800 521 521  Zavoláme Vám


Hlavní stránka  Lidé  Občané  Vše, co KB nabízí  MojeBanka

MojeBanka

Dynamický, moderní a bezpečný způsob komunikace s bankou.

Služba MojeBanka je určena:

  • občanům, podnikatelům a firmám

Charakteristika služby MojeBanka:

  • moderní služba KB umožňující provádět každodenní bankovní operace prostřednictvím internetu
  • nepřetržitý přístup do banky z počítače připojeného k internetu z pohodlí svého domova či kanceláře
  • pomocí MojeBanka můžete obsluhovat všechny své účty, které lze určením rozsahu přístupových práv zpřístupnit i více uživatelům
  • zapamatovatelný design, který poskytuje uživatelsky přívětivé ovládání
  • bezpečnostní řešení je navrženo v souladu se standardy elektronického podpisu
    • špičková úroveň zabezpečení v obou směrech komunikace
      • při komunikaci mezi bankou a uživatelem
      • při podepisování příkazů v rámci služby
    • veškerá komunikace probíhá v protokolu SSL (Secure Socket Layer)
    • každou aktivní operaci uživatel podepisuje svým elektronickým podpisem
    • v případě certifikátu v souboru je každá operace doplněna autorizačním SMS kódem

Výhody služby MojeBanka:

  • výrazná úspora času při vyřizování vašich finančních záležitostí – odpadá nutnost navštěvovat pobočku
  • neustálá kontrola nad pohyby na účtech
  • okamžitý přehled o aktuálním zůstatku
  • kdykoliv k dispozici – každý den v roce, v kteroukoli denní či noční dobu
  • velmi jednoduché a srozumitelné ovládání
  • finanční úspory – zadávání příkazů je levnější než na pobočce
  • vyspělé bezpečnostní řešení založené na standardech elektronického podpisu
  • profesionálně vyškolená uživatelská podpora na lince +420 955 551 552
  • služba je dostupná rovněž v anglickém jazyce

Služba MojeBanka umožní:

  • Mít aktuální informace o účtech a transakcích
    • aktuální informace o všech účtech a dalších produktech, které máte prostřednictvím služby zpřístupněny a nabízí nejčastěji používané funkce
    • transakční historie Vám umožňuje prohlížet si historii příkazů zúčtovaných na vybraném účtu
    • zasílání SMS zpráv, e-mailů nebo faxů o nejrůznějších událostech na účtech (např. informace o zůstatku, informace o přijatých platbách, oznámení o operacích platební kartou atd.)
    • přehled aktuálních dostupných úvěrových limitů pro možnost okamžitého získání úvěru bez dokládání příjmů a bez zajištění
    • informace o zajímavých nabídkách KB či o důležitých provozních záležitostech prostřednictvím služby „Schránka“
  • Získávat elektronické výpisy k účtům a platebním kartám
    • stahování elektronických výpisů k účtům a platebním kartám s možností úplného zrušení zasílání papírových výpisů
    • úprava limitů platebních karet, povolení / zablokování karet pro platby na internetu
  • Snadno provádět platby a další operace
    • jednoduché zadávání příkazů k úhradě a inkasu, trvalých příkazů, povolení k inkasu, SIPO či inkasu pro Teléfonica O2
    • možnost dobíjení kreditu mobilních telefonů všech tuzemských operátorů a v případě Vodafone i platit faktury za jeho služby
    • snadné vyplňování údajů u zahraničních plateb s využitím průvodce
    • možnost přednastavení šablon s informacemi o pravidelných platbách
    • vícenásobná kontrola nad provedenými transakcemi – podle principu „účetní připravuje, manažer autorizuje“
    • možnost vlastního pojmenování účtů
  • Sjednat spotřebitelský úvěr nebo kreditní kartu on-line
    • v případě předschváleného limitu, který MojeBanka zobrazuje, lze celý proces až po načerpání částky na běžný účet provést z pohodlí domova
  • Investovat do podílových fondů
    • možnost on-line uzavřít smlouvu o investování do podílových fondů
    • z pohodlí svého domova či kanceláře můžete investovat do široké nabídky fondů IKS a SGAM, provádět odkupy podílových listů a přestupy mezi fondy
  • Ovládat pohodlně vaše účty – kdykoli a kdekoli
    • službu můžete používat kdekoli a kdykoliv na celém světě prostřednictvím počítače připojeného k internetu bez ohledu na otevírací dobu banky
    • MojeBanka nabízí přehledné menu a intuitivní ovládání. Základní nástroje jsou dostupné přímo z hlavní stránky aplikace
  • Využívat servis a poradenství
    • 24 hodin denně je k dispozici profesionální uživatelská podpora na telefonní lince +420 955 551 552
  • Objednat si další služby KB
    • pomocí jednoduchého formuláře si lze vyžádat podrobné informace o dalších službách KB a vybrané služby si objednat
    • telefonní bankéř Vás bude kontaktovat v době, kterou si sami zvolíte
Nezbytnosti k MojeBanka:
  • pro uzavření smlouvy je třeba přinést platný průkaz totožnosti
    • občané ČR: občanský průkaz
    • cizinci s trvalým pobytem v ČR: průkaz o povolení k pobytu pro cizince s vyznačením trvalého pobytu v ČR
    • cizinci bez trvalého pobytu v ČR: cestovní pas
  • pro zmocnění dalších osob k přístupu na Váš účet se dotyčné osoby musí dostavit na pobočku se stejnými doklady.
  • pro založení firemního účtu u KB přineste rovněž živnostenský list nebo výpis z obchodního rejstříku.
  • Osobní certifikát
    • první nezbytný krok pro založení služby MojeBanka je vytvoření osobního certifikátu v souboru nebo na čipové kartě
    • pro používání osobního certifikátu v souboru je nezbytné mít pro aktivní operace registrované mobilní telefonní číslo pro zasílání autorizačních SMS zpráv
    • certifikát bude sloužit pro zabezpečení komunikace mezi Vámi a bankou – pro přihlašování a při podepisování jednotlivých transakcí
    • osobní certifikát má podobu souboru a může být uložen na přenosném médiu (na disketě, USB flash disku, CD) nebo na čipové kartě (v případě použití čipové karty je nutné nainstalovat čtecí zařízení)
Jak získat osobní certifikát KB?
  • Na své pobočce Komerční banky uzavřete příslušnou smlouvu. Následně si doma vyzvedněte funkční osobní certifikátCertifikačního průvodce.
  • Pro použití certifikátu na čipové kartě navštivte svoji pobočku Komerční banky. Zde uzavřete příslušnou smlouvupoužití certifikátu na čipové kartě a na místě obdržíte funkční osobní certifikát na čipové kartě.

Jak získat MojeBanka?

  • kontaktujte svého bankovního poradce
  • volejte bezplatnou Infolinku KB 800 521 521

Vyhledávání

Hlavní navigace