Účetnictví a komunikace
s úřady online

Pro klienty KB ještě výhodněji

Tým zkušených účetních a daňových poradců

Online portál a mobilní aplikace šetří váš čas a peníze

Přenesení dokladů z mnoha systémů a
e-shopů

Zákonné povinnosti a komunikaci s úřady vyřeší za vás

Co ještě získáte

  • Slevu 10 % z měsíční faktury za účetní služby Trivi

  • Jednu hodinu daňového poradenství měsíčně zdarma (běžná cena 1 290 Kč bez DPH)

  • Zřízení dobrovolné registrace k DPH zdarma (běžná cena 990 Kč bez DPH)

  • Podání žádosti o registraci k EET a vygenerování EET certifikátu zdarma (běžná cena 990 Kč bez DPH)

  • Sadu pracovněprávních smluv zdarma – DPP, DPČ, Pracovní smlouva, smlouva o výkonu funkce jednatele (běžná cena 1 690 Kč bez DPH)

Hodí se vědět

  • Správa celého účetnictví online – díky webové a mobilní aplikaci jednoduše a na pár kliknutí předáváte doklady od svých dodavatelů. Vystavujete faktury a sledujete své příjmy a výdaje. A také komunikujete se svou účetní.
  • Finanční přehledy – na přehledných grafech sledujete své vydané i přijaté faktury, jejich splatnost i to, jestli jsou uhrazené nebo ne. Aplikace vám usnadňují sledování účetních procesů nebo okamžitou rychlou fakturaci, a to i prostřednictvím mobilu.
  • Řešení kontrol a daňové poradenství – přesto, že komunikace a správa účetnictví probíhá online, je možné řešit zastupování na úřadech a při kontrolách s Trivi účetní a daňovým poradcem. To samé platí pro individuální daňové poradenství.

Základní cena je stanovena tarifem, klíčové je, jak je vaše podníkání rozsáhlé a jakému oboru se věnujete. Přesnou cenu za účetní služby stanovíte společně s klientským oddělením Trivi.

Jako klient KB máte výhodu a automaticky ušetříte 10 % z celkové částky za služby Trivi a navíc získáte jednu hodinu daňového poradenství měsíčně zdarma a další benefity.

Pro živnostníky je základní tarif

od 390 Kč měsíčně bez DPH (při roční platbě)

  • do 50 dokladů za rok v ceně
  • účetní poradenství a zastupování na úřadech v ceně
  • daňové přiznání v ceně
  • možnost automatických dokladů

Pro podnikatele je startovní paušál

od 990 Kč měsíčně bez DPH

  • účetní poradenství a zastupování na úřadech v ceně
  • účetní závěrka a daňové přiznání v ceně
  • konzultace s daňovým poradcem
  • možnost automatických dokladů

Účetní služby od Trivi můžete získat: