• MojeBanka Business

    Moderní a bezpečné internetové bankovnictví pro firemní zákazníky.

Pohodlně

Nechoďte do banky – vše řešíte z pohodlí kanceláře.

Přehledně

Užívejte si jednoduchého a srozumitelného ovládání.

Bezpečně

Špičkové bezpečnostní řešení na bázi elektronického podpisu.

Novinky v MojíBance Business

Proč KB?

Buďte chytří

MojeBanka Business šetří nejen čas, ale také peníze.

Společně bezpečně

Před internetovými hrozbami Vás chrání software Trusteer Rapport.

Pracujte efektivně

Bankovnictví umí spolupracovat i s Vaším účetním systémem.

Jak mohu pořídit tento produkt?

Vyberte si pobočku, zanechte kontakt a my Vám zavoláme.

Na pobočce

Nechte vše na nás. Zanechte nám kontakt, zavoláme Vám.

Zavolejte mi

Co je MojeBanka Business

  • určena pro podnikatele a firmy
  • umožňuje provádět bankovní operace prostřednictvím internetu
  • dostupná nepřetržitě
  • individuální nastavení uživatelských práv pro přístup více osob k jednomu účtu
  • umožní zavést vícenásobnou autorizacipohodlně zpracovávat velké objemy dat
  • špičkové bezpečnostní řešení – zabezpečená komunikace, elektronický podpis každé operace, SMS kód
  • ochrana před internetovými hrozbami – Trusteer Raport
  • nabízíme cenové zvýhodnění kombinace služeb Profibanka a MojeBanka Business

Co je pro Vás důležité

  • pro internetovou komunikaci s KB potřebujete osobní certifikát v souboru nebo na čipové kartě
  • co je osobní certifikát
    • slouží pro zabezpečení komunikace mezi Vámi a bankou – přihlašování a podepisování transakcí
    • je nezbytný pro užívání služby MojeBanka Business
    • pro používání certifikátu v souboru je nutné mít registrované mobilní telefonní číslo pro zasílání autorizačních SMS zpráv
    • může být uložen na přenosném médiu (USB disk, CD) nebo na čipové kartě (pro použití čipové karty je třeba nainstalovat čtecí zařízení)
  • jak získat osobní certifikát

Co by Vás dále mohlo zajímat

  • MojeBanka Business Vám zajistí
    • aktuální informace o Vašich účtech, transakcích (aktuálních i starších), dostupných okamžitých úvěrech
    • zobrazení, stahování a tisk denních, týdenních, měsíčních nebo vlastních výpisů z účtu
    • elektronické výpisy k účtům a platebním kartám
    • možnost informovat obchodní partnery o odeslání platby z Vašeho účtu pomocí e‑mailu nebo SMS zprávy
    • úpravu limitů, blokování, obnovování, správu kontaktních údajů platebních karet
    • provádění plateb, jednorázových a trvalých příkazů k úhradě
    • dobíjení kreditu mobilních telefonů
    • investice do podílových fondů
    • výběr a objednávky dalších služeb KB

Podpora

Uživatelská podpora na lince +420 955 551 552 je dostupná od 8:00 do 22:00 každý pracovní den.

Doklady

Připravte si 2 doklady totožnosti, např. občanský a řidičský průkaz.

Podmínky pro získání

Žadatel o produkt musí být starší 18 let.

Profi účet

Běžný účet se všemi nástroji pro pohodlnou obsluhu Vašich firemních financí.

Detail

Mobilní banka Business ještě bezpečnější

Spravujte firemní účet v mobilní aplikaci bezpečněji díky zabezpečení od IBM.

Detail

Přímý kanál

Nadstavba služby MojeBanka Business, která jednoduše propojí banku s Vaším účetním systémem.

Detail

KB eTrading

Internetová aplikace pro měnové obchody a termínovaná depozita.

Detail

Elektronická zástava pohledávek

Jednoduché řešení pro online předávání seznamů pohledávek mezi klientem a bankou.

Detail

Ceny a sazby

Ceny a sazby Komerční banky.

Detail

Zamykejte a odemykejte si platební kartu online

Zamykejte a odemykejte si platební kartu online

Přichystali jsme pro vás novou funkci pro platební karty – svou kartu si nově můžete zamykat a odemykat přes internetové bankovnictví MojeBanka. Se zamčenou kartou není možné provádět bankomatové operace, platit na internetu nebo u plateb na terminálech, u kterých je ověřován zůstatek. Zamčení nebo odemčení karty je provedeno ihned po potvrzení změny v internetovém bankovnictví.

Další změny, které se nově budou projevovat ihned po potvrzení jsou povolení nebo zakázání plateb na internetu (ostatní možnosti placení kartou zůstanou zachovány), změna limitů ke kartě nebo změna telefonního čísla pro zasílání autorizačních SMS k platbám kartou. Ostatní změny i nadále budeme provádět do následujícího obchodního dne.

Pošlete nám vaše dokumenty elektronicky

Pošlete nám vaše dokumenty elektronicky

Novinkou pro vás je možnost zaslat nám elektronicky vaše finanční výkazy. Ušetříte tím nutnou návštěvu pobočky. Tuto možnost najdete v sekci Dokumenty / Nahrát dokument.

V případě, že využíváte podnikatelské úvěry, máte nově možnost podat žádost o čerpání úvěru elektronicky. V rámci žádosti můžete také přiložit kopie dokumentů nezbytných pro čerpání.

Do budoucna budeme možnost elektronického zasílání rozšiřovat o xdalší typy dokumentů, abychom vám ušetřili co nejvíce cest na pobočku.

Platby mezi účty KB jsou nyní rychlejší

Zrychlili jsme provádění plateb mezi účty vedenými v Komerční bance – nyní je provádíme do 5 sekund.

Stahování účetních dat za více dní najednou

Stahování účetních dat za více dní najednou

Již nebudete muset stahovat účetní data (např. výpisy či pohyby na účtu) den po dni. Nově vám umožníme si stáhnout účetní data za období, které si sami nadefinujete (určením období od a do, třeba za pomocí kalendáře), maximálně však za 31 kalendářních dnů.

Zahraniční platby v rámci EHP (Evropského hospodářského prostoru) jen s typem poplatku SHA

Od 13. ledna 2018 můžete zadávat všechny zahraniční platby v jakékoliv měně po Evropě, přesněji do zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP), jen s typem poplatkem SHA. Za provedení zahraniční platby zaplatíte poplatek jak vy Komerční bance, tak i příjemce své bance. Všechny platby v eurech zasílané po Evropě budou zpracovány a zpoplatněny již jen jako SEPA platby.

Zahraniční platby po Evropě (EHP) nebude po 13. lednu 2018 možné zadávat s typem poplatku OUR (všechny poplatky za zahraniční platbu platíte vy) ani BEN (všechny poplatky za zahraniční platbu platí příjemce). Již zadané zahraniční platby s těmito typy poplatků se splatností po tomto datu budou odmítnuty a nebudou provedeny. Více informací o poplatcích najdete na internetových stránkách Komerční banky.

Doporučujeme:

Upravte si interní procesy pro zadávání zahraničních plateb, příp. upravte si účetní systém co nejdříve tak, abyste zadávali zahraniční platby v rámci EHP již jen výhradně s typem poplatku SHA. Vaši obchodní partneři, kterým jste zasílali zahraniční platby s typem poplatku OUR, neplatili za tyto platby své bance žádné poplatky. Nově však budou tyto zahraniční platby přijímat s typem SHA. Banka příjemce si tak za tyto zahraniční platby s typem poplatku SHA může účtovat poplatky.

Produkty k porovnání

Mobilní banka Business ještě bezpečnější

Spravujte firemní účet v mobilní aplikaci bezpečněji díky zabezpečení od IBM.

Detail

MojeBanka

Internetové bankovnictví umožňující spravovat účet a provádět bankovní operace kdykoli a odkudkoli.

Detail

Mobilní banka ještě bezpečnější

Nyní SPOLEČNĚ BEZPEČNĚ v mobilní aplikaci díky zabezpečení od IBM.

Detail

Profibanka

Komplexní a bezpečné profesionální řešení firemního platebního styku pro Vaše PC.

Detail