Nové způsoby přihlášení

Podívejte se na novinky v přihlašování do internetového bankovnictví KB.

Vyberte si nový způsob přihlášení do internetového bankovnictví. KB Klíč pro chytré telefony nebo Bezpečnostní heslo pro tlačítkové telefony.

Končíme s certifikáty! Přejděte na některý z nových způsobů přihlášení.
Od 17.4. 2019 již nebude možné prodloužit platnost certifikátu v souboru.

woow

Nová přihlašovací stránka

  • Stránka slouží k přihlášení do MojeBanka, MojeBanka Business, eTradingu a portálu MůjProfil.
  • Díky jejímu jednoduchému vzhledu pro vás bude přihlášení velice snadné.
  • Nevidím nebo nemohu vybrat certifikát
Co vás čeká na přihlašovací stránce?

Samotná stránka podporuje uložení certifikátu/jména na počítači, kterému věříte. Pro uložení zaškrtněte políčko Pamatuj si mě.

Nová přihlašovací stránka také podporuje více uživatelů. Pokud sdílíte svůj počítač např. s rodinou, rozbalením roletky si vyberete své vlastní přihlašovací údaje. Kliknutím na křížek vymažete uživatele z nabídky.

Samotné políčko pro přihlašovací jméno je volně editovatelné. Klikněte do něj, vymažte text a zadejte své uživatelské jméno, které jste si zvolil pro nové způsoby přihlášení.

Pro vstup do MojeBanka, MojeBanka Business a eTradingu můžete vyzkoušet nové způsoby přihlášení, které nepotřebují certifikát.

Končíme s certifikáty! Přejděte na některý z nových způsobů přihlášení.
Od 17.4. 2019 již nebude možné prodloužit platnost certifikátu v souboru

Používáte chytrý telefon se systémem Android nebo iOS?
KB Klíč je dělaný přímo pro Vás!

TIP 1: Pokud nemáte chytrý telefon, podívejte se prosím na záložku Bezpečnostní heslo.

TIP 2: Pokud využíváte MojíBanku, MojíBanku Business a eTrading pro firemní účely ujistěte se, že způsob přihlášení, který si vyberete je firmou preferovaný.

TIP 3: V případě, že Vám ještě nebylo 18 let, je potřeba změnit způsob přihlášení do internetového bankovnictví na pobočce spolu s vaším zákonným zástupcem. Nový způsob není možné sjednat online.

Hodí se vědět

 KB Klíč je aplikace určená pro chytré mobilní telefony s Androidem 4.1 a vyšším, nebo pro telefony s iOS od verze 9.

Pro přihlašování už nebudete potřebovat žádný certifikát! Pouze si zvolíte vlastní uživatelské jméno (např. email), které budete vyplňovat na přihlašovací stránce.

Při samotném přihlášení Vám pak na telefon přijde upozornění, prostřednictvím kterého přejdete do aplikace KB Klíč. Zde zadáte PIN nebo otisk prstu či scan obličeje a jste přihlášeni v internetovém bankovnictví na vašem počítači.

Kromě přihlášení slouží KB Klíč také pro autorizaci platebních příkazů, provádění změn a podepisování dokumentů v aplikaci MojeBanka a v MojeBanka Business.

Jak KB Klíč přesně funguje a jak jej můžete získat, se dozvíte v přehledných video návodech.

TIP. Naše internetové bankovnictví umožňuje uložení vašeho uživatelského jména na počítači kterému věříte. Pro uložení při přihlášení zaškrtněte políčko "Pamatuj si mě".

  • Funguje i bez připojení telefonu k internetu
  • Zvolíte si vlastní uživatelské jméno
  • Umožňuje přihlášení z jakéhokoli zařízení bez nutnosti instalace certifikátu
  • Podporuje otisk prstu nebo scan obličeje
  • Odblokování přístupu (po opakovaném chybném zadání PINu) pomocí bankomatu KB – není nutné chodit na pobočku

Po aktivaci nového způsobu přihlášení není potřeba certifikát blokovat.
K jeho zablokování dojde automaticky, jakmile propadne jeho platnost.

Upozornění!

Pokud náš certifikát v souboru využíváte ještě pro některé další aplikace (ekurýr), je potřeba si certifikát ponechat a neblokovat jej.

Certifikát na čipové kartě a firemní certifikát v souboru pro stahování účetních dat zachováváme a můžete jej nadále využívat tak, jak jste zvyklí.

TIP: Všechny způsoby přihlášení můžete mít v portálu MůjProfil aktivní a záleží jen na vás, který budete chtít aktuálně používat.

 

  1. V telefonu si nainstalujte KB Klíč z Google play nebo App Store, aplikaci spusťte a klikněte na AKTIVOVAT APLIKACI
  2. Zadejte identifikační číslo ze Smlouvy a jednorázové heslo zaslané v aktivační SMS
  3. Klikněte na POKRAČOVAT
  4. Při prvním spuštění si zadáte vlastní uživatelské jméno (např. email).
  5. Zvolte si PIN kód, kterým se bude následně v KB Klíči přihlašovat. PIN musí mít minimálně 6 číslic. Klikněte na POKRAČOVAT
  6. Ukáže se potvrzení o úspěšné aktivaci, které potvrdíme tlačítkem ZAVŘÍT
  7. KB Klíč je nyní připraven na první přihlášení do internetového bankovnictví.
  8. V počítači se přihlaste na stránku www.kb.cz a zvolte Internetové bankovnictví a zvolte aplikaci do které se chcete přihlásit.
  9. Do přihlašovací obrazovky na počítači zadejte uživatelské jméno a klikněte na POKRAČOVAT. Na obrazovce se objeví odpočet na autorizaci v aplikaci KB Klíč.
  10. V mobilu v aplikaci KB Klíč se vám zobrazí informace o přihlášení, klikněte na PŘIHLÁSIT
  11. Přihlášení autorizujete  zadáním PINu, nebo otiskem prstu a klikněte na PŘIHLÁSIT.

Jak získat KB Klíč

Online

Sjednejte si online. Jednoduše a rychle.

Sjednat online
Telefonem

Vše nechte na nás. Vyplňte své telefonní číslo a my vám zavoláme.

Na pobočce

Domluvte si schůzku v den i čas, který vám vyhovuje.

Načítám

Stáhnout aplikaci KB Klíč

Končíme s certifikáty! Přejděte na některý z nových způsobů přihlášení.
Od 17.4. 2019 již nebude možné prodloužit platnost certifikátu v souboru.

Používáte tlačítkový telefon?
Bezpečnostní heslo je metoda pro Vás!

TIP: Pokud máte chytrý telefon se systémem Android nebo iOS, podívejte se prosím na záložku KB Klíč

TIP 2: Pokud využíváte Mojibanku, MojíBanku Business a eTrading pro firemní účely ujistěte se, že způsob přihlášení, který si vyberete je firmou preferovaný

TIP 3: V případě, že Vám ještě nebylo 18 let, je potřeba změnit způsob přihlášení do internetového bankovnictví na pobočce spolu s vaším zákonným zástupcem. Nový způsob není možné sjednat online.

Hodí se vědět

Jedná se o tradiční a spolehlivý způsob přihlašování, vhodný zejména pro tlačítkové telefony. Přihlašujete se pomocí uživatelského jména, hesla a případně SMS kódu, který obdržíte na váš telefon.

Tento způsob přihlášení je možné využívat pro internetové bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business a portál MůjProfil. Další aplikace pak budou následovat.

  • Volíte si vlastní uživatelské jméno.
  • Heslo odblokujete (při opakovaném chybném zadání) pomocí bankomatu KB – nemusíte na pobočku.
  • Vhodné pro tlačítkové telefony.

Po aktivaci nového způsobu přihlášení nedojde k automatickému zneplatnění osobního certifikátu v souboru, zůstává platný až do doby vypršení platnosti. Pokud jej již nechcete mít jako např. záložní variantu pro přihlašování, můžete jej zablokovat na portálu  MůjProfil.  

Upozornění:
 

V případě že využíváte ještě další aplikace, které využívají certifikát v souboru, je potřeba si certifikát ještě ponechat a neblokovat jej. Do jiných aplikací než je MojeBanka, MojeBanka Business a eTrading se zatím nelze přihlašovat pomocí Bezpečnostního hesla + SMS. Využití u dalších aplikací připravujeme a bude vás o něm včas informovat.


Certifikát na čipové kartě a firemní certifikát v souboru pro stahování účetních dat zachováváme a vy jej i nadále můžete využívat tak, jak jste zvyklí.

TIP: Všechny způsoby přihlášení můžete mít v portálu MůjProfil aktivní a záleží jen na vás, který budete chtít aktuálně používat.

  1. Na přihlašovací stránce do Mojebanka do pole pro zadání uživatelského jména zadejte 9-ti místné Identifikační číslo ze smlouvy a potvrďte tl. Pokračovat.
  2. Na další obrazovce zadejte 9-ti místné jednorázový z aktivační SMS zprávy.
  3. Zvolte si vlastní uživatelské jméno. Uživatelské jméno musí být unikátní a doporučujeme zadat např. vlastní e-mailovou adresu. Následně stiskněte tl. Pokračovat.
  4. Vymyslete si heslo, kterým se budete přihlašovat. Heslo musí splňovat následující podmínky:
    1. být minimálně 8 znaků dlouhé
    2. obsahovat jedno VELKÉ písmeno
    3. obsahovat jedno malé písmeno
    4. obsahovat jednu číslici
    5. obsahovat jeden speciální znak
  5. Po stisku Pokračovat jste v posledním kroku s informací o úspěšné aktivaci.

Jak aktivovat Bezpečnostní heslo

Online

Sjednejte si online. Jednoduše a rychle.

Sjednat online
Telefonem

Vše nechte na nás. Vyplňte své telefonní číslo a my vám zavoláme.

Na pobočce

Domluvte si schůzku v den i čas, který vám vyhovuje.

Načítám

Končíme s certifikáty! Přejděte na některý z nových způsobů přihlášení.
Od 17.4. 2019 již nebude možné prodloužit platnost certifikátu v souboru.

UPOZORNĚNÍ

Ze stávajících způsobů přihlášení zachováme osobní certifikát na čipové kartě a firemní certifikát v souboru pro stahování účetních dat. 

Osobní certifikát v souboru již nevydáváme a od 17. dubna 2019 neumožníme ani jeho prodloužení. Dokud váš certifikát platí, můžete si sami online sjednat nový způsob přihlášení, který vám nejvíce vyhovuje. Podívejte se prosím na záložku KB Klíč nebo Bezpečnostní heslo

Hodí se vědět

Čipovou kartu také můžete začít využívat, pokud nechcete přejít na jeden z nových způsobů přihlašování (KB Klíč nebo Bezpečnostní heslo).
Pro využívání čipové karty je třeba čtečka čipových karet a počítač s operačním systémem Windows.
Pokud chcete začít využívat certifikát na čipové kartě, kontaktujte prosím svého bankovního poradce.

Jak na to

Instalace podpory pro čipové karty

Kontakty

tel.: +420 955 551 552 (PO-PÁ 7:00 - 22:00, SO-NE 8:00 - 22:00)
Skype: MojeBanka KB
email: mojebanka@kb.cz
email: profibanka@kb.cz

Často kladené dotazy

Pomocí ikony certifikátu vyhledejte certifikát uložený ve vašem počítači nebo flash disku a pokračujte zadáním hesla.

Portál MůjProfil najedete na následujícím odkazu: https://mujprofil.kb.cz.

Portál MůjProfil je také dostupný přímo z MojeBanka (z Nastavení) a MojeBanka Business (z Hlavního menu).

Pro tento případ je zavedena metoda Bezpečnostní heslo, která slouží pro přihlášení prostřednictvím kombinace hesla a autorizační SMS zprávy.

V portálu MůjProfil zvolte "Profil uživatele" -> "Změnit uživatelské jméno".

Pošlete nám informace o nalezené chybě na mojebanka@kb.cz

  • V případě, že máte internetové připojení, tak proveďte odblokování přes portál MůjProfil. Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní. Zvolte „KB Klíč" -> „Možnosti" -> „Odblokovat metodu".
  • Pokud internetové připojení nemáte, není možné metodu odblokovat. Pro práci s IB MojeBanka použijte jinou metodu (Bezpečnostní heslo, Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní.

KB Klíč je nejen způsob přihlášení, ale i nová bankovní identita a z tohoto důvodu využívat jeden telefon více uživateli není možné.

KB Klíč lze využít pouze pro internetové bankovnictví MojeBanka.

Pokud si chcete aktivovat metodu KB Klíč nebo si ji přes portál MůjProfil zablokovat, je potřeba být on-line. Pro zablokování metody KB Klíč zvolte „KB Klíč" -> „Možnosti" -> „Blokovat".

V případě, že internetové připojení nemáte, můžete provést aktivaci i blokaci na pobočce nebo blokaci také prostřednictvím Klientské linky přímého bankovnictví.

KB Klíč lze používat pouze na operačních systémech Android a iOS. O budoucím rozšíření na operační systém Windows Phone se zatím neuvažuje.

V případě, že již nechcete využívat certifikát v souboru, můžete přejít na způsob přihlášení Bezpečnostní heslo.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní.  Zvolte "KB Klíč" -> "Vyměnit zařízení". Následně v mobilním telefonu vyberte "Aktivovat aplikaci", vložte identifikační číslo a aktivační kód, který přišel formou SMS zprávy. Poté si nastavte nový PIN kód.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte výměnu zařízení na pobočce.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní. Zvolte „KB Klíč“ -> „Možnosti“ -> „Znovu zaslat kód“.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte opakované odeslání na pobočce.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní. Zvolte „KB Klíč“ -> „Možnosti“ ->"Odblokovat metodu“ a následujte průvodce.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte odblokování na pobočce nebo prostřednictvím bankomatu.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (KB Klíč, Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě). Zvolte "Bezpečnostní heslo" -> "Možnosti" -> "Blokovat metodu" -> "Možnosti" -> "Odblokovat metodu". Následně vám aplikace nabídne, abyste si nastavili nové heslo.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte odblokování na pobočce nebo prostřednictvím bankomatu.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní. Zvolte "KB Klíč" -> "Vyměnit zařízení". Následně v mobilním telefonu vyberte "Aktivovat aplikaci", vložte identifikační číslo a jednorázový kód pro aktivaci, který přišel formou SMS zprávy. Poté si nastavte nový PIN kód.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte odblokování na pobočce nebo prostřednictvím bankomatu.

Vždy se můžete přihlásit do MojeBanka, MojeBanka Business a na portál MůjProfil přes identifikační číslo, které je uvedené ve Smlouvě o elektronickém podpisu. V případě, že již smlouvu nemáte, kontaktujte Klientskou linku.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou, která nevyužívá telefon pro přihlášení (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní.  Zvolte "KB Klíč" -> "Vyměnit zařízení". Následně v mobilním telefonu v aplikaci KB Klíč vyberte "Aktivovat aplikaci", vložte identifikační číslo a jednorázový kód pro aktivaci, který přišel formou SMS zprávy. Poté si nastavte nový PIN kód.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte výměnu zařízení na pobočce.

Kontaktujte telefonicky Klientskou linku přímého bankovnictví na čísle 955 551 552, případně nám napište na mojebanka@kb.cz.

Můžete se přihlásit na portál MůjProfil jinou metodou (Bezpečnostní heslo, Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní a KB Klíč deaktivovat.  Zvolte "KB Klíč" -> "Možnosti" -> "Deaktivovat".

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte aktivaci jiné metody na pobočce.

Změnu kontaktního telefonu proveďte na pobočce formou Dodatku ke smlouvě o elektronickém podpisu.

Zkontrolujte, zda máte ve smlouvě uvedené správné telefonní číslo.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní. Zvolte „KB Klíč“ -> „Možnosti“ -> „Znovu zaslat kód“.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte opakované odeslání na pobočce.

Osobní certifikát v souboru bude bankou poskytován pouze omezenou dobu, než bude rozhodnuto o ukončení aktivní nabídky produktu. Po tomto rozhodnutí nebude možné již certifikáty sjednávat ani prodlužovat platnost stávajících certifikátů. Certifikáty vydané do doby uvedeného rozhodnutí bude možné používat pouze do doby ukončení platnosti.

Pokud chcete využívat zabezpečení certifikátem, můžete si sjednat certifikát na čipové kartě.

Zkontrolujte, zda zadáváte správný název – KB Klíč – do pole vyhledávání v Google Play / App Store.

V portálu MůjProfil zvolte "Bezpečnostní heslo" -> "Možnosti" -> "Změnit heslo".

V portálu MůjProfil zvolte „Profil uživatele“ -> „Změnit kontaktní email“.

V aplikaci KB Klíč zvolte "Nastavení "-> "Změnit PIN".

Do těchto aplikací se stále přihlašujete pomocí certifikátu v souboru nebo na čipové kartě.

Do aplikace ProfiBanka se stále přihlašujete pomocí Osobního certifikátu na čipové kartě.

  • Aplikace KB Klíč požaduje přístup, aby mohla posílat push notifikace, které po rozkliknutí probudí aplikaci.

Aplikace KB Klíč požaduje přístup, aby mohla použít kameru k naskenování barevného kódu při off-line přihlášení.