• Profibanka

    Komplexní a bezpečné profesionální řešení firemního platebního styku pro Vaše PC.

Výhodně

Ušetřete čas i peníze komplexním řešením firemních financí.

Výkonně

Zpracovávejte i velké objemy dat plynule a jednoduše.

Bezpečně

Spolehněte se na perfektní zabezpečení aplikace.

Novinky v Profibance

Proč KB?

Pracujte efektivně

Bankovnictví umí spolupracovat i s Vaším účetním systémem.

Zeptejte se

Nabídneme Vám profesionálně školenou uživatelskou podporu.

Neomezujte se

V rámci služby získáte širokou škálu on-line i off-line funkcí.

Jak mohu pořídit tento produkt?

Vyberte si pobočku, zanechte kontakt a my Vám zavoláme.

Na pobočce

Nechte vše na nás. Zanechte nám kontakt, zavoláme Vám.

Zavolejte mi

Co je Profibanka

  • určena pro podnikatele a firmy
  • umožňuje kdykoliv ovládat Vaše účtysnadno provádět platby i další operace
  • jedná se o jeden z nejkomplexnějších produktů PC bankovnictví
  • spojuje výhody internetového bankovnictví s výkonností lokálních aplikací, s možností práce offline
  • budete mít nepřetržitý přehled o pohybech na Vašich účtech a možnost lépe řídit firemní cash flow
  • ušetří Vám čas i peníze oproti platebnímu styku na pobočkách
  • je opatřena špičkovým zabezpečením založeném na standardech elektronického podpisu uloženého na čipové kartě
  • umožní zavést vícenásobnou autorizacipohodlně zpracovávat velké objemy dat
  • nabízíme cenové zvýhodnění kombinace služeb Profibanka a MojeBanka Business

Co je pro Vás důležité

  • pro internetovou komunikaci s KB potřebujete osobní certifikát na čipové kartě
  • co je osobní certifikát
    • slouží pro zabezpečení komunikace mezi Vámi a bankou – přihlašování a podepisování transakcí
    • je nezbytný pro užívání služby Profibanka
    • pro použití čipové karty je třeba nainstalovat čtecí zařízení
  • jak získat osobní certifikát
    • na pobočce KB uzavřete příslušnou smlouvu
    • následně si v internetovém Certifikačním průvodci uložíte váš nový osobní certifikát na čipovou kartu
    • certifikát na čipové kartě můžete také obdržet přímo na pobočce KB

Co by Vás dále mohlo zajímat

  • Profibanka Vám zajistí
    • aktuální informace o Vašich účtech, transakcích (aktuálních i starších),
    • nastavování filtrů a vyhledávacích funkcí pro rychlejší hledání požadovaných transakcí
    • zobrazení, stahování a tisk denních, týdenních, měsíčních nebo vlastních výpisů z účtu
    • možnost informovat obchodní partnery o odeslání platby z Vašeho účtu pomocí e-mailu nebo SMS zprávy
    • snadné provádění plateb i dalších operací
    • spolupráce s Vaším účetním systémem při zasílání příkazů i stahování transakční historie
    • nabízí ochranu Vašeho počítače před internetovými hrozbami pomocí prověřeného nástroje Trusteer Rapport 

Podpora

Uživatelská podpora na lince +420 955 551 552 je dostupná od 8:00 do 22:00 každý pracovní den.

Doklady

Připravte si 2 doklady totožnosti, např. občanský a řidičský průkaz.

Zmocnění k přístupu

Pro zmocnění dalších osob k přístupu na Váš účet musí dotyční na pobočce předložit stejné doklady.

Podmínky pro získání

Žadatel o produkt musí být starší 18 let.

Profi účet

Běžný účet se všemi nástroji pro pohodlnou obsluhu Vašich firemních financí.

Detail

Mobilní banka Business ještě bezpečnější

Spravujte firemní účet v mobilní aplikaci bezpečněji díky zabezpečení od IBM.

Detail

Přímý kanál

Nadstavba služby MojeBanka Business, která jednoduše propojí banku s Vaším účetním systémem.

Detail

KB eTrading

Internetová aplikace pro měnové obchody a termínovaná depozita.

Detail

Elektronická zástava pohledávek

Jednoduché řešení pro online předávání seznamů pohledávek mezi klientem a bankou.

Detail

Sazebník

Podrobný sazebník a úrokové sazby Komerční banky.

Detail

Aktualizace služby

Aktualizace služby Profibanka z verze 1.22 na novou verzi 1.23

Přípravu aktualizace aplikace Profibanka na verzi 1.23 je možné provést dvěma způsoby:

  • Jednorázové manuální stažení celého aktualizačního souboru vystaveného na této stránce od 7. 3. 2016.
  • Postupné automatické stahování dílčích aktualizačních souborů vždy po přihlášení do banky v období od 9. 3. 2016 do 16. 3. 2016.
Varianta 1: Jednorázové manuální stažení celého aktualizačního souboru od 7. 3. 2016 (doporučená varianta)

Postup přípravy pro aktivaci na vyšší verzi, která bude iniciována centrálně z KB dne 19. 3. 2016.

  1. Stáhněte si tento kompletní aktualizační soubor pcb_1_23.exe o velikosti cca 1,9 MB do libovolného adresáře.
  2. Po stažení soubor spusťte a postupujte dle pokynů, které se Vám zobrazí.
  3. Zobrazením hlášky o úspěšném dokončení je Vaše aplikace připravena pro aktualizaci na novou verzi 1.23, která proběhne při prvním spojení s bankou po 19. 3. 2016.

Tato varianta Vám umožní stáhnout a spustit kompletní aktualizační soubor najednou ve Vámi zvoleném čase s následujícími výhodami:

  • Nebudou se Vám již následně stahovat žádné dílčí soubory pro aktualizaci při dalších přihlášeních do aplikace a provádění aktualizace dat z banky.
  • V případě, že máte aplikaci Profibanka nainstalovanou na více stanicích, můžete tento kompletní soubor nahrát na všechny stanice bez nutnosti vícenásobného stahování aktualizačního souboru.

Tento aktualizační soubor si můžete stáhnout a spustit kdykoliv, ideální je však ve dnech 7. – 8. 3. 2016, než budou vystaveny dílčí soubory rozloženého automatického stažení.

Varianta 2: Rozložené automatické stažení 6 dílčích aktualizačních souborů od 9. 3. 2016

Kompletní aktualizační soubor aplikace Profibanka o velikosti cca 1,9 MB je rozložen do 6 dílčích souborů ve velikosti 136 – 769 kB.

Tyto dílčí aktualizační soubory budou postupně uvolňovány systémem KB od 9. 3. 2016 do 16. 3. 2016 automaticky při Vašem připojení do banky, a to v následujících termínech:

Přehled aktualizačních souborů
Aktualizační soubor Velikost Termín uvolnění
pcb_1_23_a.zip cca 217 kB 9. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_b.zip cca 769 kB 10. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_c.zip cca 136 kB 11. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_d.zip cca 162 kB 14. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_e.zip cca 149 kB 15. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_f.zip cca 341 kB 16. 3. 2016 14:00

Pokud si v průběhu tohoto období kdykoliv stáhnete kompletní aktualizační soubor a tento spustíte - (viz varianta 1), pak se Vám již další části aktualizace nebudou při následných přihlášeních automaticky stahovat a Vaše aplikace bude připravena pro aktivaci na verzi 1.23.

Naopak, pokud se v těchto termínech nepřihlásíte, potom se Vám při jakémkoliv následném spojení s bankou automaticky stáhnou veškeré předchozí nestažené soubory.

V případě, že se přihlásíte až po 19. 3. 2016, stáhnou se všechny dílčí aktualizační soubory (cca 1,9 MB) najednou a zároveň se provede i aktualizace Profibanky na novou verzi 1.23.

Proces aktualizace

Samotný proces aktualizace na vyšší verzi bude iniciován centrálně z KB dne 19. 3. 2016 a aktualizace aplikace proběhne automaticky při prvním následném přihlášení do banky po tomto termínu. Při aktualizaci dat bude zobrazena hláška "Bude proveden upgrade Vaší aplikace" - klikněte na "OK" a tím spustíte samotný proces aktualizace, který bude trvat několik minut.

Pro operační systémy MS Windows XP, MS Windows Vista, MS Windows 7, MS Windows 8, MS Windows 8.1 a MS Windows 10 je nutné, aby tuto aktualizaci provedl uživatel s administrátorskými právy pro příslušný počítač (ideálně správce počítačové sítě).

V případě potřeby se, prosím, obraťte na telefonickou podporu na lince +420 955 551 552, kde Vám rádi poskytneme bližší informace.

Plaťte mezi účty v Komerční bance rychleji

Vaše platební příkazy zadané on-line během obchodního dne nově připíšeme na účet protistrany do 15 sekund od odeslání.

Zobrazte si nové informace o aktuálním použitelném zůstatku pro povolené přečerpání v cizích měnách

U aktuálního použitelného zůstatku jsou nově zobrazena dvě pole – „ Běžný zůstatek + dnešní činnost“ a „Běžný zůstatek + dnešní činnost + blokace“. Díky tomu tak získáte přesnější informace o disponibilních finančních zdrojích na běžných účtech v případě využívání produktu Víceměnový kontokorentní úvěr.

Zobrazte si nové informace o aktuálním použitelném zůstatku pro povolené přečerpání v cizích měnách

Využívejte nakoupené FX prostředky pohodlněji

Při importu cizoměnové tuzemské platby využívající nakoupené FX prostředky bude nově Profibanka automaticky nahrazovat měnu FX prostředků měnou protiúčtu. Pokud měna protiúčtu není uvedena, bude měna FX prostředků odvozena od měny účtu. Nebude již nutné, aby se měna FX prostředků shodovala s měnou platby.

Změny v odesílání zahraničních plateb vyplácených pomocí šeků

  • Měnu GBP můžete šekem odeslat pouze do Velké Británie a to do maximální výše 10 000 GBP.
  • Měnu USD je možné šekem odeslat do libovolné země v maximální výši 10 000 USD. Při odeslání šekem do Spojených států Amerických, není výše platby omezena.
  • Při odesílání měny EUR na Slovensko je automaticky zvolen typ poplatku OUR a není možné jej změnit.

Tyto změny platí jak pro odeslání platby pomocí formuláře Zahraniční platba tak v případě, že načítáte platby pomocí dávek.

Zadávejte SEPA platby a zahraniční platby v rámci ČR a na Slovensko bez chyb v čísle účtu

Nově vás upozorníme na chybu v čísle protiúčtu ve formátu IBAN u SEPA a zahraničních plateb v rámci ČR nebo na Slovensko. Kontrolujeme totiž IBAN dle národních standardů pro číslo účtu stejně jako např. u tuzemských plateb a to jak u přímého zadání do formuláře, tak při načítání plateb z účetních systémů.

Zobrazte si report z Přímého kanálu v Poznámkovém bloku

Při importu plateb pomocí Přímého kanálu máte nově možnost využít uložení reportu i ve formátu .txt, který jednoduše otevřete např. v Poznámkovém bloku. Pokud vám textový formát vyhovuje více než tabulkový formát .csv, můžete tuto volbu jednoduše nastavit v Administraci.

Zobrazte si report z Přímého kanálu v Poznámkovém bloku

Stahujte transakce pomocí Přímého kanálu za 24 měsíců zpětně

Přímý kanál nově umožňuje stažení účetních dat až za 24 měsíců zpětně namísto 1 měsíce. Data tak máte pohodlně k dispozici až po dobu dvou let.

Změna mezního času pro odesílání tuzemských plateb s konverzí

Zkracujeme čas pro zadání tuzemské platby s konverzí (měna platby je odlišná od měny Vašeho účtu, příp. měny účtu příjemce u plateb v rámci banky) z 20:30 na 17:00 hod. z důvodu nových postupu v rámci řízeni měnového rizika banky.

Produkty k porovnání

MojeBanka Business

Moderní a bezpečné internetové bankovnictví pro firemní zákazníky.

Detail

Mobilní banka Business ještě bezpečnější

Spravujte firemní účet v mobilní aplikaci bezpečněji díky zabezpečení od IBM.

Detail

Přímý kanál

Nadstavba služby MojeBanka Business, která jednoduše propojí banku s Vaším účetním systémem.

Detail

Multicash

Robustní aplikace, která Vám umožní jednoduchý přístup k účtům vedeným v různých bankách.

Detail