• MojeBanka

    Internetové bankovnictví umožňující spravovat účet a provádět bankovní operace kdykoli a odkudkoli.

Bezpečná

Komunikujte s bankou pomocí špičkově zabezpečené služby.

Úsporná

Neztrácejte čas na pobočce, spravujte finance přes internet.

Komplexní

Jedna služba pro účty, karty, úvěry, pojištění a investice.

Novinky v MojíBance

Proč KB?

Mějte přehled

Své finance řídíte a kontrolujete z pohodlí Vašeho domova.

Šetřete

MojeBanka nabízí levnější zadávání transakcí než na pobočce.

Společně bezpečně

Před internetovými hrozbami Vás chrání software Trusteer Rapport.

Jak mohu pořídit tento produkt?

Vyberte si pobočku, zanechte kontakt a my Vám zavoláme.

Na pobočce

Nechte vše na nás. Zanechte nám kontakt, zavoláme Vám.

Zavolejte mi

Co je MojeBanka

  • určena pro občany, podnikatele, firmy
  • umožňuje provádět bankovní operace prostřednictvím internetu
  • dostupná nepřetržitě
  • individuální nastavení uživatelských práv pro přístup více osob k jednomu účtu
  • špičkové zabezpečení – zabezpečená komunikace, elektronický podpis každé operace, SMS kód
  • ochrana před internetovými hrozbamiTrusteer Raport

Co je pro Vás důležité

  • pro internetovou komunikaci s KB potřebujete osobní certifikát  v souboru nebo na čipové kartě
  • co je osobní certifikát
    • slouží pro zabezpečení komunikace mezi Vámi a bankou – přihlašování a podepisování transakcí
    • je nezbytný pro užívání služby MojeBanka
    • pro používání certifikátu v souboru je nutné mít registrované mobilní telefonní číslo pro zasílání autorizačních SMS zpráv
    • může být uložen na přenosném médiu (USB disk, CD) nebo na čipové kartě (pro použití čipové karty je třeba nainstalovat čtecí zařízení)
  • jak získat osobní certifikát
    • na pobočce KB uzavřete příslušnou smlouvu
    • následně si doma na přihlašovací stránce služby MojeBanka vyzvednete funkční osobní certifikát
    • certifikát na čipové kartě můžete také obdržet přímo na pobočce KB

Co by Vás dále mohlo zajímat

  • MojeBanka Vám zajistí
    • aktuální informace o Vašich účtech, transakcích (aktuálních i starších), dostupných okamžitých úvěrech
    • elektronické výpisy k účtům a platebním kartám
    • úpravu limitů, blokování, obnovování, správu kontaktních údajů platebních karet
    • provádění plateb, jednorázových a trvalých příkazůk úhradě, SIPO
    • dobíjení kreditu mobilních telefonů
    • sjednání spotřebitelských úvěrůkreditních karet
    • investice do podílových fondů
    • přehled o produktech dceřiných společností KB – spoření se Stavební spořitelnou Modrá pyramida, pojištění od Komerční pojišťovny KB, spoření u KB Penzijní společnosti
    • výběr a objednávky dalších služeb KB
    • informace o produktech dceřiných společností KB
    • servis a poradenství 24 hodin denně na telefonu +420 955 551 552

Doklady

Připravte si 2 doklady totožnosti, např. občanský a řidičský průkaz.

Podmínky pro získání

Žadatel o produkt musí být starší 18 let.

MůjÚčet

Běžný účet, karta, elektronické bankovnictví a mnoho dalšího.

Detail

Studentský účet G2

Někdy se peníze navíc fakt hodí. Studentský účet je proto zdarma a se spoustou výhod a bonusů.

Detail

TOP nabídka

Exklusivní konto obsahující běžný účet v Kč i v cizích měnách, prémiové platební karty a mnoho dalšího.

Detail

MojeBanka Business

Moderní a bezpečné internetové bankovnictví pro firemní zákazníky.

Detail

Mobilní banka ještě bezpečnější

Nyní SPOLEČNĚ BEZPEČNĚ v mobilní aplikaci díky zabezpečení od IBM.

Detail

Sazebník

Podrobný sazebník a úrokové sazby Komerční banky.

Detail

Přehlednější domovská obrazovka a elektronické podepisování smluv

Změny na úvodní obrazovce

Zpřehlednili jsme horní navigaci internetového bankovnictví pro lepší pohyb a orientaci. Nově zde najdete Zprávy, Dokumenty, Údaje o přihlášeném uživateli, Nastavení, Odhlášení.

V části Zprávy vám i nadále budeme zasílat obchodní a provozní informace, v části Dokumenty pak najdete výpisy, podmínky k produktům, archiv svých elektronických dokumentů.

V sekci označené přihlášeným uživatelem najdete informace o posledním přihlášení a možnost spravovat váš osobní certifikát.

Změny na úvodní obrazovce
Podepište smlouvy a další dokumenty elektronicky

Novinkou pro vás je možnost elektronické podepisování smluv a dodatků a ušetřit tak návštěvu pobočky. Aktuálně zde bude možné podepsat smlouvu o spotřebitelském úvěru, smlouvu o poskytnutí kreditní karty a nově také dodatek ke smlouvě o hypotečním úvěru při refixaci úrokové sazby.

Banka vám do této sekce bude zasílat další důležité dokumenty, aktuálně například Sdělení o nové úrokové sazbě k hypotéce při refixaci.

Do budoucna budeme možnost elektronického podepisování rozšiřovat o další typy dokumentů, abychom vám ušetřili co nejvíce cest na pobočku.

Spolu s novým menu se mění také spodní část obrazovky, kde jsme doplnili užitečné tipy namísto sekce Zprávy a dokumenty, které jsme přesunuli do horní navigace.

Podepište smlouvy a další dokumenty elektronicky

Inkaso bude chytřejší

V této nové verzi vám nabídneme nový typ oznámení o detailním důvodu neprovedení inkasa emailem, přes SMS nebo tzv. push notifikaci v Mobilní bance. Také budeme nasazovat možnost online nastavení povolení inkasa do 20:30 v rámci obchodního dne.

Chceme, aby inkasa v KB byla chytřejší, a proto vám v průběhu tohoto roku budeme nabízet novinky ve zpracování inkas, které vám zajistí efektivní provádění inkas na vašem účtu a zároveň vás ochrání před případným prodlením v placení inkas.

Na podzim pro vás připravujeme revoluční novinku ve zpracování inkas, která vám mimo jiné zjednoduší komunikaci s mobilními operátory, dodavateli energií a ostatními příjemci inkas a zároveň nastaví novou úroveň zabezpečení prováděných inkas. Máte se na co těšit 

Pokud chcete znát další novinky a vychytávky v platbách, klikněte na Platím chytře.

Zobrazení poplatku za transakci při jejím zadání

Připadají vám poplatky za zahraniční a SEPA platby nepřehledné? Usilujeme pro vás o co největší transparentnost, a proto přinášíme řešení. Nyní budete vždy již při zadávání platby vědět, kolik platba stojí. Zároveň budete i vědět, za co přesně platíte – uvidíte, jaká je cena za provedení platby a jaká za případné další vámi zvolené služby. Zobrazované částky vychází vždy z aktuálního Sazebníku KB.

Zobrazení poplatku za transakci při jejím zadání

Vylepšené oznámení o platbách

Na platebních příkazech jsme pro vás vylepšili funkčnost zasílání oznámení o platbě, která výrazně zjednoduší odesílání oznámení. Jako výchozí hodnotu jsme doplnili váš email a telefonní číslo a vy si pouze vyberete, kam oznámení chcete poslat.

Vylepšené oznámení o platbách

Grafické prvky v potvrzovací obrazovce

Pro lepší přehlednost stavu odeslání příkazu k úhradě jsme do posledního potvrzovacího kroku formuláře zavedli nové grafické prvky. Nyní bude na první pohled zřejmé, jestli platba proběhla nebo nikoliv. Pro úspěšné provedení platby jsme zavedli zelenou ikonu „fajfka“, pro zamítnutou platbu slouží červená ikona „křížek“ a pro neprovedenou platbu, která ovšem není definitivně zamítnuta, slouží ikona „vykřičník“.

Zlepšení vyskakovacích nápověd

Na základě vašich podnětů jsme vylepšili popisy obrazovek a rady na jejich správné vyplnění. Připravili jsme nové znění textů nápověd, které se objevují při přejetí myší. Práce s internetovým bankovnictví MojeBanka tak přináší více komfortu.

Mazání příkazů k autorizaci

Pro mazání nepodepsaných příkazů k autorizaci z přehledů jsme přišli se zjednodušením. Příkazy lze mazat bez nutnosti zadání hesla a bez zobrazení rekapitulační obrazovky. Mazání se tím výrazně zrychlí a zjednoduší.

Sjednocený formulář Povolení inkasa

Pokračujeme ve zjednodušování hlavní navigace ve službě MojeBanka. Všechny 3 typy povolení inkasa můžete nyní najít pod jediným odkazem „Povolení inkasa, SIPO, O2“, protože jsme pro vás vytvořili sjednocený formulář, ve kterém si jednoduše a rychle zvolíte typ povolení inkasa, které chcete nastavit. Menu je tak opět o něco přehlednější a práce s internetovým bankovnictvím MojeBanka jednodušší!

Sjednocený formulář Povolení inkasa

Úprava autorizačních obrazovek

Upravili jsme pro vás autorizační obrazovku pro SEPA a zahraniční platby tak, aby její vzhled, obsah i názvosloví byly co nejvíce podobné obrazovce zadávací a vy se na ní tak lépe orientovali.

Odstraňte uložená dříve dobíjená telefonní čísla

MojeBanka nyní umožňuje smazat dobíjené telefonní číslo, které jste si dříve uložili pro snadnější dobití. Další dobíjení tak pro vás bude jednodušší a přehlednější.

Odstraňte uložená dříve dobíjená telefonní čísla

Požádejte o hypotéku přes MojeBanka

Připravili jsme pro vás nového Průvodce žádostí o hypotéku v MojeBanka. Nově rovnou v rámci žádosti v internetovém bankovnictví provedeme ohodnocení vaší žádosti a následně i prověříme externí úvěrové registry. Uspoříme vám tím čas, který byste pak musel strávit vyplňováním údajů na pobočce.

Stav své žádosti pak můžete sledovat přímo v MojeBanka – Moje objednávky, kde například uvidíte, jestli je již vaše žádost zpracovávána.

Produkty k porovnání

Mobilní banka ještě bezpečnější

Nyní SPOLEČNĚ BEZPEČNĚ v mobilní aplikaci díky zabezpečení od IBM.

Detail

MojeBanka Business

Moderní a bezpečné internetové bankovnictví pro firemní zákazníky.

Detail

Mobilní banka Business ještě bezpečnější

Spravujte firemní účet v mobilní aplikaci bezpečněji díky zabezpečení od IBM.

Detail

Profibanka

Komplexní a bezpečné profesionální řešení firemního platebního styku pro Vaše PC.

Detail