• Tuzemský bezhotovostní platební styk

    Úhrady a převody peněžních prostředků mezi účty vedenými u bank v České republice.

Chytře

Zadávejte příkazy chytře z mobilu, počítače, telefonu nebo na pobočce.

Chci platit chytře

Bezpečně

Vaše platby zpracujeme bezpečně a spolehlivě.

Rychle

Příkaz mezi účty v KB zaúčtujeme okamžitě.

On-line

Využijte služeb internetového nebo mobilního bankovnictví.

Proč KB?

Bez komplikací

Platební příkaz zadáte on-line snadno, rychle a bezpečně.

Vyberte si

Nabízíme kompletní škálu platebních instrumentů.

Poradíme

Zákaznická podpora je k dispozici denně od 8 do 22 hodin.

Jak mohu pořídit tento produkt?

Vyberte si pobočku, zanechte kontakt a my Vám zavoláme.

Na pobočce

Nechte vše na nás. Zanechte nám kontakt, zavoláme Vám.

Zavolejte mi

Sazebník

Podrobný sazebník a úrokové sazby Komerční banky.

Detail

Co je Tuzemský bezhotovostní platební styk

  • umožňuje provádět bezhotovostní převody peněžních prostředků formou úhrad a inkasa:
    • v Kč a v cizí měně mezi účty v KB
    • v Kč do jiných bank v ČR účtované prostřednictvím České národní banky
  • může jej využít každý, kdo má v KB vedený účet určený pro platební styk
  • úhrady a inkasa v Kč nebo v cizí měně v rámci banky provádíme neprodleně
  • všechny platební příkazy můžete zadávat až 364 před požadovaným dnem splatnosti

Co by Vás dále mohlo zajímat

  • Příkazy k úhradě i příkazy k inkasu můžete vhazovat do samoobslužného boxu, pokud jsou na částku do 500 000 Kč
  • Pro inkasa v rámci banky musí být měna platby stejná jako měna účtu plátce inkasa a měna účtu příjemce inkasa
  • Pro expresní platby v Kč do jiných bank v ČR zaručujeme připsání platby na účet banky příjemce, pokud jsou do 500 000 Kč, pokud je zadáte
    • prostřednictvím přímého bankovnictví zadáváte „expres“ příkaz v den splatnosti až do 14. hodiny
    • papírovým příkazem super expres zadáváte příkaz v den splatnosti nejpozději do 11:30 hodin na pobočce
  • trvalé příkazy k úhradě v Kč i v cizí měně slouží pro opakované převádění pevné částky v Kč nebo cizí měně v pevném termínu na účet stejného příjemce
    • příkaz lze zřídit, změnit či zrušit v přímém bankovnictví nebo na pobočce, papírový příkaz s částkou do 100 000 Kč lze vhodit do samoobslužného boxu
    • příkazy mohou být zadány i mezi účty v KB v různých měnách, do jiné banky pouze v Kč
  • Rozlišujeme 3 typy automatických převodů:
    • převod nadměrného zůstatku s pevným termínem (čisticí převod) – zadáte limit, termín a parametry převodu; pokud je v termínu překročen limit, je proveden převod
    • převod nadměrného zůstatku bez pevného termínu – zadáte limit a parametry převodu; pokud je překročen limit, je proveden převod
    • převod pro udržení minimálního zůstatku – zadáte limit a parametry převodu; pokud zůstatek na účtu klesne pod limit, je proveden převod z jiného účtu u KB
  • Platby SIPO lze využít pouze u účtů pro fyzické osoby (občany)
    • SIPO lze zřídit, změnit i zrušit v přímém bankovnictví, papírový příkaz lze vhodit do samoobslužného boxu
    • zúčtování provádíme v 11.–13. dni v měsíci, pokud na účtu nejsou dostatečné prostředky, druhý pokus o zaúčtování je proveden v 19.–21. dni v měsíci
  • povolení inkasa si určíte limit, frekvenci plateb a účet, který může z Vašeho účtu inkasovat
    • úhrada probíhá na základě požadavku příjemce platby
    • inkaso lze zadat, změnit či zrušit v přímém bankovnictví nebo na pobočce, papírový příkaz s částkou do 100 000 Kč lze vhodit do samoobslužného boxu
  • Platby je možné zadávat
    • On-line
    • Importovat v dávce prostřednictvím služeb přímého bankovnictví: MojeBanka Business, Profibanka, Přímý kanál nebo přes aplikaci MultiCash KB