Máme NOVINKY

Konečně můžete zadávat text s diakritikou na příkazu k úhradě

Taky vás mrzelo, že nemůžete vyplňovat na formuláři pro Příkaz k úhradě do polí pro Popis plátce a Popis pro příjemce písmena s háčky a čárkami? Máme pro vás dobrou zprávu, protože od srpna již můžete do těchto polí zadávat nejen písmena s háčky a čárkami, ale i s kroužky a dalšími diakritickými znaky. Texty tak budou konečně jednoznačné a srozumitelné.

Vyslyšeli jsme tak vaše doporučení, abychom s tímto nedostatkem něco udělali a stalo se. Pokud vás napadne cokoliv dalšího, co bychom měli zlepšit, zavolejte nám na Infolinku KB 800 521 521.

Text s diakritikou na příkazu k úhradě

Zjednodušili jsme formulář pro povolení SIPO

Proč dělat věci složitě, když jdou dělat jednoduše? Pro založení Povolení SIPO, kterým platíte například nájem, elektřinu případně jiné služby, stačí v aplikaci MojeBanka zadat pouze 3 údaje a je hotovo. Stačí nám pouze spojovací číslo, limit inkasa a platnost, od kdy chcete, aby bylo povolení účinné. Navíc si můžete na formuláři zadat Poznámku, do které si můžete vložit například název pro toto povolení.

Pozn.: Pokud stihnete zadat Povolení SIPO do 24.dne v měsíci, je možné jeho účinnost nastavit od začátku následujícího měsíce.

Formulář pro povolení SIPO

Exotika v KB

Víte, že Komerční banka vám umožní poslat platbu například i ve filipínských pesech nebo v thajských bahtech? Ano, těchto plateb není mnoho, ale pokud platby v „exotických měnách“ potřebujete nutně provést, Komerční banka vám dokáže pomoci.

O platbách v „exotických měnách“ se dočtete například i v časopise Export Journal. Dozvíte se, v jakých měnách platí za zboží čeští exportéři, kteří obchodují se zeměmi jihovýchodní Asie, jaká specifika mají platby do těchto zemí, na co si dát pozor, apod. V rozhovoru pro Export Journal odpovídala na tyto a další otázky Jana Švábenská, výkonná ředitelka pro Transakční a platební služby v Komerční bance. Přečtěte si celý rozhovor (v odkazu na stránce 43–46).

Exotika v KB

Zjednodušili jsme povolení inkasa

Zakládali jste v MojeBanka povolení inkasa, aby si z vašeho účtu v Komerční bance mohl třeba operátor mobilních služeb inkasovat (strhávat) platby za měsíční paušál, provolané minuty a za probrouzdaná data? Ve formuláři se některým z vás zdálo pole „počet dní mezi inkasy“ nesrozumitelné, a proto jsme se rozhodli s tím něco udělat.

Nově vyplňujete v povolení inkasa namísto počtu dní mezi inkasy „frekvenci“, obdobně jako u trvalých příkazů. Většinou využijete frekvenci měsíční, což znamená, že z vašeho účtu v KB nebude odepsána částka inkasa do stanoveného limitu jedné platby častěji než jednou za měsíc.

V povolení inkasa si můžete zvolit i denní, týdenní a ve specifických případech i neomezenou frekvenci. Kdy použít neomezenou frekvenci se dozvíte v článku následující měsíc.

Zjednodušili jsme povolení inkasa

Trvalé příkazy založíte, změníte i zrušíte ve službě Mobilní banka Business

Trvalé příkazy jsou velmi dobrými pomocníky při placení pravidelně se opakujících plateb ve stejné částce. Většina klientů jich má založených hned několik.

Nově můžete zřídit, změnit i zrušit trvalé příkazy i ve službě Mobilní banka Business.

Když potřebujete změnit částku trvalého příkazu (třeba po snížení zálohy za odběr elektřiny), nemusíte už čekat až na večer, kdy si sednete doma k počítači a změnu provedete v aplikaci MojeBanka. Nově změnu v trvalém příkazu provedete kdykoliv a kdekoliv přes Mobilní banka Business.

Stáhněte si aplikaci Mobilní banka Business.

Mobilní banka Business - iOS