Jak si propojit účty z Hello bank!

Jak si propojit účty z internetového bankovnictví Hello bank! do internetového bankovnictví KB - MojeBanka a Mobilní banka

Kde začít

V internetovém bankovnictví Mojebanka po přihlášení naleznete v menu "Účty" volbu "Přidat účet u jiné banky".

Návod

Další možností je tlačítko "Přidat banku" na hlavní stránce Mojebanka. Opět je nutné se přihlásit.

Návod

Přidat účet je taktéž možné přes aplikaci Mobilní banka

Krok 1

Na stránce „Připojení účtů z jiných bank“ vyberte „Hello bank!“ a klikněte na tlačítko „Pokračovat“ v dolním rohu.

Návod

UPOZORNĚNÍ:

Pokud jste již v minulosti měli připojený účet Hello bank! ke svému účtu v Komerční bance, pokračujte prosím v postupu krokem 6.

Pokud účet v Hello bank! připojujete ke svému účtu v Komerční bance poprvé, pokračujte krokem 2.

Krok 2

Budete přesměrováni do Hello bank! , což může chvíli trvat.

Návod

Krok 3

Jakmile se vám zobrazí formulář Hello  bank! pro přidání aplikace Komerční banky, a.s,  pokračujte podle pokynů.

Nejdříve uvedete své přihlašovací údaje a potvrdíte:

Návod

Druhým krokem je výběr účtu. UPOZORNĚNÍ: Přestože se v seznamu nabízených účtů k připojení zobrazuje také účet HelloPay (kreditní karta), nelze tento účet připojit.

Návod

V posledním kroku výběr účtů podle pokynů potvrdíte a dokončíte připojení.

Návod

Krok 4

Dochází k přesměrování zpět do Komerční banky.

Návod

Krok 5

Po dokončení přesměrování se v internetovém bankovnictví Komerční banky zobrazí kartička s informacemi o vašem připojeném účtu.

Návod

Zároveň se účet spolu s údajem o platnosti připojení zobrazí na seznamu připojených účtů.  (V menu na horní liště zvolte Účty a zde Přehled připojených účtů)

Návod

Krok 6 - Následující kroky použijte v případě prodloužení připojení

Pokud už jste měli připojené vaše účty v Hello bank! do internetového bankovnictví v Komerční bance a chcete připojení prodloužit, ověřte, zda není přístup ještě platný a v takovém případě deaktivujte, prosíme, nejdříve vaše připojení v internetovém bankovnictví Hello bank!.

Postup:

Přihlásíte se do internetového bankovnictví Hello bank!. Na horní liště kliknete na označení vašeho jména a zobrazí se menu, ve kterém zvolíte Nastavení.

Návod

V nastavení vyhledáte Aplikace třetích stran a zde aplikaci Komerční banka, a.s.

Návod

Po rozkliknutí se zobrazí

Návod

Zde kliknete na tlačítko Deaktivace a potvrdíte výběr. Zobrazí se potvrzení deaktivace.

Návod

Nyní můžete odejít z internetového bankovnictví Hello bank!, vrátit se do internetového bankovnictví Komerční banky a připojit svoje účty v Hello bank! do svého internetového bankovnictví v Komerční bance tak, jak je popsáno na začátku tohoto návodu.