Nové způsoby přihlášení

Podívejte se na novinky v přihlašování do internetového bankovnictví KB.

Připravujeme na podzim:

woow

Nová přihlašovací stránka

  • Stránka slouží k přihlášení do MojeBanka, MojeBanka Business a portálu MůjProfil.
  • Díky jejímu jednoduchému vzhledu pro vás bude přihlášení velice snadné.
Co vás čeká na přihlašovací stránce?

Stejně jako doposud se na přihlašovací stránku automaticky nahraje váš stávající certifikát v souboru, případně vložíte čipovou kartu. Po nahrání certifikátu klikněte na tlačítko Pokračovat a zadejte své stávající heslo.

Samotná stránka podporuje uložení certifikátu/jména na počítači, kterému věříte. Pro uložení zaškrtněte políčko Pamatuj si mě.

Nová přihlašovací stránka také podporuje více uživatelů. Pokud sdílíte svůj počítač např. s rodinou, rozbalením roletky si vyberete své vlastní přihlašovací údaje. Kliknutím na křížek vymažete uživatele z nabídky.

Samotné políčko pro přihlašovací jméno je volně editovatelné. Klikněte do něj, vymažte text a zadejte své uživatelské jméno, které jste si zvolil pro nové způsoby přihlášení.

Pro vstup do MojeBanka a MojeBanka Business můžete vyzkoušet nové způsoby přihlášení, které nepotřebují certifikát.

Připravujeme:

woow

Portál MůjProfil

  • Zde můžete upravovat způsoby přihlašování do aplikací KB.
  • Přihlásíte se pomocí vašeho certifikátu nebo některým z nových způsobů přihlášení.

 

TIP: Portál MůjProfil bude také dostupný z MojeBanka (z Nastavení) a MojeBanka Business (z Hlavního menu).

Co nová aplikace umí?

  • Nastavení nových způsobů přihlašování KB Klíč a Bezpečnostní heslo.

  • Správu certifikátu a nových způsobů přihlášení.

  • Nastavení vlastního uživatelského jména pro nové způsoby přihlášení KB Klíč a Bezpečnostní heslo.

  • Prodloužení platnosti certifikátu (MůjProfil nahrazuje certifikačního průvodce, kde jste si do teď prodlužovali certifikát).

Připravujeme:

woow

KB Klíč

  • Přihlašování pomocí zabezpečené aplikace v chytrém telefonu. K přihlášení nepotřebujete certifikát, stačí váš chytrý telefon.
  • Využijete k přihlášení do MojeBanka, MojeBanka Business a portálu MůjProfil.

TIP 1: Pokud nemáte chytrý telefon nebo se přihlašujete do dalších aplikací KB jako eTrading, Profi banka apod., podívejte se prosím na záložku Další způsoby přihlášení.

TIP 2: Pokud využíváte MojíBanku a MojíBanku Business pro firemní účely ujistěte se, že způsob přihlášení, který si vyberete je firmou preferovaný.

Hodí se vědět

KB Klíč je mobilní aplikace, kterou si můžete naistalovat do vašeho telefonu s Androidem 4.1 a vyšším nebo iOS od verze 9.

nepotřebujete nahrávat do počítače žádný certifikát, jen si zvolíte vlastní uživatelské jméno, které budete vyplňovat při přihlášení (např. email nebo jiné). Při přihlášení vám pak na telefon přijde upozornění, prostřednictvím kterého přejdete do aplikace KB Klíč, kde zadáte heslo nebo potvrdíte otiskem prstu či skenem obličeje a jste přihlášeni na vašem počítači.

Kromě přihlášení slouží KB Klíč také pro autorizaci platebních příkazů, provádění změn a podepisování dokumentů v MojeBanka a v MojeBanka Business.

TIP: Samotná stránka podporuje uložení uživatelského jména na počítači, kterému věříte. Pro uložení zaškrtněte políčko Pamatuj si mě.

Jak KB Klíč přesně funguje a jak jej můžete získat, se dozvíte v přehledných video návodech.

  • Funguje i bez připojení telefonu k internetu.
  • Volíte si vlastní uživatelské jméno.
  • Přihlášení z jakkéhokoli zařízení bez nutnosti instalace certifikátu.
  • Aplikace podporuje otisku prstu nebo scan obličeje.
  • Odblokování přístupu (po opakovaném chybném zadání PINu) pomocí bankomatu KB – není nutné chodit na pobočku.

Po aktivaci nového způsobu přihlášení nedojde k automatickému zneplatnění osobního certifikátu v souboru, zůstává platný až do doby vypršení platnosti. Pokud jej již nechcete mít jako např. záložní variantu pro přihlašování, můžete jej zablokovat na portálu MůjProfil.

Upozornění!

V případě že využíváte ještě další aplikace, které využívají certifikát v souboru jako je eTrading, je potřeba si certifikát ještě ponechat a neblokovat jej.
Do jiných aplikací než je MojeBanka a MojeBanka Busienss se zatím nelze přihlašovat pomocí KB Klíče. Využití KB Klíče u dalších aplikací již připravujeme a bude vás o něm včas informovat.
Certifikát na čipové kartě a firemní certifikát v souboru pro stahování účetních dat zachováváme a vy jej i nadále můžete využívat tak, jak jste zvyklí.

TIP: Všechny způsoby přihlášení můžete mít v portálu MůjProfil aktivní a záleží jen na vás, který budete chtít aktuálně používat.

Jak získat KB Klíč

Na pobočce

Domluvte si schůzku v den i čas, který vám vyhovuje.

Po telefonu

Vše nechte na nás. Vyplňte své telefonní číslo a my vám zavoláme.

Načítám

VYBERTE SI ZPŮSOB PŘIHLAŠOVÁNÍ:

Bezpečnostní heslo + SMS – Přihlašování do MojeBanka a MojeBanka Business

Certifikáty – Přihlašování do Profi banka, eTrading, TF Online, Přímý kanál, MojeBanka a MojeBanka Business

 

 

 

 

Připravujeme:

woow

Bezpečnostní heslo + SMS

  • Nový způsob přihlášení bez certifikátu.
  • Pro ty, jež neoslovil KB Klíč nebo jej nemůžou využívat, protože vlastní tlačítkový telefon.

TIP: Využíváte MojíBanku a MojíBanku Business pro firemní účely? Ujistěte se, že nový způsob přihlášení, který si vyberete je firmou preferovaný.

Hodí se vědět

Jedná se o tradiční a spolehlivý způsob přihlašování, vhodný zejména pro tlačítkové telefony. Přihlašujete se pomocí uživatelského jména, hesla a SMS kódu, který obdržíte na váš telefon.

Tento způsob přihlášení je možné využívat pro internetové bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business a portál MůjProfil. Další aplikace pak budou následovat.

Jak přihlášení pomocí bezpečnostního hesla funguje a jak jej můžete získat, se dozvíte v přehledných návodech v sekci Dokumenty.

  • Volíte si vlastní uživatelské jméno.
  • Heslo odblokujete (při opakovaném chybném zadání) pomocí bankomatu KB – nemusíte na pobočku.
  • Vhodné pro tlačítkové telefony.

Po aktivaci nového způsobu přihlášení nedojde k automatickému zneplatnění certifikátu. Zůstává platný až do vypršení doby jeho platnosti. Pokud si jej nechcete zanechat jako záložní variantu pro přihlašování, můžete ho zablokovat v portálu MůjProfil.  

Upozornění:

V případě že využíváte ještě další aplikace, které využívají certifikát v souboru (např. eTrading), certifikát si ještě ponechte a neblokujte jej. Do ostatních aplikací (kromě MojeBanka a MojeBanka Busienss) se zatím nelze přihlašovat pomocí Bezpečnostního hesla + SMS.

Využití tohoto přihlášení u dalších aplikací již připravujeme a budeme vás o něm včas informovat. Certifikát na čipové kartě a firemní certifikát v souboru pro stahování účetních dat zachováváme a vy jej i nadále můžete využívat tak, jak jste zvyklí.

TIP: Všechny způsoby přihlášení můžete mít v portálu MůjProfil aktivní a záleží jen na vás, který budete chtít aktuálně používat.

Jak získat Bezpečnostní heslo

Na pobočce

Domluvte si schůzku v den i čas, který vám vyhovuje.

Po telefonu

Vše nechte na nás. Vyplňte své telefonní číslo a my vám zavoláme.

Načítám

UPOZORNĚNÍ

Ze stávajících způsobů přihlášení zachováme osobní certifikát na čipové kartě a firemní certifikát v souboru pro stahování účetních dat.

Osobní certifikát v souboru již nebudeme vydávat a od 1. 3. 2019 neumožníme jeho prodloužení. Dokud váš certifikát platí, můžete si sami sjednat nový způsob přihlášení, který vám nejvíce vyhovuje.

Hodí se vědět

Po aktivaci nového způsobu přihlášení nedojde k automatickému zneplatnění osobního certifikátu v souboru, zůstává platný až do doby vypršení platnosti. Pokud jej již nechcete mít jako např. záložní variantu pro přihlašování, můžete jej zablokovat po přihlášení na MůjProfil.

Čipovou kartu také můžete začít využívat, pokud nechcete přejít na jeden z nových způsobů přihlašování (KB Klíč nebo Bezpečnostní heslo).
Pro využívání čipové karty je třeba čtečka čipových karet.
Pokud chcete začít využívat certifikát na čipové kartě, kontaktujte prosím svého bankovního poradce.

Často kladené dotazy

Pomocí ikony certifikátu vyhledejte certifikát uložený ve vašem počítači nebo flash disku a pokračujte zadáním hesla.

Pro tento případ je zavedena metoda Bezpečnostní heslo, která slouží pro přihlášení prostřednictvím kombinace hesla a autorizační SMS zprávy.

V portálu MůjProfil zvolte "Profil uživatele" -> "Změnit uživatelské jméno".

Pošlete nám informace o nalezené chybě na mojebanka@kb.cz

  • V případě, že máte internetové připojení, tak proveďte odblokování přes portál MůjProfil. Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní. Zvolte „KB Klíč" -> „Možnosti" -> „Odblokovat metodu".
  • Pokud internetové připojení nemáte, není možné metodu odblokovat. Pro práci s IB MojeBanka použijte jinou metodu (Bezpečnostní heslo, Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní.

KB Klíč je nejen způsob přihlášení, ale i nová bankovní identita a z tohoto důvodu využívat jeden telefon více uživateli není možné.

KB Klíč lze využít pouze pro internetové bankovnictví MojeBanka.

Pokud si chcete aktivovat metodu KB Klíč nebo si ji přes portál MůjProfil zablokovat, je potřeba být on-line. Pro zablokování metody KB Klíč zvolte „KB Klíč" -> „Možnosti" -> „Blokovat".

V případě, že internetové připojení nemáte, můžete provést aktivaci i blokaci na pobočce nebo blokaci také prostřednictvím Klientské linky přímého bankovnictví.

KB Klíč lze používat pouze na operačních systémech Android a iOS. O budoucím rozšíření na operační systém Windows Phone se zatím neuvažuje.

V případě, že již nechcete využívat certifikát v souboru, můžete přejít na způsob přihlášení Bezpečnostní heslo.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní.  Zvolte "KB Klíč" -> "Vyměnit zařízení". Následně v mobilním telefonu vyberte "Aktivovat aplikaci", vložte identifikační číslo a aktivační kód, který přišel formou SMS zprávy. Poté si nastavte nový PIN kód.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte výměnu zařízení na pobočce.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní. Zvolte „KB Klíč“ -> „Možnosti“ -> „Znovu zaslat kód“.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte opakované odeslání na pobočce.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní. Zvolte „KB Klíč“ -> „Možnosti“ ->"Odblokovat metodu“ a následujte průvodce.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte odblokování na pobočce nebo prostřednictvím bankomatu.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (KB Klíč, Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě). Zvolte "Bezpečnostní heslo" -> "Možnosti" -> "Blokovat metodu" -> "Možnosti" -> "Odblokovat metodu". Následně vám aplikace nabídne, abyste si nastavili nové heslo.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte odblokování na pobočce nebo prostřednictvím bankomatu.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní. Zvolte "KB Klíč" -> "Vyměnit zařízení". Následně v mobilním telefonu vyberte "Aktivovat aplikaci", vložte identifikační číslo a jednorázový kód pro aktivaci, který přišel formou SMS zprávy. Poté si nastavte nový PIN kód.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte odblokování na pobočce nebo prostřednictvím bankomatu.

Vždy se můžete přihlásit do MojeBanka, MojeBanka Business a na portál MůjProfil přes identifikační číslo, které je uvedené ve Smlouvě o elektronickém podpisu. V případě, že již smlouvu nemáte, kontaktujte Klientskou linku.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou, která nevyužívá telefon pro přihlášení (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní.  Zvolte "KB Klíč" -> "Vyměnit zařízení". Následně v mobilním telefonu v aplikaci KB Klíč vyberte "Aktivovat aplikaci", vložte identifikační číslo a jednorázový kód pro aktivaci, který přišel formou SMS zprávy. Poté si nastavte nový PIN kód.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte výměnu zařízení na pobočce.

Kontaktujte telefonicky Klientskou linku přímého bankovnictví na čísle 955 551 552, případně nám napište na mojebanka@kb.cz.

Můžete se přihlásit na portál MůjProfil jinou metodou (Bezpečnostní heslo, Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní a KB Klíč deaktivovat.  Zvolte "KB Klíč" -> "Možnosti" -> "Deaktivovat".

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte aktivaci jiné metody na pobočce.

Změnu kontaktního telefonu proveďte na pobočce formou Dodatku ke smlouvě o elektronickém podpisu.

Zkontrolujte, zda máte ve smlouvě uvedené správné telefonní číslo.

Přihlaste se na portál MůjProfil jinou metodou (Osobní certifikát v souboru nebo Osobní certifikát na čipové kartě), pakliže ji máte aktivní. Zvolte „KB Klíč“ -> „Možnosti“ -> „Znovu zaslat kód“.

V případě, že nemáte aktivovanou jinou metodu, kterou byste se na portál MůjProfil přihlásili, proveďte opakované odeslání na pobočce.

Osobní certifikát v souboru bude bankou poskytován pouze omezenou dobu, než bude rozhodnuto o ukončení aktivní nabídky produktu. Po tomto rozhodnutí nebude možné již certifikáty sjednávat ani prodlužovat platnost stávajících certifikátů. Certifikáty vydané do doby uvedeného rozhodnutí bude možné používat pouze do doby ukončení platnosti.

Pokud chcete využívat zabezpečení certifikátem, můžete si sjednat certifikát na čipové kartě.

Zkontrolujte, zda zadáváte správný název – KB Klíč – do pole vyhledávání v Google Play / App Store.

V portálu MůjProfil zvolte "Bezpečnostní heslo" -> "Možnosti" -> "Změnit heslo".

V portálu MůjProfil zvolte „Profil uživatele“ -> „Změnit kontaktní email“.

V aplikaci KB Klíč zvolte "Nastavení "-> "Změnit PIN".

Do těchto aplikací se stále přihlašujete pomocí certifikátu v souboru nebo na čipové kartě.

Do aplikace ProfiBanka se stále přihlašujete pomocí Osobního certifikátu na čipové kartě.

  • Aplikace KB Klíč požaduje přístup, aby mohla posílat push notifikace, které po rozkliknutí probudí aplikaci.

Aplikace KB Klíč požaduje přístup, aby mohla použít kameru k naskenování barevného kódu při off-line přihlášení.

Kontakty

tel.: +420 955 551 552 (PO-PÁ 7:00 - 22:00, SO-NE 8:00 - 22:00)
Skype: MojeBanka KB
email: mojebanka@kb.cz
email: profibanka@kb.cz