Krok 1

Přihlaste se do internetového bankovnictví KB MojeBanka, ve službě Multibanking vyberte Equa bank, a.s. a stisknete tlačítko „Pokračovat“. Budete přesměrováni do internetového bankovnictví Equa bank.

 

Krok 2

Zobrazí se přihlašovací okno do internetového bankovnictví Equa bank. Přihlaste se pomocí vašich přihlašovacích údajů do Equa bank a zadejte potvrzovací kód z SMS zprávy, která vám přijde.

 

Krok 3

Po přihlášení do internetového bankovnictví Equa bank se zobrazí okno, kde je pro úspěšné propojení vašeho účtu do KB nezbytné udělit oprávnění pomocí tlačítka „Potvrdit“.

Krok 4

Po úspěšném propojení se zobrazí potvrzovací obrazovka s informací „Přístup k účtům byl udělen“ a budete přesměrováni zpět do internetového bankovnictví MojeBanka.

Krok 5

V internetovém bankovnictví od KB již uvidíte své propojené účty z Equa bank, ale pro správné fungování účtů je nutné udělat ještě několik kroků v internetovém bankovnictví Equa bank.

 

Krok 6

Přihlaste se do internetového bankovnictví Equa bank a klikněte na položku menu „Přístupy k účtům“. Ve volbách pomocí modrých tlačítek zvolte první variantu „Přidat nové oprávnění“.

 

Krok 7

Na obrazovce „Přidat nové oprávnění“ rozbalte položky uprostřed stránky, vyberte ze seznamu „Komerční banka, a.s.“ a v druhém výběru vyberte typ účtu, pro který chcete oprávnění udělit.

 

Krok 8

Vybranou banku a účet, kterému přidáváte oprávnění, je nutné potvrdit. Na spodní liště zvolte „Vygenerovat nový autorizační kód“, který následně zadáte do příslušného políčka a potvrdíte.

 

Krok 9

Úspěšné nastavení vám bude potvrzeno v zelené liště v horní části obrazovky. Nyní již máte účty propojeny.