Krok 1

Přihlaste se do internetového bankovnictví MojeBanka. V menu vyberte položku „Účty“ a v prvním sloupci zvolte „Přidat účet u jiné banky“.

Krok 2

Zobrazí se vám výběr bank, které chcete v rámci služby Multibanking připojit. Ze zobrazených bank vyberte Fio a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

Krok 3

Nyní budete přesměrování na přihlašovací stránku Fio. Přihlaste se standardním způsobem a najeďte kurzorem do pravého horního rohu na položku "Nastavení" (1), po otevření vyhledejte v menu na levé straně položku "API" (2). V sekci Účet / Tokeny klikněte na tlačítko"Přidat nový token" (3)

2. otevře se vám okno s názvem "Nový token" a zvolte účet ke kterému chcete token přiradit (4), pro správné fungování účtu po připojení si v položce "Práva tokenu" zvolte variantu "Sledovat účet a zadávat platební příkazy a inkasa (5)

3. následně se vám otevře informace o vámi nastaveném Tokenu a musíte jej potvrdit tlačítkem "Aktualizovat" (6)

4. Váš unikátní token (dlouhý řádek pod nadpisem Token - např.  ncWWJ********61AEv) zkopírujte a použijte jej v průvodci pro připojení do internetového bankovnictví KB MojeBanka, ve kterém úspěšně dokončíte propojení vašich účtů.

Co je to token

Token slouží pro ověření identity uživatele. V našem případě díky unikátnímu klíči = tokenu, který vám přidělí Fio banka ví Komerční banka, že účty které připojujete jsou skutečně vaše a tím můžeme zaručit vašim financím maximální bezpečnost.