Vítejte v Komerční bance

S námi se neztratíte

Přístup k financím

VÍCE
Přístup k financím

Pro správu svých financí využívejte internetové, mobilní a telefonní bankovnictví KB.

Pro informace o pohybech na Vašem účtu, o platbách kartou a pro další upozornění si můžete nastavit zasílání SMS zpráv nebo e‑mailů.

Svůj účet můžete ovládat jednoduše. Stáhněte si zdarma aplikaci Mobilní banka. Nastavení pak provedete snadno a rychle v internetovém bankovnictví nebo v pobočce.

Linka podpory pro internetové a mobilní bankovnictví +420 955 551 552

mojebanka.cz

Mobilní banka
Mobilní banka

Převod plateb na nový účet

VÍCE
Převod plateb na nový účet

Pokud přestupujete z jiné banky k nám, stačí vyplnit jednoduchý formulář „Žádost o změnu banky“ a my převody Vašich trvalých příkazů a inkas zařídíme za Vás.

www.kb.cz/zmena-banky

PIN a aktivace karty

VÍCE
PIN a aktivace karty

Kartu Vám doručíme na Vaši korespondenční adresu. Návod na zjištění PIN najdete v dokumentu, který je přiložený ke kartě. Kartu je nutné aktivovat. Aktivaci karty provedete výběrem hotovosti v bankomatu nebo kontaktní platbou v obchodě.

Informace o platebních kartách.

Bezpečnost

Pro zajištění Vaší maximální spokojenosti a bezpečnosti při používání internetového bankovnictví si přečtěte Desatero bezpečnosti a podívejte se, jak ochránit svůj počítač.

V případě ztráty či odcizení platební karty nás co nejdříve kontaktujte na čísle Klientské linky KB. Chráníme Vaše finance 24 hodin denně.

Odpovědi na Vaše dotazy

Rádi Vám zodpovíme jakékoli otázky, a proto nás kdykoli kontaktujte přes bezplatnou infolinku nebo e‑mail.

Sjednejte si se svým bankovním poradcem osobní schůzku. Můžete si ji domluvit telefonicky nebo přes své internetové bankovnictví.

Přejeme Vám, ať jste s námi spokojení!

Vaše Komerční banka