KB SmartPay – aliance KB se společností Wordline

Komerční banka vstupuje v oblasti přijímání platebních karet do obchodní aliance s renomovaným partnerem, společností Worldline. Cílem této změny je rozvoj nabídky produktů a služeb v oblasti akceptace karet a transakčního bankovnictví.

Nedílnou součástí tvorby partnerství KB a Worldline jsou následující právní kroky:

  • převod části podniku zaměřené na přijímání platebních karet do dceřiné společnosti Cataps s.r.o., která bude na trhu působit pod obchodní značkou KB SmartPay s tím, že většinový podíl v ní postupně převezme Worldline
  • změna smlouvy o přijímání platebních karet se stávajícími obchodníky, kdy Komerční banka a KB SmartPay budou nově společnými smluvními stranami této smlouvy

Proces vedoucí k vytvoření výše uvedené aliance nebude mít žádný dopad na vlastní akceptaci platebních karet a nejsou k němu třeba žádné aktivní kroky ze strany klientů. Poskytování služeb nebude nijak přerušeno či omezeno. Během podzimu 2016 pak lze očekávat zavádění souboru moderních produktů a řešení v oblasti platebních služeb ze strany společnosti Worldline.

Datum převodu nastane v průběhu srpna nebo září letošního roku a všichni klienti akceptace o něm budou s předstihem informováni.

Bližší informace jsou k dispozici na internetových stránkách www.kbsmartpay.cz.

O skupině Worldline

Společnost Worldline je evropským lídrem v oblasti platebních a transakčních služeb. Worldline poskytuje služby nové generace umožňující svým zákazníkům nabídnout kvalitní a inovativní řešení pro konečného spotřebitele. Jako jeden s klíčových hráčů v oblasti transakčních služeb s více než 40 let zkušeností, Worldline podporuje a přispívá k úspěchu všech podniků a administrativních služeb na neustále se rozvíjejícím trhu. Worldline nabízí jedinečný a flexibilní obchodní model postavený kolem globální a stále se rozšiřující sítě, což umožňuje zajištění vysoce kvalitní podpory všem zákazníkům. Worldline zaměstnává více než 7300 lidí po celém světě a výnosy v roce 2015 činily 1,22 miliardy EUR. Worldline patří do celosvětové skupiny Atos.

Více informací o společnosti Worldline naleznete na stránkách www.worldline.com.

1. Proč se KB rozhodla převést přijímání platebních karet mimo banku?

Komerční banka přizpůsobila svůj obchodní model novým podmínkám na trhu a uzavřela partnerství s evropským lídrem v oblasti plateb a transakčních služeb, společností Worldline. Toto partnerství je pro klienty Komerční banky zárukou poskytování služeb v oblasti akceptace platebních na vysoké úrovni a rozvíjení těchto služeb v souladu s nejnovějšími světovými trendy.

Poskytování akceptace platebních karet bude nově poskytováno prostřednictvím společného podniku KB SmartPay, který převezme veškeré závazky Komerční banky plynoucí z uzavřených smluv.

2. V čem je pro KB výhodné převedení přijímání platebních karet do KB SmartPay?

Worldline je v oblasti přijímání karet významným evropským hráčem, a proto je schopný řídit tuto oblast efektivněji, realizovat určité úspory z rozsahu a zároveň investovat do dalšího rozvoje těchto služeb. Na prvním místě u nás stojí klient, a proto se chceme zaměřit na kvalitu a rozvoj služeb a technologií.

3. Jak se tato změna dotkne nynějších klientů KB?

Samotná změna nebude mít aktuálně žádný praktický vliv na služby v oblasti akceptace platebních karet. Poskytování služeb nebude nijak přerušeno či omezeno. Naopak očekáváme, že ve spolupráci se společnosti Worldline se nám podaří kvalitu a rozsah služeb dále zlepšovat, a to již v poměrně krátké době.

4. Jakým způsobem budou nově zajišťovány služby spojené s přijímáním platebních karet (servis terminálů, asistenční služby apod.)?

V této oblasti se pro klienty přijímání platebních karet nic nemění. I nadále je možné využívat stávající kontaktní údaje Komerční banky a jejích dodavatelů.

Reklamace a autorizace transakcí při akceptaci platebních karet:

  • telefonní číslo: 955 512 220
  • fax: 955 534 300

Podpora obchodních míst:

Technická podpora a servis terminálů:

  • telefonní číslo: 267 197 197 a e-mailová adresa: help.pos@gpe.cz pro technickou podporu terminálů společnosti GPE
  • telefonní číslo: 543 423 555 a e-mailová adresa: helpdesk@sonet.cz pro technickou podporu terminálů společnosti SONET
  • telefonní číslo: 246 029 997 a e-mailová adresa: kb.objednavky@printecgroup.com pro technickou podporu terminálů společnosti PRINTEC
5. Jaký bude dopad na nabídku produktů a služeb spojených s přijímáním platebních karet?

Nabídku produktů a služeb v oblasti přijímání platebních karet budeme postupně rozšiřovat od podzimu 2016 v souladu s moderními trendy a dle potřeb stávajících i nových klientů.

KB SmartPay klientům přijímání platebních karet pomůže držet krok se současnými trendy a inovacemi ve světě platebních transakcí, dodá jejich podnikatelskému plánu nový impulz a svým zákazníkům zaručí rychlost, bezpečí a komfort při placení.

Jak mohu pořídit tento produkt?

Vyberte si pobočku, zanechte kontakt a my Vám zavoláme.

Na pobočce

Sjednejte si službu online přímo v aplikaci MojeBanka.

MojeBanka

Nechte vše na nás. Zanechte nám kontakt, zavoláme Vám.

Zavolejte mi