Souhlasem nám umožníte využívat soubory cookies k poskytování služeb a analýze návštěvnosti. Více informací o používaných cookies a jejich nastavení.
Co udělat jako první?
Zkontrolujte, zda zadáváte správně PIN a máte dostatek peněz na účtu.
Změnit ho můžete v internetovém bankovnictví (karty - přehled karet – detail karty – upravit parametry karty), na pobočce nebo v mobilní aplikaci.
Nastavte si je ve svém internetovém bankovnictví, na pobočce nebo na Expresní lince +420 955 559 559 (pokud máte linku sjednanou).
Kontaktujte Klientskou linku platebních karet +420 955 512 230.
Pokud jste ztratili kartu i s doklady, podívejte se na stránku Ztráta nebo krádež karty. Co mám dělat?
Aktualizováno: 09. 04. 2020
Vytisknout článek
107 z Vás označilo za užitečné
KB Klíč
MůjProfil
Dokumenty
Kontakty
Kurzovní lístek
Transparentní účty
Ztráta karty