• Profibanka

    Komplexní a bezpečné profesionální řešení firemního platebního styku pro Vaše PC.

Výhodně

Ušetřete čas i peníze komplexním řešením firemních financí.

Výkonně

Zpracovávejte i velké objemy dat plynule a jednoduše.

Bezpečně

Spolehněte se na perfektní zabezpečení aplikace.

Novinky v Profibance

Více

Proč KB?

Pracujte efektivně

Bankovnictví umí spolupracovat i s Vaším účetním systémem.

Zeptejte se

Nabídneme Vám profesionálně školenou uživatelskou podporu.

Neomezujte se

V rámci služby získáte širokou škálu on-line i off-line funkcí.

Jak mohu pořídit tento produkt?

Vyberte si pobočku, zanechte kontakt a my Vám zavoláme.

Na pobočce

Nechte vše na nás. Zanechte nám kontakt, zavoláme Vám.

Zavolejte mi

Doklady

Připravte si 2 doklady totožnosti, např. občanský a řidičský průkaz.

Zmocnění k přístupu

Pro zmocnění dalších osob k přístupu na Váš účet musí dotyční na pobočce předložit stejné doklady.

Podmínky pro získání

Žadatel o produkt musí být starší 18 let.

Profi účet

Běžný účet se všemi nástroji pro pohodlnou obsluhu Vašich firemních financí.

Detail

Mobilní banka Business

Spravujte firemní účet kdekoliv.

Detail

Přímý kanál

Nadstavba služby MojeBanka Business, která jednoduše propojí banku s Vaším účetním systémem.

Detail

KB eTrading

Internetová aplikace pro měnové obchody a termínovaná depozita.

Detail

Elektronická zástava pohledávek

Jednoduché řešení pro online předávání seznamů pohledávek mezi klientem a bankou.

Detail

Sazebník

Podrobný sazebník a úrokové sazby Komerční banky.

Detail

Co je Profibanka

  • určena pro podnikatele a firmy
  • umožňuje kdykoliv ovládat Vaše účtysnadno provádět platby i další operace
  • jedná se o jeden z nejkomplexnějších produktů PC bankovnictví
  • spojuje výhody internetového bankovnictví s výkonností lokálních aplikací, s možností práce offline
  • budete mít nepřetržitý přehled o pohybech na Vašich účtech a možnost lépe řídit firemní cash flow
  • ušetří Vám čas i peníze oproti platebnímu styku na pobočkách
  • je opatřena špičkovým zabezpečením založeném na standardech elektronického podpisu uloženého na čipové kartě
  • umožní zavést vícenásobnou autorizacipohodlně zpracovávat velké objemy dat
  • nabízíme cenové zvýhodnění kombinace služeb Profibanka a MojeBanka Business

Co je pro Vás důležité

  • pro internetovou komunikaci s KB potřebujete osobní certifikát na čipové kartě
  • co je osobní certifikát
    • slouží pro zabezpečení komunikace mezi Vámi a bankou – přihlašování a podepisování transakcí
    • je nezbytný pro užívání služby Profibanka
    • pro použití čipové karty je třeba nainstalovat čtecí zařízení
  • jak získat osobní certifikát
    • na pobočce KB uzavřete příslušnou smlouvu
    • následně si v internetovém Certifikačním průvodci uložíte váš nový osobní certifikát na čipovou kartu
    • certifikát na čipové kartě můžete také obdržet přímo na pobočce KB

Co by Vás dále mohlo zajímat

  • Profibanka Vám zajistí
    • aktuální informace o Vašich účtech, transakcích (aktuálních i starších),
    • nastavování filtrů a vyhledávacích funkcí pro rychlejší hledání požadovaných transakcí
    • zobrazení, stahování a tisk denních, týdenních, měsíčních nebo vlastních výpisů z účtu
    • možnost informovat obchodní partnery o odeslání platby z Vašeho účtu pomocí e-mailu nebo SMS zprávy
    • snadné provádění plateb i dalších operací
    • spolupráce s Vaším účetním systémem při zasílání příkazů i stahování transakční historie
    • nabízí ochranu Vašeho počítače před internetovými hrozbami pomocí prověřeného nástroje Trusteer Rapport 

Podpora

Uživatelská podpora na lince +420 955 551 552 je dostupná od 8:00 do 22:00 každý pracovní den.

Aktualizace služby

Aktualizace služby Profibanka z verze 1.22 na novou verzi 1.23

Přípravu aktualizace aplikace Profibanka na verzi 1.23 je možné provést dvěma způsoby:

  • Jednorázové manuální stažení celého aktualizačního souboru vystaveného na této stránce od 7. 3. 2016.
  • Postupné automatické stahování dílčích aktualizačních souborů vždy po přihlášení do banky v období od 9. 3. 2016 do 16. 3. 2016.
Varianta 1: Jednorázové manuální stažení celého aktualizačního souboru od 7. 3. 2016 (doporučená varianta)

Postup přípravy pro aktivaci na vyšší verzi, která bude iniciována centrálně z KB dne 19. 3. 2016.

  1. Stáhněte si tento kompletní aktualizační soubor pcb_1_23.exe o velikosti cca 1,9 MB do libovolného adresáře.
  2. Po stažení soubor spusťte a postupujte dle pokynů, které se Vám zobrazí.
  3. Zobrazením hlášky o úspěšném dokončení je Vaše aplikace připravena pro aktualizaci na novou verzi 1.23, která proběhne při prvním spojení s bankou po 19. 3. 2016.

Tato varianta Vám umožní stáhnout a spustit kompletní aktualizační soubor najednou ve Vámi zvoleném čase s následujícími výhodami:

  • Nebudou se Vám již následně stahovat žádné dílčí soubory pro aktualizaci při dalších přihlášeních do aplikace a provádění aktualizace dat z banky.
  • V případě, že máte aplikaci Profibanka nainstalovanou na více stanicích, můžete tento kompletní soubor nahrát na všechny stanice bez nutnosti vícenásobného stahování aktualizačního souboru.

Tento aktualizační soubor si můžete stáhnout a spustit kdykoliv, ideální je však ve dnech 7. – 8. 3. 2016, než budou vystaveny dílčí soubory rozloženého automatického stažení.

Varianta 2: Rozložené automatické stažení 6 dílčích aktualizačních souborů od 9. 3. 2016

Kompletní aktualizační soubor aplikace Profibanka o velikosti cca 1,9 MB je rozložen do 6 dílčích souborů ve velikosti 136 – 769 kB.

Tyto dílčí aktualizační soubory budou postupně uvolňovány systémem KB od 9. 3. 2016 do 16. 3. 2016 automaticky při Vašem připojení do banky, a to v následujících termínech:

Přehled aktualizačních souborů
Aktualizační soubor Velikost Termín uvolnění
pcb_1_23_a.zip cca 217 kB 9. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_b.zip cca 769 kB 10. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_c.zip cca 136 kB 11. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_d.zip cca 162 kB 14. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_e.zip cca 149 kB 15. 3. 2016 14:00
pcb_1_23_f.zip cca 341 kB 16. 3. 2016 14:00

Pokud si v průběhu tohoto období kdykoliv stáhnete kompletní aktualizační soubor a tento spustíte - (viz varianta 1), pak se Vám již další části aktualizace nebudou při následných přihlášeních automaticky stahovat a Vaše aplikace bude připravena pro aktivaci na verzi 1.23.

Naopak, pokud se v těchto termínech nepřihlásíte, potom se Vám při jakémkoliv následném spojení s bankou automaticky stáhnou veškeré předchozí nestažené soubory.

V případě, že se přihlásíte až po 19. 3. 2016, stáhnou se všechny dílčí aktualizační soubory (cca 1,9 MB) najednou a zároveň se provede i aktualizace Profibanky na novou verzi 1.23.

Proces aktualizace

Samotný proces aktualizace na vyšší verzi bude iniciován centrálně z KB dne 19. 3. 2016 a aktualizace aplikace proběhne automaticky při prvním následném přihlášení do banky po tomto termínu. Při aktualizaci dat bude zobrazena hláška "Bude proveden upgrade Vaší aplikace" - klikněte na "OK" a tím spustíte samotný proces aktualizace, který bude trvat několik minut.

Pro operační systémy MS Windows XP, MS Windows Vista, MS Windows 7, MS Windows 8, MS Windows 8.1 a MS Windows 10 je nutné, aby tuto aktualizaci provedl uživatel s administrátorskými právy pro příslušný počítač (ideálně správce počítačové sítě).

V případě potřeby se, prosím, obraťte na telefonickou podporu na lince +420 955 551 552, kde Vám rádi poskytneme bližší informace.

Plaťte na Slovensko rychleji

Zahraniční a SEPA platby do Komerční banky na Slovensku vám nyní provedeme nejrychleji, jak je to možné, a nemusíte ani v internetovém bankovnictví zaškrtávat políčko „Urgentní platba“. Pokud zadáte platbu ve vámi zvolené měně do určeného času, vizte prosím tabulku níže, odepíšeme vám peníze z účtu v den zadání a připíšeme je příjemci v ten samý den. Při zadání platby po uvedeném čase vaši platbu příjemce obdrží následující obchodní den. Za tuto službu vám nebude účtován žádný příplatek.

Mezní časy pro platby z Komerční banky do Komerční banky na Slovensku
Měna MojeBanka, MojeBanka Business, Profibanka Multicash KB Pobočka
CAD, DKK, GBP, HUF, CHF, NOK, PLN, RUB, SEK 14:00 13:45 13:00
CZK, EUR, USD, SEPA platba 15:00 14:45 14:00

Využijte urgentní platby do zahraničí naplno

Zavádíme pro vás nově možnost provádět urgentní zahraniční platby v měnách HRK, HUF, PLN do 10:00 hodin a CAD do 14:00 hodin a dále posouváme čas pro zadání urgentní zahraniční platby v měně GBP z 13:00 hodin na 14:00 hodin. Prodlužujeme také čas pro zadání SEPA platby a zahraniční platby v měnách CZK, EUR, USD do Komerční banky na Slovensku z 14:00 hodin na 15:00 hodin.

Zadávejte SEPA platbu s rychlostí urgent flexibilněji

Zadáváte SEPA platbu s rychlostí urgent a potřebujete přenést dodatečné údaje o platbě (např. E2E referenci, účel platby, identifikaci plátce / původního plátce, identifikaci příjemce / konečného příjemce), nebo vám z nějakého jiného důvodu záleží na tom, aby byla SEPA platba v tentýž den připsána na účet příjemce ve formátu XML (jako SEPA platba)? Potom ji zadejte do 11:00 hodin, zaškrtněte políčko „Urgentní platba“, a do pole Kategorie účelu platby, do části Popis, vyplňte kódové slovo „SEPA“. Pokud nepotřebujete zadávat dodatečné údaje, stačí jen zaškrtnout políčko „Urgentní platba“ a zadat platbu do 14:00 hodin.

Produkty k porovnání

MojeBanka Business

Moderní a bezpečné internetové bankovnictví pro firemní zákazníky.

Detail

Mobilní banka Business

Spravujte firemní účet kdekoliv.

Detail

Přímý kanál

Nadstavba služby MojeBanka Business, která jednoduše propojí banku s Vaším účetním systémem.

Detail

Multicash

Robustní aplikace, která Vám umožní jednoduchý přístup k účtům vedeným v různých bankách.

Detail