Ušetříme vám čas i peníze

Elektronické podpisy, bezpečné přihlašování a potvrzování plateb jedním digitálním ověřením

Snadná implementace

Úspora času a nákladů

Méně papírování a administrativy

Stejné přihlašovací údaje do všech aplikací

Co je bankovní identita?

Bankovní identita aktuálně slouží k ověření vaší totožnosti při komunikaci s bankou.

Brzy ji budete moci využít i k jednodušší, pohodlnější a zároveň bezpečnější komunikaci se státní správou, s vašimi zákazníky nebo obchodními partnery, případně s vašimi zaměstnanci.

Využijete ji ke svým pracovním i soukromým účelům. Bankovní identita spolehlivě ošetří, že jednotlivé úkony provádíte právě vy, resp. příslušná osoba prokazující svou totožnost, a nikdo jiný.

Aplikace KB Klíč

KB Klíč můžete využít na:

  • Přihlašování a potvrzování plateb v internetovém bankovnictví
  • Ověření totožnosti u banky i nebankovních partnerů či institucí
  • Vzdálené podepisování dokumentů
  • Zabezpečené předávání údajů

 

 

Jak vám Bankovní identita pomůže

S Bankovní identitou můžete digitalizovat své procesy a tím ušetřit čas i provozní náklady.

Se zákazníky nebo obchodními partnery budete moci podepisovat smluvní i další dokumenty pomocí stejných přihlašovacích údajů, které vy i oni využíváte ke komunikaci s bankou (pro přihlášení do internetového bankovnictví).

Díky tomu ušetříte nejen čas na obou stranách, ale v případě, že se zákazníky komunikujete prostřednictvím svého klientské portálu nebo e-shopu, také náklady na správu klientských hesel a zabezpečení systému. Zvýší se i konverze vašich prodejních aktivit. Digitalizace procesů sníží administrativu s podepisováním papírových smluv a náklady na jejich archivaci.

Více informací o Bankovní identitě najdete na stránkách České bankovní asociace bankovni-identita.cz.

Jaké služby můžete využít

Sdílení identity

Poskytování informací dle zákona o praní špinavých peněz, tedy převzetí plné identifikace vašeho klienta od KB.

Banka vám poskytne údaje o vašem klientovi potřebné pro jeho ověření. Jednoduše ověříte klienta online, stejně jako byste to udělali na pobočce podle jeho občanského průkazu.

 

Připravujeme

Podepisování – služba MůjPodpis

Jednoduchý a bezpečný způsob digitálního podpisu dokumentů, díky kterému ušetříte čas i náklady sobě i svým obchodním partnerům.

Přihlašování

Ověřené přihlašování do vašeho e-shopu, zákaznického portálu apod. umožňující úsporu nákladů na správu klientských hesel a zabezpečení systému.

Ověření osobních údajů

Poskytnutí ověřené odpovědi ano/ne na konkrétní otázky (např. jestli je klient plnoletý).

 

Byla pro vás tato odpověď užitečná?


Aktualizováno: 28. 04. 2020