• Mobilní banka

    Bankovní služby a informace Komerční banky ve Vašem mobilním telefonu.

Android

Na Google Play již 24. srpna!

Více

iOS

V App Store již 24. srpna!

Více

Windows Mobile

Více

Komfort

S využitím Touch ID a 3D Touch na iOS a Fingerprint na Android.

Inovace

Aplikace i pro Apple Watch.

Pomocník

Geolokační služby pro pobočky a bankomaty.

Proč KB?

Společně bezpečně

Jednoduché a bezpečné přihlášení do služby.

Vždy při ruce

Ihned dostupná, např. při blokování odcizené platební karty.

Přehlednost

Mějte okamžitý přehled o transakcích a zůstatcích na účtech.

Jak mohu pořídit tento produkt?

Vyberte si pobočku, zanechte kontakt a my Vám zavoláme.

Na pobočce

Sjednejte si službu online přímo v aplikaci MojeBanka.

MojeBanka

Nechte vše na nás. Zanechte nám kontakt, zavoláme Vám.

Zavolejte mi

Android

  • služba, kterou využije každý, i když není klientem KB
  • dostupná nepřetržitě z libovolného telefonu umožňujícího instalaci aplikace
  • Mobilní banka umožňuje
    • zadávat platební příkazy i pomocí načtení z QR platby
    • spravovat šablony platebních příkazů
    • kontrolovat zůstatek na účtu
    • sdílet informace s internetovým bankovnictvím
    • získat kontaktní informace KB, např. o svém bankovním poradci
    • dobít telefon nebo zaplatit fakturu Vodafone
    • využívat slevový program Lady karta a Sphere card
  • Mobilní banka Vám zajistí
    • i bez běžného účtu můžete službu využít k zobrazení aktuální hodnoty své investice ve fondech IKS nebo kreditní karty
    • vytváření a sdílení vlastní QR platby – Zaplať mi
    • vyhledání nejbližšího bankomatu nebo pobočky KB
    • uzavření Cestovního pojištění, ať už jste kdekoliv
    • vytvoření vlastního designu karty
    • abyste mohli službu Mobilní banka využívat, musíte:
      • mít na svém mobilu dostupné datové služby
      • povolit službu Mobilní banka v internetovém bankovnictví MojeBanka
  • Nová Mobilní banka bude pro Android k dispozici od 24. srpna 2016.
  • Novou Mobilní banku jsme vytvořili společně s vámi, našimi klienty. A přímo na míru operačního systému Android. Instalace nové aplikace bude možná pro Android 4.1 a vyšší.
  • Aplikace poběží nejen na mobilech, ale nově i na tabletech. Tak najdete Mobilní banku vždy tam, kde ji potřebujete – doma, v práci, na cestách. Nyní můžete požádat až o čtyři spárovaná zařízení, ze kterých budete moci nově platit na libovolné účty.
  • Nově například přihlášení pomocí otisku prstu, platba mobilem u obchodníků.
  • Další informace najdete na záložce Nejčastější dotazy, Videa k nové aplikaci nebo na tel. čísle 800 101 130.

Podívejte se na náhledy obrazovek aplikace s nejčastěji používanými funkcemi.

Přihlašovací stránka
Přihlašovací stránka
Přehled účtu
Přehled účtu
Provedení platby
Provedení platby

Připravili jsme videonávody na novou aplikaci, které vám představí nejčastější používané funkce.

  • Aplikace Mobilní banka se změnila / vypadá odlišně – je to v pořádku? Nejde o podvrh?

    Skutečně se jedná o novou aplikaci přímo od Komerční banky. Novinky v aplikaci nejsou jen o vzhledu, ale připravily jsme pro Vás i nové funkce. Také ovládání bude ještě jednodušší. Mimo jiné jsme mysleli i na používání na tabletech. Nová verze se tabletu plně přizpůsobí.

  • Kde se dozvím více informací? Co se změnilo?

    Další informace najdete na www.kb.cz/mobilnibanka nebo na tel. čísle 800 101 130 pro volání v rámci ČR (resp. tel. číslo +420 955 517 781 pro volání ze zahraničí - tato linka v českém jazyce je dostupná v pracovní dny v čase 7–22 hod. a ve dnech pracovního klidu potom 8–22 hod.).

  • Proč se změnilo ovládání a vzhled?

    Snažili jsme se dodržet tzv. designový manuál jednotlivých výrobců, tzn. ctít to, na co je uživatel svého mobilního telefonu a jeho operačního systému zvyklý. Aplikace byla současně vyvíjena i se zapojením našich klientů.

  • Aplikaci se mi nedaří nainstalovat.

    Nová verze mobilní aplikace vyžaduje Apple iOS 9.0 a vyšší a Android 4.1 a vyšší.

  • Nedaří se přihlásit. Aplikace píše hlášení: „Špatné přihlašovací údaje“.

    Možná není zadáno Vaše přihlašovací ID. Zadejte prosím Vaše rodné číslo a heslo.

  • Bude mi fungovat stejné heslo?

    Ano, heslo se nemění.

  • Je potřeba znovu zadávat trvalé příkazy nebo inkasa?

    Není to potřeba, Vaše nastavení trvalých příkazů a inkas se nezměnilo a všechny informace (trvalé příkazy, zadané platby, hesla…) zůstaly zachovány.

  • Je používání Mobilní banky bezpečné?

    Ano. Aktivní používání je spojeno buď s aktivací (spárováním) mobilního telefonu v internetovém bankovnictví nebo na pobočce Komerční banky. Můžete se zároveň rozhodnout, zda chcete z mobilního telefonu provádět pouze platby na účty ze šablon internetového bankovnictví, nebo na libovolné účty a nastavit si vlastní heslo a limit.

  • Nelze mi platit na libovolné účty.

    Zkontrolujte prosím povolení (spárování) mobilního telefonu a povolení pro platby na libovolné účty v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo na pobočce Komerční banky.

  • Aplikaci jsem si zablokoval.

    Odblokování lze provést v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo na pobočce Komerční banky.

  • Mohu se vrátit k předchozí verzi aplikace Mobilní banka?

    Není to možné. App Store (iOS) a Google Play (Android) nabízí pouze novou verzi.

  • V nové verzi se nevyznám a vidím jenom přehled účtu bez dalších tlačítek. Jak mám třeba zadat platbu nebo zjistit historii transakcí?

    Ovládání aplikace se drží pravidel ovládání samotného telefonu, na kterém je používána. Jednoduchý přehled ovládání nové aplikace najdete ve videích a náhledech na www.kb.cz/mobilnibanka.

  • Co když mi někdo ukradne mobilní telefon?

    Ihned nás kontaktujte na tel. čísle 800 101 130 nebo 955 551 552.

  • Proč si nemohu změnit vzhled?

    Držíme se doporučení výrobců operačních systémů (Apple, Google) a jejich designových pravidel.

  • Jak si změním jazyk aplikace?

    Aplikace přebírá jazyk přímo z nastavení operačního systému. Český operační systém nabídne českou verzi aplikace, ostatní jazyky nabídnou anglickou verzi aplikace.

  • Funguje nová aplikace i na tabletech?

    Ano, rozložení ovládacích prvků a vzhled se plně přizpůsobí tabletu.

  • Co jsou to šablony a protistrany?

    Protistrana – uložené číslo účtu příjemce. Pokud pravidelně platíte např. kamarádce, ale částka a další parametry se mění, můžete si její číslo účtu pojmenovat a zbývající údaje doplnit podle potřeby.

    Šablona – uložený předvyplněný formulář platebního příkazu, který může obsahovat všechny parametry. Pokud pravidelně platíte kamarádce stejnou částku (ale i se stejným variabilním symbolem, popisem apod.), můžete použít tuto šablonu.

  • Mám nový mobil. Co musím udělat, aby mi fungovala Mobilní banka?

    Nový mobilní telefon je zapotřebí spojit (spárovat) s internetovým bankovnictvím.

  • Co je ukazatel zůstatku a jak to funguje?

    Jedná se o jednu z novinek nové verze aplikace. Výše zůstatku podléhá bankovnímu tajemství a nikdo z nás nechce, aby jej kdokoliv cizí měl možnost zahlédnout. Přesto bychom Vám rádi tento údaj umožnili vidět bez toho, abyste se museli pokaždé přihlašovat.

iOS

  • služba, kterou využije každý, i když není klientem KB
  • dostupná nepřetržitě z libovolného telefonu umožňujícího instalaci aplikace
  • Mobilní banka umožňuje
    • zadávat platební příkazy i pomocí načtení z QR platby
    • spravovat šablony platebních příkazů
    • kontrolovat zůstatek na účtu
    • sdílet informace s internetovým bankovnictvím
    • získat kontaktní informace KB, např. o svém bankovním poradci
    • dobít telefon nebo zaplatit fakturu Vodafone
    • využívat slevový program Lady karta a Sphere card
  • Mobilní banka Vám zajistí
    • i bez běžného účtu můžete službu využít k zobrazení aktuální hodnoty své investice ve fondech IKS nebo kreditní karty
    • vytváření a sdílení vlastní QR platby – Zaplať mi
    • vyhledání nejbližšího bankomatu nebo pobočky KB
    • uzavření Cestovního pojištění, ať už jste kdekoliv
    • vytvoření vlastního designu karty
    • abyste mohli službu Mobilní banka využívat, musíte:
      • mít na svém mobilu dostupné datové služby
      • povolit službu Mobilní banka v internetovém bankovnictví MojeBanka
  • Nová Mobilní banka bude pro iOS k dispozici 24. srpna 2016.
  • Novou Mobilní banku jsme vytvořili společně s vámi, našimi klienty. A přímo na míru operačního systému iOS. Instalace nové aplikace bude možná pro iOS 9.0 a vyšší.
  • Aplikace poběží nejen na mobilech, ale nově i na tabletech. Tak najdete Mobilní banku vždy tam, kde ji potřebujete – doma, v práci, na cestách. Nyní můžete požádat až o čtyři spárovaná zařízení, ze kterých budete moci nově platit na libovolné účty.
  • Nově například využití 3D Touch např. pro rychlé zobrazení detailu transakcí, instalace aplikace na Apple Watch.
  • Další informace najdete na záložce Nejčastější dotazy, Videa k nové aplikaci nebo na tel. čísle 800 101 130.

Podívejte se na náhledy obrazovek aplikace s nejčastěji používanými funkcemi.

Přihlašovací stránka
Přihlašovací stránka
Přehled účtu
Přehled účtu
Provedení platby
Provedení platby

Připravili jsme videonávody na novou aplikaci, které vám představí nejčastější používané funkce.

  • Aplikace Mobilní banka se změnila / vypadá odlišně – je to v pořádku? Nejde o podvrh?

    Skutečně se jedná o novou aplikaci přímo od Komerční banky. Novinky v aplikaci nejsou jen o vzhledu, ale připravily jsme pro Vás i nové funkce. Také ovládání bude ještě jednodušší. Mimo jiné jsme mysleli i na používání na tabletech. Nová verze se tabletu plně přizpůsobí.

  • Kde se dozvím více informací? Co se změnilo?

    Další informace najdete na www.kb.cz/mobilnibanka nebo na tel. čísle 800 101 130 pro volání v rámci ČR (resp. tel. číslo +420 955 517 781 pro volání ze zahraničí - tato linka v českém jazyce je dostupná v pracovní dny v čase 7–22 hod. a ve dnech pracovního klidu potom 8–22 hod.).

  • Proč se změnilo ovládání a vzhled?

    Snažili jsme se dodržet tzv. designový manuál jednotlivých výrobců, tzn. ctít to, na co je uživatel svého mobilního telefonu a jeho operačního systému zvyklý. Aplikace byla současně vyvíjena i se zapojením našich klientů.

  • Aplikaci se mi nedaří nainstalovat.

    Nová verze mobilní aplikace vyžaduje Apple iOS 9.0 a vyšší a Android 4.1 a vyšší.

  • Nedaří se přihlásit. Aplikace píše hlášení: „Špatné přihlašovací údaje“.

    Možná není zadáno Vaše přihlašovací ID. Zadejte prosím Vaše rodné číslo a heslo.

  • Bude mi fungovat stejné heslo?

    Ano, heslo se nemění.

  • Je potřeba znovu zadávat trvalé příkazy nebo inkasa?

    Není to potřeba, Vaše nastavení trvalých příkazů a inkas se nezměnilo a všechny informace (trvalé příkazy, zadané platby, hesla…) zůstaly zachovány.

  • Je používání Mobilní banky bezpečné?

    Ano. Aktivní používání je spojeno buď s aktivací (spárováním) mobilního telefonu v internetovém bankovnictví nebo na pobočce Komerční banky. Můžete se zároveň rozhodnout, zda chcete z mobilního telefonu provádět pouze platby na účty ze šablon internetového bankovnictví, nebo na libovolné účty a nastavit si vlastní heslo a limit.

  • Nelze mi platit na libovolné účty.

    Zkontrolujte prosím povolení (spárování) mobilního telefonu a povolení pro platby na libovolné účty v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo na pobočce Komerční banky.

  • Aplikaci jsem si zablokoval.

    Odblokování lze provést v internetovém bankovnictví MojeBanka nebo na pobočce Komerční banky.

  • Mohu se vrátit k předchozí verzi aplikace Mobilní banka?

    Není to možné. App Store (iOS) a Google Play (Android) nabízí pouze novou verzi.

  • V nové verzi se nevyznám a vidím jenom přehled účtu bez dalších tlačítek. Jak mám třeba zadat platbu nebo zjistit historii transakcí?

    Ovládání aplikace se drží pravidel ovládání samotného telefonu, na kterém je používána. Jednoduchý přehled ovládání nové aplikace najdete ve videích a náhledech na www.kb.cz/mobilnibanka.

  • Co když mi někdo ukradne mobilní telefon?

    Ihned nás kontaktujte na tel. čísle 800 101 130 nebo 955 551 552.

  • Proč si nemohu změnit vzhled?

    Držíme se doporučení výrobců operačních systémů (Apple, Google) a jejich designových pravidel.

  • Jak si změním jazyk aplikace?

    Aplikace přebírá jazyk přímo z nastavení operačního systému. Český operační systém nabídne českou verzi aplikace, ostatní jazyky nabídnou anglickou verzi aplikace.

  • Funguje nová aplikace i na tabletech?

    Ano, rozložení ovládacích prvků a vzhled se plně přizpůsobí tabletu.

  • Co jsou to šablony a protistrany?

    Protistrana – uložené číslo účtu příjemce. Pokud pravidelně platíte např. kamarádce, ale částka a další parametry se mění, můžete si její číslo účtu pojmenovat a zbývající údaje doplnit podle potřeby.

    Šablona – uložený předvyplněný formulář platebního příkazu, který může obsahovat všechny parametry. Pokud pravidelně platíte kamarádce stejnou částku (ale i se stejným variabilním symbolem, popisem apod.), můžete použít tuto šablonu.

  • Mám nový mobil. Co musím udělat, aby mi fungovala Mobilní banka?

    Nový mobilní telefon je zapotřebí spojit (spárovat) s internetovým bankovnictvím.

  • Co je ukazatel zůstatku a jak to funguje?

    Jedná se o jednu z novinek nové verze aplikace. Výše zůstatku podléhá bankovnímu tajemství a nikdo z nás nechce, aby jej kdokoliv cizí měl možnost zahlédnout. Přesto bychom Vám rádi tento údaj umožnili vidět bez toho, abyste se museli pokaždé přihlašovat.

Windows Mobile

  • služba, kterou využije každý, i když není klientem KB
  • dostupná nepřetržitě z libovolného telefonu umožňujícího instalaci aplikace
  • Mobilní banka umožňuje
    • zadávat platební příkazy i pomocí načtení z QR platby
    • spravovat šablony platebních příkazů
    • kontrolovat zůstatek na účtu
    • sdílet informace s internetovým bankovnictvím
    • získat kontaktní informace KB, např. o svém bankovním poradci
    • dobít telefon nebo zaplatit fakturu Vodafone
    • využívat slevový program Lady karta a Sphere card
  • Mobilní banka Vám zajistí
    • i bez běžného účtu můžete službu využít k zobrazení aktuální hodnoty své investice ve fondech IKS nebo kreditní karty
    • vytváření a sdílení vlastní QR platby – Zaplať mi
    • vyhledání nejbližšího bankomatu nebo pobočky KB
    • uzavření Cestovního pojištění, ať už jste kdekoliv
    • vytvoření vlastního designu karty
    • abyste mohli službu Mobilní banka využívat, musíte:
      • mít na svém mobilu dostupné datové služby
      • povolit službu Mobilní banka v internetovém bankovnictví MojeBanka
  • Nová Mobilní banka bude pro Windows Mobile k dispozici v listopadu 2016.

Podívejte se na náhledy obrazovek aplikace s nejčastěji používanými funkcemi.

Přihlašovací stránka
Přihlašovací stránka
Přehled účtu
Přehled účtu
Provedení platby
Provedení platby

Doklady

Připravte si 2 doklady totožnosti, např. občanský a řidičský průkaz.

Podmínky pro získání

Žadatel o produkt musí být starší 18 let.

Mobilní banka v mobilu

Povolte přístup k Mobilní bance v internetovém bankovnictví MojeBanka / MojeBanka Business.

Aplikace pro Váš telefon

Apple Store

Google Play

Microsoft Store

MůjÚčet

Balíček obsahující běžný účet, kartu, elektronické bankovnictví a mnoho dalšího.

Detail

Studentský účet G2

Běžný účet, karta, internetové a mobilní bankovnictví s řadou výhod pro studenty a mladé lidi.

Detail

TOP nabídka

Exklusivní balíček obsahující běžný účet v Kč i v cizích měnách, prémiové platební karty a mnoho dalšího.

Detail

MojeBanka

Internetové bankovnictví umožňující spravovat účet a provádět bankovní operace kdykoli a odkudkoli.

Detail

MojeBanka Business

Moderní a bezpečné internetové bankovnictví pro firemní zákazníky.

Detail

Sazebník

Podrobný sazebník a úrokové sazby Komerční banky.

Detail