EET v platebním terminálu

Nabízíme jednoduché a efektivní řešení EET pro karetní i hotovostní operace.

Snadné zřízení

Pokud máte od nás terminál již dnes, sjednejte si EET po telefonu. Novým zákazníkům připravíme nabídku na míru.

Výhodně

Žádné pořizovací náklady, měsíční cena 200 CZK + DPH.

Na míru

Nabídka řešení pro všechny typy a velikosti provozů.

Komerční banka ve spolupráci s KB SmartPay nabízí řešení pro EET, díky kterému můžete ve Vašem podniku přijímat také platební karty. Splníte tak zákonnou povinnost a navíc potěšíte zákazníky, jelikož placení kartou je dnes preferovanu platební metodou.

Týká se Vás třetí vlna EET od 1. 3. 2018? Připravte se s námi včas!

Stačí si vybrat jedno ze dvou řešení:

  • jeden přístroj pro EET i přijímání karet
  • mobilní kapesní terminál pro chytrý telefon či tablet

Jak získat poradenství pro elektronickou evidenci tržeb?

Zavolejte nám

Zavolejte na 228 883 243 a spolu vybereme vhodné řešení (pondělí až pátek, 8:30–18:00 hodin)

Napište nám

Napište na e‑mail obchod@kbsmartpay.cz

Koho se EET týká?

Fáze Datum Subjekty
1 1. prosince 2016 Ubytování, stravování a pohostinství CZ-NACE skupina 55 a 56
2 1. března 2017 Maloobchod a velkoobchod CZ-NACE skupina 45, 46 a 47
3 1. března 2018 Podnikatelé provozující všechny ostatní činnosti, např. svobodná povolání (lékaři, právníci, účetní), dopravu či zemědělství – s výjimkou těch činností, které jsou zařazeny do čtvrté fáze
4 1. června 2018 Vybraná řemesla a výrobní činnosti CZ-NACE skupina 13-17, 20.4, 22, 23, 25, 31-33, 43, 95, 96

Co k EET potřebuji?

  • Připojení k internetu.
  • Zařízení umožňující připojení k internetu a zadávání přijatých plateb.
  • Speciální software s licencí pro komunikaci se serverem Finanční správy.
  • Zřízení přístupu na portál www.etrzby.cz a vytvoření certifikátu.

Jak EET funguje?

Elektronická evidence tržeb spočívá v evidování každé platby (hotovostní i bezhotovostní), přičemž zákazník obdrží od obchodníka účtenku s unikátním kódem. Postup bude takový, že nejpozději při uskutečnění evidované tržby odešle obchodník datovou zprávu prostřednictvím internetového připojení na server Finanční správy, kde budou informace uloženy. Následně bude obchodníkovi nazpět odeslán unikátní kód, který se vytiskne na účtenku.

Povinnost evidovat tržby má podnikatel přijímající evidované tržby, tedy platby v hotovosti, platební kartou nebo jiným obdobným způsobem, která zahrnuje příjem z podnikání a nevztahuje se na ni výjimka. Evidenci tržeb naopak nepodléhají platby realizované převodem přímo z účtu na účet nebo inkasem.

Nejjednodušší je řešit EET prostřednictvím platebního terminálu

Pokud již terminál od KB SmartPay máte, službu EET sjednáme telefonicky a aplikaci do terminálu nahrajeme vzdáleně. Pokud terminál od nás ještě nemáte, stačí si o něj říct. Dáme vám ho do pronájmu včetně služby EET. Zavolejte na 228 883 243, nebo nám zanechte vaše telefonní číslo a my se ozveme.

Platební terminál s EET

Hlavní výhody Platebního terminálu s EET

  • Všechny hotovostní i bezhotovostní transakce zadáte prostřednictvím klávesnice terminálu.
  • Terminál za vás zajistí nejen veškerou komunikaci s Finanční správou, ale i tisk účtenky včetně povinných kódu FIK/BKP.
  • V případě, že dojde v EET ke změnám, zajistíme aktualizaci.
  • Za pořízení terminálu nic neplatíte. Pokud ho budete využívat, máte od KB SmartPay zdarma i jeho pronájem. Za vzdálenou instalaci EET aplikace také nic nezaplatíte.
  • Celé toto řešení vás vyjde na pouhých 200 Kč měsíčně + DPH.

Nezapomeňte na možnost odečtu nákladů až do výše 5 000 Kč prostřednictvím slevy na dani z příjmu.

S platebním terminálem od KB SmartPay můžete přijímat karty i evidovat tržby podle pravidel EET

Službu si můžete sjednat přes telefon již dnes, platit začnete až po 1. březnu 2018. Stačí zavolat na klientskou linku 228 883 243 (v pracovní dny od 8:30 do 18:00 hodin) nebo nám napsat na obchod@kbsmartpay.cz.

Platební řešení XENGO

Terminál XENGO
Využití
  • platební řešení pro Váš chytrý telefon nebo tablet (Android, iOS) pro platby kdekoliv
  • pro občasné přijímání domácích i zahraničních karet
  • možnost správy položek ve Virtuálním obchodě jako služba navíc
Využití pro EET*
  • pro karetní i hotovostní transakce
  • registrace tržeb přes Váš telefon/tablet
  • správa EET přes aplikaci
Transakce a účtenky
  • zadávání plateb přes mobilní telefon/tablet
  • elektronické účtenky
Cena
  • pořízení čtečky karet 2 500 Kč
  • 1,99 % z transakce (min. 1 Kč)
  • podpora 200 Kč/měs.
  • EET zdarma

* Není vhodné pro obchodní místa s vysokým počtem transakcí.