krok 1

Přihlaste se do internetového bankovnictví George, klikněte v menu na položku „Nastavení“ (1) a zvolte odkaz „Správa třetích stran“ (2).

 

krok 2

Na stránce „Správa třetích stran“ klikněte na tlačítko „Vstoupit“ (3).

 

krok 3

Zobrazí se okno s informací o přesměrování na portál třetí strany, které je potřeba pro úspěšné propojení do Multibankingu KB potvrdit tlačítkem „Pokračovat“.

 

krok 4

Na stránce „Správa třetích stran“ je potřeba povolit přístup pro třetí strany. V základním nastavení máte tuto funkci vypnutou (viz první obrázek v horní části, kde je posuvník nastaven na „Zakázán“).
Kliknutím na posuvník se posune do aktivního nastavení (zelené označení posuvníku) a popisek se změní na „Povolen“ (viz dolní část obrázku).

krok 5

Přihlaste se do internetového bankovnictví KB MojeBanka pro další část aktivace služby Multibanking. Pokud nevidíte kartičku s nabídkou na propojení účtů z jiných bank (Multibanking), klikněte v menu na položku „Účty“ a vyberte v prvním sloupci „Přidat účet u jiné banky“. Zobrazí se vám obrazovka s výběrem, kde zvolíte Českou spořitelnu.

 

krok 6

Než budete moci jít dál, zobrazí se vám upozornění, že v počátečním provozu si můžete každou banku připojit pouze jednou. Pokud si budete připojovat účty znovu, budou ty původní nahrazeny. Prosím klikněte na „Pokračovat“.

 

krok 7

Proběhne přesměrování do George od Česká spořitelny, kde dokončíte propojení vašich účtů do Komerční banky.

 

krok 8

Přihlaste se do internetového bankovnictví George, jak jste běžně zvyklí.

 

krok 9

Po úspěšném přihlášení se vám zobrazí okno, které vás vyzve k potvrzení přístupu Komerční banky k vašim účtům v České spořitelně. Aby vám služba Multibanking v KB fungovala, klikněte na tlačítko „Povolit“.

 

krok 10

Zobrazí se vám potvrzující informace, že přístup k účtům pro KB byl udělen, a budete automaticky přesměrováni zpět do internetového bankovnictví KB MojeBanka.

krok 11

Správně propojené účty poznáte snadno, uvidíte je ve vašem internetovém bankovnictví u KB jak na počítači, tak na mobilu. A můžete kontrolovat své zůstatky a transakční historii na všech účtech na jedno přihlášení.