V souvislosti se škodami způsobené našim klientům nepředvídatelnými živelnými událostmi (tornáda, krupobití apod.) rekapitulujeme nejdůležitější informace týkající se pojištění jejich majetku a uplatnění nároku z jejich pojištění.
Škodní událost je možné hlásit kdykoliv
- telefonicky na čísle 292 292 260
- e-mailem na kp@axa-assistance.cz
- v mobilní aplikaci (pro produkt Mojepojištění majetku)
Pokud škoda není hlášena ihned po jejím vzniku, což se s ohledem na nefunkčnost sítí v některých oblastech může stát, je nutné vzniklé škody zdokumentovat:
- udělat fotky nebo natočit video
- sepsat rozsah poškození
- sepsat poškozené věci
Po řádném zdokumentování škody tak naši klienti mohou začít s odklízením, vysoušením a dalším odstraňováním škod a není třeba čekat na příjezd mobilního technika nebo likvidátora naší pojišťovny.
Posílili jsme týmy operátorů přijímajících hlášení, stejně tak jsme zajistili dostatek mobilních techniků a likvidátorů, abychom vyřešili nároky našich klientů co nejdříve a peníze se k nim dostaly pokud možno obratem.
Po oznámení škody a prvotním zdokumentování a doložení základních informací a podkladů (fotky, videa) jsme připraveni vyplácet zálohy na pojistná plnění, zejména u rozsáhlejších škod na budovách.
Jsme připraveni řešit škody s klienty po telefonu, jakmile to situace dovolí, a zajistit jim tak maximální komfort.
Pojištění, které klientům sjednáváme, kryje škody do plné výše, bez uplatnění podpojištění, takže by klienti měli být schopni svůj majetek obnovit.