu, a nevidomí klienti se tak mohou v aplikaci snadno orientovat.