• Přímý kanál

    Nadstavba služby MojeBanka Business, která jednoduše propojí banku s Vaším účetním systémem.

Ve velkém

Realizujte velké množství transakcí jednoduše a automaticky.

Přehledně

Pracujte v prostředí svého účetního a ekonomického systému.

Bezpečně

Chraňte všechny transakce špičkovým zabezpečením.

Úsporně

Zadávejte platební příkazy levněji než na pobočce.

Proč KB?

Plaťte bezpečně

Špičkové bezpečnostní řešení na bázi elektronického podpisu.

Zeptejte se

K dispozici profesionálně vyškolená uživatelská podpora.

Za jednu cenu

Se službami MojeBanka Business a Profibanka za stejnou cenu.

Jak mohu pořídit tento produkt?

Vyberte si pobočku, zanechte kontakt a my Vám zavoláme.

Na pobočce

Nechte vše na nás. Zanechte nám kontakt, zavoláme Vám.

Zavolejte mi

Zahraniční platby v rámci EHP jen s typem poplatku SHA

Podle Směrnice (EU) 2015/2366 bude od 13. ledna 2018 možné zadávat zahraniční platby v jakékoliv měně v rámci Evropské unie, respektive Evropského hospodářského prostoru (EHP) pouze s typem poplatku SHA. Pro žádné zahraniční platby v rámci EHP tak již nebude možné použít typ poplatku OUR ani BEN (popis poplatků naleznete zde). Toto omezení se netýká pouze plateb šekem, kde i nadále zůstává možnost využít typ poplatku OUR. Zahraniční platby, které budou zadány do tohoto data s typem poplatku OUR nebo BEN se splatností po 13. lednu 2018, budou odmítnuty a nebudou provedeny. Všechny platby v eurech zasílané v rámci EHP budou zpracovány a zpoplatněny již jen jako SEPA platby.

Doporučujeme:

Upravte si interní procesy pro zadávání zahraničních plateb, příp. upravte si účetní systém co nejdříve tak, abyste zadávali zahraniční platby v rámci EHP již jen výhradně s typem poplatku SHA. Vaši obchodní partneři, kterým jste zasílali zahraniční platby s typem poplatku OUR, neplatili za tyto platby své bance žádné poplatky. Nově však budou tyto zahraniční platby přijímat s typem SHA. Banka příjemce si tak za tyto zahraniční platby s typem poplatku SHA může účtovat poplatky.

Platby mezi účty KB jsou nyní rychlejší

Zrychlili jsme provádění plateb mezi účty vedenými v Komerční bance – nyní je provádíme do 5 sekund.

Co je Přímý kanál

  • efektivní nadstavba služby MojeBanka Business
  • rychlá a jednoduchá správa bankovního účtu v prostředí Vašeho účetního systému, která Vám umožní:
    • neustálý přehled o pohybech na Vašich účtech
    • odesílání velkého množství platebních příkazů a stahování velkého množství transakcí najednou
    • hromadné odesílání tuzemských i zahraničních plateb
    • stahování transakční historie, avíz, výpisů z platebních karet a elektronických výpisů ve formátu PDF
    • automatické stahování dat
  • automatické stahování dat probíhá pomocí firemního certifikátu bez nutnosti zadávat heslo
  • špičková úroveň zabezpečení komunikace mezi Vámi a bankou i při podepisování příkazů v rámci služby
    • veškerá komunikace je šifrovaná
    • každou aktivní operaci podepisuje uživatel svým elektronickým podpisem uloženým na čipové kartě

Co je pro Vás důležité

Co by Vás dále mohlo zajímat

  • spolupracuje s většinou běžných účetních softwarů
  • jedná se o levnější a rychlejší způsob zadávání platebních příkazů než na pobočce
  • profesionální uživatelská podpora je Vám k dispozici na lince +420 955 551 552 každý pracovní den od 8:00 do 22:00 hodin
  • transakční historie se automaticky načítá do Vašeho účetního systému
  • službu můžete využívat nonstop
  • služba má jednoduché a srozumitelné ovládání
  • nabízeno společně se službami MojeBanka BusinessProfibanka

Doklady

Připravte si 2 doklady totožnosti, např. občanský a řidičský průkaz.

Podmínky pro získání

Žadatel o produkt musí být starší 18 let.

Podpora

Uživatelská podpora na lince +420 955 551 552 je dostupná od 8:00 do 22:00 každý pracovní den.

MojeBanka Business

Moderní a bezpečné internetové bankovnictví pro firemní zákazníky.

Detail

Mobilní banka Business ještě bezpečnější

Spravujte firemní účet v mobilní aplikaci bezpečněji díky zabezpečení od IBM.

Detail

Profibanka

Komplexní a bezpečné profesionální řešení firemního platebního styku pro Vaše PC.

Detail

Ceny a sazby

Ceny a sazby Komerční banky.

Detail

Instalace služby

Jak získat Přímý kanál?

Pokud máte uzavřenou smlouvu o využívání služby Přímý kanál, můžete si zde jednoduše stáhnout instalační soubor a začít službu plně využívat.

Jaké jsou předpoklady pro používání služby Přímý kanál?

Pro využívání služby Přímý kanál je nutno mít uzavřenu smlouvu o používání přímého bankovnictví KB na Vaší domovské pobočce.

Instalaci aplikace snadno provedete buď stažením z této stránky (doporučeno – postup uvádíme dále) nebo po spuštění instalace z DVD Profibanka.

Jak probíhá instalace?

  • Stáhněte si instalační soubor (velikost cca 6,93 MB).
  • Po stažení instalační soubor spusťte – jednoduchou instalací Vás provede instalační průvodce (pokud používáte operační systém Windows XP, je nutné být přihlášen jako administrátor počítače).
  • Nastavení programu proveďte dle nápovědy nebo příručky.
  • Vytvoří se ikona pro spuštění programu v nabídce START a na ploše Windows.

Upozornění:
Pro nastavení programu potřebujete mít k dispozici Vaše identifikační číslo, které najdete ve Smlouvě v bodě 2. Každý uživatel musí mít pro komunikaci s KB platný osobní nebo firemní certifikát. V případě že provádíte aktualizaci aplikace, není nastavování nutné.

Podpora uživatelů aplikace

Bezplatná uživatelská a technická podpora aplikace Přímý kanál je Vám k dispozici na telefonním čísle +420 955 551 552.

Pro Vaše podněty a dotazy můžete rovněž použít e-mail primykanal@kb.cz

Aktualizace služby

Aktualizace služby Přímý kanál na verzi 22.2.2

Abyste mohli využívat nových funkčností aplikace Přímý kanál, je třeba provést dne 2. 12. 2017 nebo později následující kroky:

  1. Na svůj počítač si z tohoto místa stáhněte samorozbalovací aktualizační soubor o velikosti cca 922 kB. Samotné stažení se neprovádí přes program Přímý kanál, ale přes webový prohlížeč.
  2. V případě, že aplikaci používáte na více počítačích, je možné tento aktualizační soubor nakopírovat na tyto další počítače (není třeba jednotlivě stahovat na každý počítač).
  3. Poklepáním na stažený soubor spusťte aktualizaci, která se provede automaticky.

Aktualizace není povinná, starší verze aplikace bude nadále funkční, aktualizaci aplikace však doporučujeme.

Upozornění: pro operační systémy Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 a Windows 10 již není nutné, aby toto spuštění provedl uživatel s administrátorským přístupem k danému počítači (správce počítačové sítě).

Alternativně je možné stáhnout a spustit celý instalační soubor. Nejedná se o aktualizační soubor, ale o celou kompletní instalaci programu Přímý kanál verze 22.2.2.

Spolupráce s účetními systémy

Přímý kanál je určen především pro jednoduchou a efektivní komunikaci mezi Vaším účetním systémem a bankou.

Jednoduchost, rychlost a spolehlivost služby Přímý kanál lze nejlépe využít ve spolupráci s níže uvedenými ekonomickými a účetními systémy.

Při komunikaci s bankou v rámci těchto produktů je možné pohodlně posílat platební příkazy a stahovat bankovní výpisy přímo z prostředí účetního systému.

K systémům, s nimiž je Přímý kanál plně integrován a které Vám doporučujeme používat, patří:

Účetní a ekonomické systémy pro malé a střední podniky

Účetní a ekonomické systémy pro střední a větší podniky

Produkty k porovnání

Multicash

Robustní aplikace, která Vám umožní jednoduchý přístup k účtům vedeným v různých bankách.

Detail