Upozornění: V současné době lze připojit pouze účty vedené v CZK. Připojení účtů v ostatních měnách se připravuje.

Krok 1

Po přihlášení do internetového bankovnictví KB MojeBanka si v rámci služby Multibanking, kterou najdete v menu pod položkou „účty“, v prvním sloupci „Přidat účet u jiné banky“.

Krok 2

Po otevření výběru bank k propojení, vyberete volbu Raiffeisenbank, a.s. a stisknete tlačítko „Pokračovat“. Budete přesměrováni do internetového bankovnictví Raiffeisenbank, a.s.

Krok 3

Přesměrování proběhne během pár vteřin. 

Krok 4

Nyní se již zobrazí přihlašovací okno do internetového bankovnictví Raiffeisenbank, a.s., kde je potřeba zadat váš login. Přihlásíte se standardním způsobem, jak jste zvyklí.

Součástí standardní přihlášení je potřeba vložit SMS kód a I-PIN. Stejně je tomu i u služby Multibanking. 

Krok 5

Po úspěšném přihlášení se zobrazí dialogové okno a je potřeba udělit souhlas s propojením vašich účtů do KB. Přístup potvrdíte kliknutím na tlačítko „ANO“. 

Krok 6

Zobrazí se vám dvě obrazovky v rámci úspěšného povolení přístupu. První vás informuje o udělení úspěšnosti operace – přístup k účtum byl udělen. Druhá vás pár vteřin přesměruje zpět do internetového bankovnictví MojeBanka. Tento proces se děje automaticky a není potřeba nic potvrzovat. 

Krok 7

Vaše účty z Raiffeisenbank, a.s., jsou úspěšně propojeny a přehledně je vidíte na úvodní obrazovce po přihlášení do internetového bankovnictví KB MojeBanka. Nově propojený účet je vždy označen zeleným proužkem s informací „Nový účet na přehledu“.