Vztahy se zákazníky

Velice si vážíme Vaši důvěry, proto jsme schválili a důsledně se řídíme Kodexem České bankovní asociace a Kodexem mobility, které přesně definují vztah zaměstnanců banky ke klientům. Naší snahou je vybudovat si s klienty silné partnerství založené na profesionálním přístupu a kvalitních službách. z tohoto důvodu jsme také zavedli vlastní program Garance kvality. Upřednostňujeme smírná řešení sporů s našimi klienty. Abychom zvýšili kvalitu námi poskytovaných služeb, rozhodli jsem se v roce 2004 jako první banka v ČR zavést institut nezávislého ombudsmana Skupiny KB.

Garance kvality

Garantujeme Vám profesionální přístup a kvalitní služby

Sdělte nám svůj názor

Budeme rádi, pokud se s námi podělíte o jakýkoliv Váš názor ohledně našich služeb

Stížnosti

Vaše stížnost bude předána k řešení. Velmi si ceníme, že se podílíte na zlepšování našich služeb

Ombudsman

V případě řešení Vaši stížnosti se můžete obrátit na nezávislého ombudsmana KB