• Profibanka

    Komplexní a bezpečné profesionální řešení firemního platebního styku pro Vaše PC.

Výhodně

Ušetřete čas i peníze komplexním řešením firemních financí.

Výkonně

Zpracovávejte i velké objemy dat plynule a jednoduše.

Bezpečně

Spolehněte se na perfektní zabezpečení aplikace.

Novinky v Profibance

Proč KB?

Pracujte efektivně

Bankovnictví umí spolupracovat i s Vaším účetním systémem.

Zeptejte se

Nabídneme Vám profesionálně školenou uživatelskou podporu.

Neomezujte se

V rámci služby získáte širokou škálu on-line i off-line funkcí.

Jak mohu pořídit tento produkt?

Vyberte si pobočku, zanechte kontakt a my Vám zavoláme.

Na pobočce

Nechte vše na nás. Zanechte nám kontakt, zavoláme Vám.

Zavolejte mi

Co je Profibanka

  • určena pro podnikatele a firmy
  • umožňuje kdykoliv ovládat Vaše účtysnadno provádět platby i další operace
  • jedná se o jeden z nejkomplexnějších produktů PC bankovnictví
  • spojuje výhody internetového bankovnictví s výkonností lokálních aplikací, s možností práce offline
  • budete mít nepřetržitý přehled o pohybech na Vašich účtech a možnost lépe řídit firemní cash flow
  • ušetří Vám čas i peníze oproti platebnímu styku na pobočkách
  • je opatřena špičkovým zabezpečením založeném na standardech elektronického podpisu uloženého na čipové kartě
  • umožní zavést vícenásobnou autorizacipohodlně zpracovávat velké objemy dat
  • nabízíme cenové zvýhodnění kombinace služeb Profibanka a MojeBanka Business

Co je pro Vás důležité

  • pro internetovou komunikaci s KB potřebujete osobní certifikát na čipové kartě
  • co je osobní certifikát
    • slouží pro zabezpečení komunikace mezi Vámi a bankou – přihlašování a podepisování transakcí
    • je nezbytný pro užívání služby Profibanka
    • pro použití čipové karty je třeba nainstalovat čtecí zařízení
  • jak získat osobní certifikát
    • na pobočce KB uzavřete příslušnou smlouvu
    • následně si v internetovém Certifikačním průvodci uložíte váš nový osobní certifikát na čipovou kartu
    • certifikát na čipové kartě můžete také obdržet přímo na pobočce KB

Co by Vás dále mohlo zajímat

  • Profibanka Vám zajistí
    • aktuální informace o Vašich účtech, transakcích (aktuálních i starších),
    • nastavování filtrů a vyhledávacích funkcí pro rychlejší hledání požadovaných transakcí
    • zobrazení, stahování a tisk denních, týdenních, měsíčních nebo vlastních výpisů z účtu
    • možnost informovat obchodní partnery o odeslání platby z Vašeho účtu pomocí e-mailu nebo SMS zprávy
    • snadné provádění plateb i dalších operací
    • spolupráce s Vaším účetním systémem při zasílání příkazů i stahování transakční historie
    • nabízí ochranu Vašeho počítače před internetovými hrozbami pomocí prověřeného nástroje Trusteer Rapport 

Podpora

Uživatelská podpora na lince +420 955 551 552 je dostupná od 8:00 do 22:00 každý pracovní den.

Doklady

Připravte si 2 doklady totožnosti, např. občanský a řidičský průkaz.

Zmocnění k přístupu

Pro zmocnění dalších osob k přístupu na Váš účet musí dotyční na pobočce předložit stejné doklady.

Podmínky pro získání

Žadatel o produkt musí být starší 18 let.

Profi účet

Běžný účet se všemi nástroji pro pohodlnou obsluhu Vašich firemních financí.

Detail

Mobilní banka Business ještě bezpečnější

Spravujte firemní účet v mobilní aplikaci bezpečněji díky zabezpečení od IBM.

Detail

Přímý kanál

Nadstavba služby MojeBanka Business, která jednoduše propojí banku s Vaším účetním systémem.

Detail

KB eTrading

Internetová aplikace pro měnové obchody a termínovaná depozita.

Detail

Elektronická zástava pohledávek

Jednoduché řešení pro online předávání seznamů pohledávek mezi klientem a bankou.

Detail

Ceny a sazby

Ceny a sazby Komerční banky.

Detail

Aktualizace služby

Aktualizace služby Profibanka z verze 1.22 na novou verzi 1.23

Přípravu aktualizace aplikace Profibanka na verzi 1.23 je možné provést dvěma způsoby:

  • Jednorázové manuální stažení celého aktualizačního souboru vystaveného na této stránce od 7. 3. 2016.
  • Postupné automatické stahování dílčích aktualizačních souborů vždy po přihlášení do banky v období od 9. 3. 2016 do 16. 3. 2016.
Varianta 1: Jednorázové manuální stažení celého aktualizačního souboru od 7. 3. 2016 (doporučená varianta)

Postup přípravy pro aktivaci na vyšší verzi, která bude iniciována centrálně z KB dne 19. 3. 2016.

  1. Stáhněte si tento kompletní aktualizační soubor pcb_1_23.exe o velikosti cca 1,9 MB do libovolného adresáře.
  2. Po stažení soubor spusťte a postupujte dle pokynů, které se Vám zobrazí.
  3. Zobrazením hlášky o úspěšném dokončení je Vaše aplikace připravena pro aktualizaci na novou verzi 1.23, která proběhne při prvním spojení s bankou po 19. 3. 2016.

Tato varianta Vám umožní stáhnout a spustit kompletní aktualizační soubor najednou ve Vámi zvoleném čase s následujícími výhodami:

  • Nebudou se Vám již následně stahovat žádné dílčí soubory pro aktualizaci při dalších přihlášeních do aplikace a provádění aktualizace dat z banky.
  • V případě, že máte aplikaci Profibanka nainstalovanou na více stanicích, můžete tento kompletní soubor nahrát na všechny stanice bez nutnosti vícenásobného stahování aktualizačního souboru.

Tento aktualizační soubor si můžete stáhnout a spustit kdykoliv, ideální je však ve dnech 7. – 8. 3. 2016, než budou vystaveny dílčí soubory rozloženého automatického stažení.

Varianta 2: Rozložené automatické stažení 6 dílčích aktualizačních souborů od 9. 3. 2016

Kompletní aktualizační soubor aplikace Profibanka o velikosti cca 1,9 MB je rozložen do 6 dílčích souborů ve velikosti 136 – 769 kB.

Tyto dílčí aktualizační soubory budou postupně uvolňovány systémem KB od 9. 3. 2016 do 16. 3. 2016 automaticky při Vašem připojení do banky, a to v následujících termínech:

Přehled aktualizačních souborů
Aktualizační soubor Velikost Termín uvolnění
pcb_1_23_a.zip cca 217 kB 9. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_b.zip cca 769 kB 10. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_c.zip cca 136 kB 11. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_d.zip cca 162 kB 14. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_e.zip cca 149 kB 15. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_f.zip cca 341 kB 16. 3. 2016 14:00

Pokud si v průběhu tohoto období kdykoliv stáhnete kompletní aktualizační soubor a tento spustíte - (viz varianta 1), pak se Vám již další části aktualizace nebudou při následných přihlášeních automaticky stahovat a Vaše aplikace bude připravena pro aktivaci na verzi 1.23.

Naopak, pokud se v těchto termínech nepřihlásíte, potom se Vám při jakémkoliv následném spojení s bankou automaticky stáhnou veškeré předchozí nestažené soubory.

V případě, že se přihlásíte až po 19. 3. 2016, stáhnou se všechny dílčí aktualizační soubory (cca 1,9 MB) najednou a zároveň se provede i aktualizace Profibanky na novou verzi 1.23.

Proces aktualizace

Samotný proces aktualizace na vyšší verzi bude iniciován centrálně z KB dne 19. 3. 2016 a aktualizace aplikace proběhne automaticky při prvním následném přihlášení do banky po tomto termínu. Při aktualizaci dat bude zobrazena hláška "Bude proveden upgrade Vaší aplikace" - klikněte na "OK" a tím spustíte samotný proces aktualizace, který bude trvat několik minut.

Pro operační systémy MS Windows XP, MS Windows Vista, MS Windows 7, MS Windows 8, MS Windows 8.1 a MS Windows 10 je nutné, aby tuto aktualizaci provedl uživatel s administrátorskými právy pro příslušný počítač (ideálně správce počítačové sítě).

V případě potřeby se, prosím, obraťte na telefonickou podporu na lince +420 955 551 552, kde Vám rádi poskytneme bližší informace.

Zahraniční platby v rámci EHP (Evropského hospodářského prostoru) jen s typem poplatku SHA

Od 13. ledna 2018 můžete zadávat všechny zahraniční platby v jakékoliv měně po Evropě, přesněji do zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP), jen s typem poplatkem SHA. Za provedení zahraniční platby zaplatíte poplatek jak vy Komerční bance, tak i příjemce své bance. Všechny platby v eurech zasílané po Evropě budou zpracovány a zpoplatněny již jen jako SEPA platby.

Zahraniční platby po Evropě (EHP) nebude po 13. lednu 2018 možné zadávat s typem poplatku OUR (všechny poplatky za zahraniční platbu platíte vy) ani BEN (všechny poplatky za zahraniční platbu platí příjemce). Již zadané zahraniční platby s těmito typy poplatků se splatností po tomto datu budou odmítnuty a nebudou provedeny. Více informací o poplatcích najdete na internetových stránkách Komerční banky.

Doporučujeme:

Upravte si interní procesy pro zadávání zahraničních plateb, příp. upravte si účetní systém co nejdříve tak, abyste zadávali zahraniční platby v rámci EHP již jen výhradně s typem poplatku SHA. Vaši obchodní partneři, kterým jste zasílali zahraniční platby s typem poplatku OUR, neplatili za tyto platby své bance žádné poplatky. Nově však budou tyto zahraniční platby přijímat s typem SHA. Banka příjemce si tak za tyto zahraniční platby s typem poplatku SHA může účtovat poplatky.

Platby mezi účty KB jsou nyní rychlejší

Zrychlili jsme provádění plateb mezi účty vedenými v Komerční bance – nyní je provádíme do 5 sekund.

Produkty k porovnání

MojeBanka Business

Moderní a bezpečné internetové bankovnictví pro firemní zákazníky.

Detail

Mobilní banka Business ještě bezpečnější

Spravujte firemní účet v mobilní aplikaci bezpečněji díky zabezpečení od IBM.

Detail

Přímý kanál

Nadstavba služby MojeBanka Business, která jednoduše propojí banku s Vaším účetním systémem.

Detail

Multicash

Robustní aplikace, která Vám umožní jednoduchý přístup k účtům vedeným v různých bankách.

Detail