Jednoduše

Klienti již vybavení terminálem si mohou sjednat EET telefonicky.

Výhodně

EET pouze za 200 Kč měsíčně. Profesionální pokladna již od 4 820 Kč.

Na míru

Nabídka řešení pro všechny typy a velikosti provozů.

Pohodlně

Instalace aplikace vzdáleně, dodávka pokladny kurýrem až k vám, snadná instalace.

Nová pravidla pro evidenci tržeb platí od prosince 2016 pro podnikatele v oblastech ubytování, stravování a pohostinství. Do roku 2018 by se do nového systému evidence tržeb měli v několika vlnách zapojit všichni zbývající podnikatelé a firmy (pro detaily sledujte Generální finanční ředitelství).

Komerční banka ve spolupráci s KB SmartPay nabízí řešení pro EET, díky kterému můžete ve vašem podniku přijímat také platební karty. Splníte tak zákonnou povinnost a navíc potěšíte zákazníky, jelikož placení kartou je dnes preferovanu platební metodou.

Stačí si vybrat jedno ze dvou řešení:

  • jeden přístroj pro EET i přijímání karet
  • profesionální pokladna v setu s platebním terminálem

Jak získat poradenství pro elektronickou evidenci tržeb?

Zavolejte nám

Zavolejte na 228 883 243 a spolu vybereme vhodné řešení (pondělí až pátek, 8:30–18:00 hodin)

Napište nám

Napište na email obchod@kbsmartpay.cz

Nejjednodušší je řešit EET prostřednictvím platebního terminálu

Pokud již terminál od KB SmartPay máte, službu EET sjednáme telefonicky a aplikaci do terminálu nahrajeme vzdáleně. Pokud terminál od nás ještě nemáte, stačí si o něj říct. Dáme vám ho do pronájmu včetně služby EET. Zavolejte na 228 883 243, nebo nám zanechte vaše telefonní číslo a my se ozveme.

Platební terminál s EET

Hlavní výhody Platebního terminálu s EET

  • Všechny hotovostní i bezhotovostní transakce zadáte prostřednictvím klávesnice terminálu.
  • Terminál za vás zajistí nejen veškerou komunikaci s Finanční správou, ale i tisk účtenky včetně povinných kódů FIK/BKP.
  • V případě, že dojde v EET ke změnám, zajistíme aktualizaci.
  • Za pořízení terminálu nic neplatíte. Pokud ho budete využívat, máte od KB SmartPay zdarma i jeho pronájem. Za vzdálenou instalaci EET aplikace také nic nezaplatíte.
  • Celé toto řešení vás vyjde na pouhých 200 Kč měsíčně.

Nezapomeňte na možnost odečtu nákladů až do výše 5 000 Kč prostřednictvím slevy na dani z příjmu.

Pokladna v setu s platebním terminálem je pohodlným a výhodným řešením

Pokud hledáte komplexnější řešení, máme pro Vás zvýhodněnou nabídku profesionální pokladny, která kromě EET zvládne také evidovat nabízené položky (PLU) a umožňuje pohodlné zadávání údajů prostřednictvím pokladní klávesnice či přídavného snímače čárových kódů, o který lze pokladnu později rozšířit. Platební terminál vám umožní přijímat karty. Svým zákazníkům tak zaručíte rychlost, bezpečí a komfort při placení, díky čemuž dostane vaše podnikání nový impulz.

Pokud již terminál od KB SmartPay máte, řekněte si o zvýhodněnou nabídku na koupi pokladny. Pokud terminál od nás ještě nemáte, stačí si o něj říct. Dáme vám ho do pronájmu a zároveň dostanete zvýhodněnou nabídku na koupi pokladny. Zavolejte na 228 883 243, nebo nám zanechte vaše telefonní číslo a my se ozveme.

Profesionální pokladna s EET

Hlavní výhody setu profesionální pokladny a platebního terminálu:

  • Všechny transakce zadáte prostřednictvím velké a pohodlné klávesnice pokladny.
  • Pokladna za vás zajistí veškerou komunikaci s Finanční správou, ale i tisk účtenky včetně povinných kódů FIK/BKP.
  • Různé možnosti připojení k internetu – kabel, wifi, 2G/3G. Možnost dokupovat specializované příslušenství – snímač čárových kódů, peněžní zásuvku – pro usnadnění práce.
  • Pořizovací náklady pokladny již od 4 850 korun. Terminál od KB SmartPay do pronájmu. Pokud budete terminál využívat, máte jeho pronájem zdarma.
  • V případě, že dojde v EET ke změnám, zajistíme aktualizaci.
  • Provozní náklady pouze 200 Kč měsíčně.

Nezapomeňte na možnost odečtu nákladů až do výše 5 000 Kč prostřednictvím slevy na dani z příjmu.

Koho se EET týká?

Fáze Datum Subjekty
1 1. prosince 2016 Ubytování, stravování a pohostinství CZ-NACE skupina 55 a 56
2 1. března 2017 Maloobchod a velkoobchod CZ-NACE skupina 45, 46 a 47
3 1. března 2018 Podnikatelé provozující všechny ostatní činnosti, např. svobodná povolání (lékaři, právníci, účetní), dopravu či zemědělství – s výjimkou těch činností, které jsou zařazeny do čtvrté fáze
4 1. června 2018 Vybraná řemesla a výrobní činnosti CZ-NACE skupina 13-17, 20.4, 22, 23, 25, 31-33, 43, 95, 96

Co k EET potřebuji?

  • Připojení k internetu.
  • Zařízení umožňující připojení k internetu a zadávání přijatých plateb.
  • Speciální software s licencí pro komunikaci se serverem Finanční správy.
  • Zřízení přístupu na portál www.etrzby.cz a vytvoření certifikátu.

Jak EET funguje?

Elektronická evidence tržeb spočívá v evidování každé platby (hotovostní i bezhotovostní), přičemž zákazník obdrží od obchodníka účtenku s unikátním kódem. Postup bude takový, že nejpozději při uskutečnění evidované tržby odešle obchodník datovou zprávu prostřednictvím internetového připojení na server Finanční správy, kde budou informace uloženy. Následně bude obchodníkovi nazpět odeslán unikátní kód, který se vytiskne na účtenku.

Povinnost evidovat tržby má podnikatel přijímající evidované tržby, tedy platby v hotovosti, platební kartou nebo jiným obdobným způsobem, která zahrnuje příjem z podnikání a nevztahuje se na ni výjimka. Evidenci tržeb naopak nepodléhají platby realizované převodem přímo z účtu na účet nebo inkasem.