Co udělat
jako první?

Zkontrolujte, zda zadáváte
správně PIN a máte dostatek
peněz na účtu.

PIN JE SPRÁVNÝ A ZŮSTATEK KLADNÝ.
CO DÁL?

JE MOŽNÉ, ŽE JSTE VYČERPALI SVŮJ TÝDENNÍ LIMIT

Změnit ho můžete v internetovém bankovnictví (karty - přehled karet – detail karty – upravit parametry karty), na pobočce nebo v mobilní aplikaci.

JE MOŽNÉ, ŽE NEMÁTE POVOLENÉ PLATBY NA INTERNETU

Nastavte si je ve svém internetovém bankovnictví, na pobočce nebo na Expresní lince +420 955 559 559 (pokud máte linku sjednanou).

NIC NEPOMOHLO NEBO JSTE KARTU ZTRATILI?

Kontaktujte Podporu karet KB +420 955 512 230.


Pokud jste ztratili kartu i s doklady, podívejte se na stránku Ztráta nebo krádež karty. Co mám dělat?


Aktualizováno: 30. 11. 2021

164 z Vás označilo za užitečné

Byla pro vás tato odpověď užitečná?