• Přímý kanál

    Nadstavba služby MojeBanka Business, která jednoduše propojí banku s Vaším účetním systémem.

Ve velkém

Realizujte velké množství transakcí jednoduše a automaticky.

Přehledně

Pracujte v prostředí svého účetního a ekonomického systému.

Bezpečně

Chraňte všechny transakce špičkovým zabezpečením.

Úsporně

Zadávejte platební příkazy levněji než na pobočce.

Proč KB?

Plaťte bezpečně

Špičkové bezpečnostní řešení na bázi elektronického podpisu.

Zeptejte se

K dispozici profesionálně vyškolená uživatelská podpora.

Za jednu cenu

Se službami MojeBanka Business a Profibanka za stejnou cenu.

Jak mohu pořídit tento produkt?

Vyberte si pobočku, zanechte kontakt a my Vám zavoláme.

Na pobočce

Nechte vše na nás. Zanechte nám kontakt, zavoláme Vám.

Zavolejte mi

Stahujte transakce pomocí Přímého kanálu za 24 měsíců zpětně

Přímý kanál nově umožňuje stažení účetních dat až za 24 měsíců zpětně namísto 1 měsíce. Data tak máte pohodlně k dispozici až po dobu dvou let.

Zobrazte si report z Přímého kanálu v Poznámkovém bloku

Při importu plateb pomocí Přímého kanálu máte nově možnost využít uložení reportu i ve formátu .txt, který jednoduše otevřete např. v Poznámkovém bloku. Pokud vám textový formát vyhovuje více než tabulkový formát .csv, můžete tuto volbu jednoduše nastavit v Administraci.

Zobrazte si report z Přímého kanálu v Poznámkovém bloku

Změny v odesílání zahraničních plateb vyplácených pomocí šeků

  • Měnu GBP můžete šekem odeslat pouze do Velké Británie a to do maximální výše 10 000 GBP.
  • Měnu USD je možné šekem odeslat do libovolné země v maximální výši 10 000 USD. Při odeslání šekem do Spojených států Amerických, není výše platby omezena.
  • Při odesílání měny EUR na Slovensko je automaticky zvolen typ poplatku OUR a není možné jej změnit.

Tyto změny platí jak pro odeslání platby pomocí formuláře Zahraniční platba tak v případě, že načítáte platby pomocí dávek.

Zadávejte SEPA platby a zahraniční platby v rámci ČR a na Slovensko bez chyb v čísle účtu

Nově vás upozorníme na chybu v čísle protiúčtu ve formátu IBAN u SEPA a zahraničních plateb v rámci ČR nebo na Slovensko. Kontrolujeme totiž IBAN dle národních standardů pro číslo účtu stejně jako např. u tuzemských plateb a to jak u přímého zadání do formuláře, tak při načítání plateb z účetních systémů.

Změna mezního času pro odesílání tuzemských plateb s konverzí

Zkracujeme čas pro zadání tuzemské platby s konverzí (měna platby je odlišná od měny Vašeho účtu, příp. měny účtu příjemce u plateb v rámci banky) z 20:30 na 17:00 hod. z důvodu nových postupu v rámci řízeni měnového rizika banky.

Co je Přímý kanál

  • efektivní nadstavba služby MojeBanka Business
  • rychlá a jednoduchá správa bankovního účtu v prostředí Vašeho účetního systému, která Vám umožní:
    • neustálý přehled o pohybech na Vašich účtech
    • odesílání velkého množství platebních příkazů a stahování velkého množství transakcí najednou
    • hromadné odesílání tuzemských i zahraničních plateb
    • stahování transakční historie, avíz, výpisů z platebních karet a elektronických výpisů ve formátu PDF
    • automatické stahování dat
  • automatické stahování dat probíhá pomocí firemního certifikátu bez nutnosti zadávat heslo
  • špičková úroveň zabezpečení komunikace mezi Vámi a bankou i při podepisování příkazů v rámci služby
    • veškerá komunikace je šifrovaná
    • každou aktivní operaci podepisuje uživatel svým elektronickým podpisem uloženým na čipové kartě

Co je pro Vás důležité

Co by Vás dále mohlo zajímat

  • spolupracuje s většinou běžných účetních softwarů
  • jedná se o levnější a rychlejší způsob zadávání platebních příkazů než na pobočce
  • profesionální uživatelská podpora je Vám k dispozici na lince +420 955 551 552 každý pracovní den od 8:00 do 22:00 hodin
  • transakční historie se automaticky načítá do Vašeho účetního systému
  • službu můžete využívat nonstop
  • služba má jednoduché a srozumitelné ovládání
  • nabízeno společně se službami MojeBanka BusinessProfibanka

Doklady

Připravte si 2 doklady totožnosti, např. občanský a řidičský průkaz.

Podmínky pro získání

Žadatel o produkt musí být starší 18 let.

Podpora

Uživatelská podpora na lince +420 955 551 552 je dostupná od 8:00 do 22:00 každý pracovní den.

MojeBanka Business

Moderní a bezpečné internetové bankovnictví pro firemní zákazníky.

Detail

Mobilní banka Business ještě bezpečnější

Spravujte firemní účet v mobilní aplikaci bezpečněji díky zabezpečení od IBM.

Detail

Profibanka

Komplexní a bezpečné profesionální řešení firemního platebního styku pro Vaše PC.

Detail

Přijímání platebních karet na internetu

Platební brána a doplňkové služby umožní Vašim zákazníkům snadné placení ve Vašem eshopu.

Detail

Sazebník

Podrobný sazebník a úrokové sazby Komerční banky.

Detail

Instalace služby

Jak získat Přímý kanál?

Pokud máte uzavřenou smlouvu o využívání služby Přímý kanál, můžete si zde jednoduše stáhnout instalační soubor a začít službu plně využívat.

Jaké jsou předpoklady pro používání služby Přímý kanál?

Pro využívání služby Přímý kanál je nutno mít uzavřenu smlouvu o používání přímého bankovnictví KB na Vaší domovské pobočce.

Instalaci aplikace snadno provedete buď stažením z této stránky (doporučeno – postup uvádíme dále) nebo po spuštění instalace z DVD Profibanka.

Jak probíhá instalace?

  • Stáhněte si instalační soubor (velikost cca 6,65 MB).
  • Po stažení instalační soubor spusťte – jednoduchou instalací Vás provede instalační průvodce (pokud používáte operační systém Windows XP, je nutné být přihlášen jako administrátor počítače).
  • Nastavení programu proveďte dle nápovědy nebo příručky.
  • Vytvoří se ikona pro spuštění programu v nabídce START a na ploše Windows.

Upozornění:
Pro nastavení programu potřebujete mít k dispozici Vaše identifikační číslo, které najdete ve Smlouvě v bodě 2. Každý uživatel musí mít pro komunikaci s KB platný osobní nebo firemní certifikát. V případě že provádíte aktualizaci aplikace, není nastavování nutné.

Podpora uživatelů aplikace

Bezplatná uživatelská a technická podpora aplikace Přímý kanál je Vám k dispozici na telefonním čísle +420 955 551 552.

Pro Vaše podněty a dotazy můžete rovněž použít e-mail primykanal@kb.cz

Aktualizace služby

Aktualizace služby Přímý kanál na verzi 21.1.7

Abyste mohli využívat nových funkčností aplikace Přímý kanál, je třeba provést dne 25. 3. 2017 nebo později následující kroky:

  1. Na svůj počítač si z tohoto místa stáhněte samorozbalovací aktualizační soubor o velikosti cca 1,89 MB. Samotné stažení se neprovádí přes program Přímý kanál, ale přes webový prohlížeč.
  2. V případě, že aplikaci používáte na více počítačích, je možné tento aktualizační soubor nakopírovat na tyto další počítače (není třeba jednotlivě stahovat na každý počítač).
  3. Poklepáním na stažený soubor spusťte aktualizaci, která se provede automaticky.

Upozornění: pro operační systémy Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 a Windows 10 je nutné, aby toto spuštění provedl uživatel s administrátorským přístupem k danému počítači (ideálně správce počítačové sítě).

Alternativně je možné stáhnout a spustit celý instalační soubor. Nejedná se o aktualizační soubor, ale o celou kompletní instalaci programu Přímý kanál verze 21.1.7.

Spolupráce s účetními systémy

Přímý kanál je určen především pro jednoduchou a efektivní komunikaci mezi Vaším účetním systémem a bankou.

Jednoduchost, rychlost a spolehlivost služby Přímý kanál lze nejlépe využít ve spolupráci s níže uvedenými ekonomickými a účetními systémy.

Při komunikaci s bankou v rámci těchto produktů je možné pohodlně posílat platební příkazy a stahovat bankovní výpisy přímo z prostředí účetního systému.

K systémům, s nimiž je Přímý kanál plně integrován a které Vám doporučujeme používat, patří:

Účetní a ekonomické systémy pro malé a střední podniky

Účetní a ekonomické systémy pro střední a větší podniky

Produkty k porovnání

Multicash

Robustní aplikace, která Vám umožní jednoduchý přístup k účtům vedeným v různých bankách.

Detail