Krok 1

Upozornění: | Propojení účtů z Equa bank do KB přestalo fungovat. Technické potíže vidíme u propojených účtů i při novém propojování. Společně s Equa bank už pracujeme na opravě. Brzy vše poběží, jak má. Propojení jiných bank funguje beze změny.

Přihlaste se do internetového bankovnictví KB MojeBanka, ve službě Multibanking vyberte Equa bank, a.s. a stisknete tlačítko „Pokračovat“. Budete přesměrováni do internetového bankovnictví Equa bank.

 

Krok 2

Zobrazí se přihlašovací okno do internetového bankovnictví Equa bank. Přihlaste se pomocí vašich přihlašovacích údajů do Equa bank a zadejte potvrzovací kód z SMS zprávy, která vám přijde.

 

Krok 3

Po přihlášení do internetového bankovnictví Equa bank se zobrazí okno, kde je pro úspěšné propojení vašeho účtu do KB nezbytné udělit oprávnění pomocí tlačítka „Potvrdit“.

Krok 4

Po úspěšném propojení se zobrazí potvrzovací obrazovka s informací „Přístup k účtům byl udělen“ a budete přesměrováni zpět do internetového bankovnictví MojeBanka.

Krok 5

V internetovém bankovnictví od KB již uvidíte své propojené účty z Equa bank, ale pro správné fungování účtů je nutné udělat ještě několik kroků v internetovém bankovnictví Equa bank.

 

Krok 6

Přihlaste se do internetového bankovnictví Equa bank a klikněte na položku menu „Přístupy k účtům“. Ve volbách pomocí modrých tlačítek zvolte první variantu „Přidat nové oprávnění“.

 

Krok 7

Na obrazovce „Přidat nové oprávnění“ rozbalte položky uprostřed stránky, vyberte ze seznamu „Komerční banka, a.s.“ a v druhém výběru vyberte typ účtu, pro který chcete oprávnění udělit.

 

Krok 8

Vybranou banku a účet, kterému přidáváte oprávnění, je nutné potvrdit. Na spodní liště zvolte „Vygenerovat nový autorizační kód“, který následně zadáte do příslušného políčka a potvrdíte.

 

Krok 9

Úspěšné nastavení vám bude potvrzeno v zelené liště v horní části obrazovky. Nyní již máte účty propojeny.