Abychom vám co nejvíce zpříjemnili obsah a prohlížení stránek, používáme soubory cookies. Pomáháte nám tím stránky vylepšovat. Více informací o cookies.
Přihlaste se do internetového bankovnictví George, klikněte v menu na položku „Nastavení“ (1) a zvolte odkaz „Správa třetích stran“ (2).
Na stránce „Správa třetích stran“ klikněte na tlačítko „Vstoupit“ (3).
Zobrazí se okno s informací o přesměrování na portál třetí strany, které je potřeba pro úspěšné propojení do Multibankingu KB potvrdit tlačítkem „Pokračovat“.
Na stránce „Správa třetích stran“ je potřeba povolit přístup pro třetí strany. V základním nastavení máte tuto funkci vypnutou (viz první obrázek v horní části, kde je posuvník nastaven na „Zakázán“). Kliknutím na posuvník se posune do aktivního nastavení (zelené označení posuvníku) a popisek se změní na „Povolen“ (viz dolní část obrázku).
Přihlaste se do internetového bankovnictví KB MojeBanka pro další část aktivace služby Multibanking. Pokud nevidíte kartičku s nabídkou na propojení účtů z jiných bank (Multibanking), klikněte v menu na položku „Účty“ a vyberte v prvním sloupci „Přidat účet u jiné banky“. Zobrazí se vám obrazovka s výběrem, kde zvolíte Českou spořitelnu.
Než budete moci jít dál, zobrazí se vám upozornění, že v počátečním provozu si můžete každou banku připojit pouze jednou. Pokud si budete připojovat účty znovu, budou ty původní nahrazeny. Prosím klikněte na „Pokračovat“.
Proběhne přesměrování do George od Česká spořitelny, kde dokončíte propojení vašich účtů do Komerční banky.
Přihlaste se do internetového bankovnictví George, jak jste běžně zvyklí.
Po úspěšném přihlášení se vám zobrazí okno, které vás vyzve k potvrzení přístupu Komerční banky k vašim účtům v České spořitelně. Aby vám služba Multibanking v KB fungovala, klikněte na tlačítko „Povolit“.
Zobrazí se vám potvrzující informace, že přístup k účtům pro KB byl udělen, a budete automaticky přesměrováni zpět do internetového bankovnictví KB MojeBanka.
Správně propojené účty poznáte snadno, uvidíte je ve vašem internetovém bankovnictví u KB jak na počítači, tak na mobilu. A můžete kontrolovat své zůstatky a transakční historii na všech účtech na jedno přihlášení.
Certifikační průvodce
MůjProfil
Dokumenty
Kontakty
Kurzovní lístek
Transparentní účty
Ztráta karty