Co dělat, když mi nejde zaplatit/vybrat kartou?

3 z Vás označili tuto informaci za užitečnou

Co udělat
jako první?

Zkontrolujte, zda zadáváte
správně PIN a máte dostatek
peněz na účtu.

PIN JE SPRÁVNÝ A ZŮSTATEK KLADNÝ.
CO DÁL?

JE MOŽNÉ, ŽE JSTE VYČERPALI SVŮJ TÝDENNÍ LIMIT

Změnit ho můžete v internetovém bankovnictví (karty - přehled karet – detail karty – upravit parametry karty), na pobočce nebo v mobilní aplikaci.

JE MOŽNÉ, ŽE NEMÁTE POVOLENÉ PLATBY NA INTERNETU

Nastavte si je ve svém internetovém bankovnictví, na pobočce nebo na Expresní lince +420 955 559 559 (pokud máte linku sjednanou).

ANI JEDNA Z MOŽNOSTÍ NEPOMOHLA?

V těchto případech kontaktujte Klientskou linku platebních karet +420 955 512 230.


Aktualizováno: 03. 08. 2018

3 z Vás označili za užitečné

Byla pro vás tato odpověď užitečná?