• MojeBanka

    Internetové bankovnictví umožňující spravovat účet a provádět bankovní operace kdykoli a odkudkoli.

Bezpečná

Komunikujte s bankou pomocí špičkově zabezpečené služby.

Úsporná

Neztrácejte čas na pobočce, spravujte finance přes internet.

Komplexní

Jedna služba pro účty, karty, úvěry, pojištění a investice.

Novinky v MojíBance

Proč KB?

Mějte přehled

Své finance řídíte a kontrolujete z pohodlí Vašeho domova.

Šetřete

MojeBanka nabízí levnější zadávání transakcí než na pobočce.

Společně bezpečně

Před internetovými hrozbami Vás chrání software Trusteer Rapport.

Jak mohu pořídit tento produkt?

Vyberte si pobočku, zanechte kontakt a my Vám zavoláme.

Na pobočce

Nechte vše na nás. Zanechte nám kontakt, zavoláme Vám.

Zavolejte mi

Co je MojeBanka

  • určena pro občany, podnikatele, firmy
  • umožňuje provádět bankovní operace prostřednictvím internetu
  • dostupná nepřetržitě
  • individuální nastavení uživatelských práv pro přístup více osob k jednomu účtu
  • špičkové zabezpečení – zabezpečená komunikace, elektronický podpis každé operace, SMS kód
  • ochrana před internetovými hrozbamiTrusteer Raport

Co je pro Vás důležité

  • pro internetovou komunikaci s KB potřebujete osobní certifikát  v souboru nebo na čipové kartě
  • co je osobní certifikát
    • slouží pro zabezpečení komunikace mezi Vámi a bankou – přihlašování a podepisování transakcí
    • je nezbytný pro užívání služby MojeBanka
    • pro používání certifikátu v souboru je nutné mít registrované mobilní telefonní číslo pro zasílání autorizačních SMS zpráv
    • může být uložen na přenosném médiu (USB disk, CD) nebo na čipové kartě (pro použití čipové karty je třeba nainstalovat čtecí zařízení)
  • jak získat osobní certifikát
    • na pobočce KB uzavřete příslušnou smlouvu
    • následně si doma na přihlašovací stránce služby MojeBanka vyzvednete funkční osobní certifikát
    • certifikát na čipové kartě můžete také obdržet přímo na pobočce KB

Co by Vás dále mohlo zajímat

  • MojeBanka Vám zajistí
    • aktuální informace o Vašich účtech, transakcích (aktuálních i starších), dostupných okamžitých úvěrech
    • elektronické výpisy k účtům a platebním kartám
    • úpravu limitů, blokování, obnovování, správu kontaktních údajů platebních karet
    • provádění plateb, jednorázových a trvalých příkazůk úhradě, SIPO
    • dobíjení kreditu mobilních telefonů
    • sjednání spotřebitelských úvěrůkreditních karet
    • investice do podílových fondů
    • přehled o produktech dceřiných společností KB – spoření se Stavební spořitelnou Modrá pyramida, pojištění od Komerční pojišťovny KB, spoření u KB Penzijní společnosti
    • výběr a objednávky dalších služeb KB
    • informace o produktech dceřiných společností KB
    • servis a poradenství 24 hodin denně na telefonu +420 955 551 552

Doklady

Připravte si 2 doklady totožnosti, např. občanský a řidičský průkaz.

Podmínky pro získání

Žadatel o produkt musí být starší 18 let.

MůjÚčet

Běžný účet, karta, elektronické bankovnictví a mnoho dalšího.

Detail

Studentský účet G2

Někdy se peníze navíc fakt hodí. Studentský účet je proto zdarma a se spoustou výhod a bonusů.

Detail

TOP nabídka

Exklusivní konto obsahující běžný účet v Kč i v cizích měnách, prémiové platební karty a mnoho dalšího.

Detail

MojeBanka Business

Moderní a bezpečné internetové bankovnictví pro firemní zákazníky.

Detail

Mobilní banka ještě bezpečnější

Nyní SPOLEČNĚ BEZPEČNĚ v mobilní aplikaci díky zabezpečení od IBM.

Detail

Ceny a sazby

Ceny a sazby Komerční banky.

Detail

Zamykejte a odemykejte si platební kartu online

Zamykejte a odemykejte si platební kartu online

Přichystali jsme pro vás novou funkci pro platební karty – svou kartu si nově můžete zamykat a odemykat přes internetové bankovnictví MojeBanka. Se zamčenou kartou není možné provádět bankomatové operace, platit na internetu nebo u plateb na terminálech, u kterých je ověřován zůstatek. Zamčení nebo odemčení karty je provedeno ihned po potvrzení změny v internetovém bankovnictví.

Další změny, které se nově budou projevovat ihned po potvrzení, jsou povolení nebo zakázání plateb na internetu (ostatní možnosti placení kartou zůstanou zachovány), změna limitů ke kartě nebo změna telefonního čísla pro zasílání autorizačních SMS k platbám kartou. Ostatní změny i nadále budeme provádět do následujícího obchodního dne.

Novou občanku nám oznamte přes internetové bankovnictví

Novou občanku nám oznamte přes internetové bankovnictví

Změnily se vám údaje v občanském průkazu? Ať je změna jakákoliv, například nová platnost, změna trvalého bydliště, změna jména apod., vyfoťte nám ji a zašlete prostřednictvím MojeBanka. Údaje si pak u nás změníme a vůbec není nutné, abyste kvůli tomu chodili na pobočku. Tuto možnost najdete v sekci Dokumenty / Nahrát dokument.

Funkčnost pro nahrávání dokumentů můžete využít i např. pro zaslání podkladů k žádosti o hypoteční úvěr. Do budoucna budeme rozšiřovat možnosti elektronického zasílání o další typy dokumentů, abychom vám ušetřili co nejvíce cest na pobočku.

Platby mezi účty KB jsou nyní rychlejší

Zrychlili jsme provádění plateb mezi účty vedenými v Komerční bance – nyní je provádíme do 5 sekund.

Zahraniční platby v rámci EHP (Evropského hospodářského prostoru) jen s typem poplatku SHA

Od 13. ledna 2018 můžete zadávat všechny zahraniční platby v jakékoliv měně po Evropě, přesněji do zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP), jen s typem poplatkem SHA. Za provedení zahraniční platby zaplatíte poplatek jak vy Komerční bance, tak i příjemce své bance. Všechny platby v eurech zasílané po Evropě budou zpracovány a zpoplatněny již jen jako SEPA platby.

Zahraniční platby po Evropě (EHP) nebude po 13. lednu 2018 možné zadávat s typem poplatku OUR (všechny poplatky za zahraniční platbu platíte vy) ani BEN (všechny poplatky za zahraniční platbu platí příjemce). Již zadané zahraniční platby s těmito typy poplatků se splatností po tomto datu budou odmítnuty a nebudou provedeny. Více informací o poplatcích najdete na internetových stránkách Komerční banky.

Inkaso v Komerční bance je nyní chytřejší

Inkaso v Komerční bance je nyní chytřejší

Novinky a změny ve zpracování inkas vám zjednoduší inkasování v KB.

Pokud si zapomenete nastavit povolení inkasa, pošleme vám před prvním provedením inkasa SMS nebo e-mail, ve kterém vám sdělíme, v čem přesně je problém a co je potřeba udělat, aby se inkaso správně provedlo. Upozorníme vás i v případě, kdy už povolení inkasa sice máte nastavené, ale například nebudete mít pro provedení aktuálního inkasa dostatek prostředků na účtu nebo dostatečný limit.

Pro zřízení nebo změnu povolení inkasa vám necháme až 5 dní, což je dostatečně dlouhá doba pro doplnění prostředků na účet nebo změnu povolení inkasa.

Abyste nemuseli při nastavování povolení inkasa hledat instrukce od dodavatele služeb, celé povolení inkasa za vás před prvním provedením inkasa předvyplníme a vy ho můžete pouze zkontrolovat a zautorizovat. Pokud zvolíte možnost „Povolit trvale“, budou se takto provádět všechna následující inkasa bez nutnosti vašeho zásahu. Pokud si ale budete chtít ponechat kontrolu nad prováděním každého jednotlivého inkasa a budete chtít autorizovat každé následující inkaso zvlášť, zvolte možnost „Povolit jednorázově“. Budete tak mít dokonalý přehled o všech odepsaných inkasech z vašeho účtu.

Všechna provedená i neprovedená inkasa najdete přehledně v menu Platby – Inkasa – Avíza inkas pro plátce, kde budete mít možnost pro neprovedená inkasa zřídit nové nebo změnit stávající povolení inkasa.

Produkty k porovnání

Mobilní banka ještě bezpečnější

Nyní SPOLEČNĚ BEZPEČNĚ v mobilní aplikaci díky zabezpečení od IBM.

Detail

MojeBanka Business

Moderní a bezpečné internetové bankovnictví pro firemní zákazníky.

Detail

Mobilní banka Business ještě bezpečnější

Spravujte firemní účet v mobilní aplikaci bezpečněji díky zabezpečení od IBM.

Detail

Profibanka

Komplexní a bezpečné profesionální řešení firemního platebního styku pro Vaše PC.

Detail