Vyzvednutí a prodloužení certifikátu

Vyzvednutí certifikátu

Předtím, než poprvé spustíte Certifikačního průvodce, ověřte, že Váš počítač splňuje technické podmínky, které naleznete zde. Zároveň si, prosím, přečtěte Desatero bezpečnosti.

Pokud jste již navštívili pobočku KB a uzavřeli příslušnou smlouvu, můžete si nyní vyzvednout Váš certifikát v Certifikačním průvodci.

Spusťte Certifikačního průvodce, zvolte typ Vašeho certifikátu a klikněte na nabídku Chci získat certifikát. Do otevřeného okna zadejte své klientské identifikační číslo, které naleznete ve smlouvě uzavřené na pobočce KB. Zadejte také jednorázové heslo k vyzvednutí certifikátu, které jste obdrželi prostřednictvím SMS zprávy.

Po dokončení všech potřebných kroků můžete ihned začít využívat služeb přímého bankovnictví KB MojeBanka, Profibanka a Přímý kanál.

V případě problémů s vyzvednutím certifikátu prosím kontaktujte uživatelskou podporu KB na lince +420 955 551 552.

Prodloužení certifikátu

Osobní a firemní certifikát je platný 2 roky.

Prodloužení certifikátu můžete provést elektronicky 90 dní před vypršením jeho platnosti v Certifikačním průvodci.

Spusťte Certifikačního průvodce, zvolte typ Vašeho certifikátu (v souboru, na čipové kartě, firemní) a klikněte na nabídku Prodloužení certifikátu. Následně postupujte dle pokynů na obrazovce.

Upozornění na ukončení platnosti certifikátu se Vám bude zobrazovat 30 dní před vypršením jeho platnosti při každém přihlášení ke službám MojeBanka, Profibanka a Přímý kanál, a to až do okamžiku, kdy provedete jeho prodloužení.

V případě, že si platnost Vašeho stávajícího certifikátu před jeho vypršením neprodloužíte, bude nutné navštívit Vaši pobočku KB a zažádat o vytvoření nového certifikátu.

V případě problémů s prodloužením certifikátu prosím kontaktujte uživatelskou podporu KB na lince +420 955 551 552.