První přihlášení – Tablet

Práce se službou MojeBanka v tabletech s sebou jiný způsob zkopírování certifikátu, protože většina tabletů nemá vstup na USB disk a není tedy možné přenést certifikát jako soubor s příponou .P12.

Službu MojeBanka můžete provozovat na tabletech s operačním systémem iOS, Android a Windows 8.

Nastavení probíhá ve třech krocích:

  1. Příprava tabletu pro přenos certifikátu – vytvoření žádosti o zkopírování certifikátu
  2. Potvrzení žádosti o zkopírování certifikátu prostřednictvím PC
  3. Přihlášení na tabletu
  4. Přidání dalšího certifikátu do tabletu
  5. Nedostupné funkce na tabletu

1. Příprava tabletu pro přenos certifikátu

Otevřete si na vašem tabletu přihlašovací stránku internetového bankovnictví MojeBanka. Pokud v prohlížeči v tabletu není vložen žádný certifikát, zobrazí se rozcestník.

  1. Stiskněte tlačítko „Požádat o zkopírování

    Příprava tabletu pro přenos certifikátu - krok A

    Zobrazí se první krok průvodce zkopírováním certifikátu

  2. Zadejte telefonní číslo, na které vám Komerční banka zasílá autorizační SMS zprávy.
  3. Stiskněte tlačítko „Pokračovat“ vám MojeBanka zobrazí potvrzení o přijetí požadavku a informace o dalším postupu.

    Příprava tabletu pro přenos certifikátu - kroky B a C

  4. V druhém kroku vám MojeBanka zobrazí potvrzení o přijetí požadavku a informace o dalším postupu.
  5. Stiskněte tlačítko „OK“.

    Příprava tabletu pro přenos certifikátu - kroky D a E

2. Potvrzení žádosti o přenos certifikátu prostřednictvím PC

Přihlaste se na PC do internetového bankovnictví MojeBanka.

  1. Stiskněte tlačítko „Zkopírovat certifikát“, které najdete v horní pravé části služby MojeBanka.

    Potvrzení žádosti o přenos certifikátu - krok A

  2. Po zobrazení formuláře Autorizace žádosti o přenos souborového certifikátu zadejte heslo k vašemu certifikátu, autorizační SMS kód a stiskněte tlačítko „Podepsat a odeslat ke zpracování“.

    Potvrzení žádosti o přenos certifikátu - krok B

  3. Po autorizace budou zobrazeny informace o dalším postupu. Pokračujte v práci s internetovým bankovnictvím libovolnou položkou v menu

    Potvrzení žádosti o přenos certifikátu - krok C

3. Přihlášení na tabletu

V tabletu přejděte na přihlašovací stránku MojeBanka. Pozor – přihlášení musí být učiněno do 3 dnů od potvrzení žádosti v PC. Po této době již není žádost platná a je nutné opakovat proces od začátku.

Přihlášení na tabletu

  1. Certifikát bude automaticky stažen do vašeho tabletu.
  2. Zadejte heslo k vašemu certifikátu a stiskněte tlačítko Přihlásit

4. Přidání dalšího certifikátu do tabletu

Pokud je v tabletu přítomen certifikát jiného uživatele, pro vložení dalšího postupujte prosím následovně

  1. Klikněte prosím na ikonu klíče

    Přidání dalšího certifikátu do tabletu - krok A

  2. V menu klikněte na ikonu Požádat o zkopírování

    Přidání dalšího certifikátu do tabletu - krok B

Dále pak postupujete dle prvního kroku v kapitole 1.

5. Nedostupné funkce internetového bankovnictví MojeBanka v tabletu

V tabletu nebudete moci provádět následující funkce:

  • Finanční trhy – eTrading
  • Vyplňovat PDF elektronické formuláře
  • Měnit pořadí nastavených produktů